Jump to content

Ксенонова крушка свети червено


LTPetrov

Recommended Posts

Здравейте, колата е 1.6 ФСИ  2004г. с ОЕМ Ксенон от завода.

Близо година я карам и не съм имал никакъв проблем, предполагам че ксеноновите крушки не са сменяни досега.

Предполагам, че проблема е крушката но не съм сигурен и затова питам, понеже се пробвах да разменя лявата и дясната крушка,

но открих, че трябва да имаш ръце и сръчност на джипчия за да ги демонтираш. Успях да сваля една джаджа зад крушката, но забелязаф че крушката е доста здраво хваната и ме беше страх да не счупя нещо. Възможно е и проблема да не е крушката и не м исе харчат пари на сляпо.

Разгледах в интернет за цени на D2S крушки и има от 25 до 125лв. и от 4300 до 6000 келвина.

Дайте съвет каква крушка да си купя, дори и линк и мнение ако сте сменяли и някаква инструкция за смяна.

Благодаря

 

 

8316982q.jpg8316983F.jpg8316981D.jpg

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом свети в лилавочервен цвят,лампата заминава,карай догато спре да свети напълно.

Трябва да решиш,дали да смениш и двете с нови или само едната.

Аз бих сменил и двете с нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

on: бих ти препоръчал Osram Xenarc, моите са такива, сменени са преди 3 години, колата всеки ден е на включени фарове. За толкова дълъг период чак съм изненадан, че въобще светят, никакви забележки няма по крушките.

off : ОЕМ без пръскалки за фаровете ?

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната броня не е ОЕМ. Да сменя и двете или само дясна, ще има ли разлика в цвета ако сменя само дяснa ? Да поръчам от интернет или да търся магазин, гаранцията като я пише година или две, дали ще бъде призната ако се случи неще ?

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и в olx, има и в ибей. По-добре е да смениш и двете, защото ще има разлика поради износването на старата крушка. Може и дори да не го забележиш толкова. (разбира се ако вземеш същите келвини) Ще ти признаят гаранция, ако пазиш всички бележки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната броня не е ОЕМ. Да сменя и двете или само дясна, ще има ли разлика в цвета ако сменя само дяснa ? Да поръчам от интернет или да търся магазин, гаранцията като я пише година или две, дали ще бъде призната ако се случи неще ?

Дали да смениш и двете е въпрос на избор хубаво е но не задължително.Не купувай стока от съмнителни търговци с оглед на това,че е пълно с "оригинални" ментета относно гаранцията даването на такава не е като получаването  :icon_exclaim: Принцино завода производител не дава гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 дена след като засвети в червено, крушката изгасна, за съжаление ме хвана неподготвен финансово, и бях принуден да купя не маркова крушка за 50 лева един брой, монтирането стана доста трудно, дори стигнах и до майстор който също се озори. Сега новата крушка свети малко по ярко от старата, но ще изчакат малко по-добри времена.

Въпрос в ОЛХ има крушки филипс и Осрам които по магазините са над 100 лева а там са по 40 50... дали са качествени?

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в В6/В7 форума има тема, как след монтаж на менте ксенонова крушка, изгаря ОЕМ баластът (при това не на един човек). За това, имай едно на ум, че баластите са скъпи.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще го направя, най-малкото заради малката разлика в цвета, която ме човърка, но за момента ще е така - нямам избор. След като сложихме крушката и пуснахме едно регулиране на светлините,  нещо дългите ми се събраха в точка и дясната падна на долу, и си мисля че не е регулирано както трябва, а пича имаше машина за измерване. На линия на късите го направи както трябва, но ми се струва че лупите едната е по издадена и мисля че се регулира с едната врътка. Може ли информация за двете врътки за регулиране? пробвах да ги завъртя и ми се струва, че едната е за нагоре и надолу а другата мести лупата напред назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам... само че има софтуерен калибрационен режим на ксеноновите фарове. Активира се с VCDS и по пътя на логиката би трябвало калибрацията да се извършва само при него. Не знам обаче подробности (защо, как и с каква цел).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

калибрацията е просто за да си намести нивото на фара - примерно на най-високо (0). регулирането се извършва ръчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фарът се захваща за основата с три винта. При смяната на крушката ги разхлабих и издърпах фара максимално напред зада може да се бръкне. След инсталацията го наместих но няма какда се оцелят и трите регулационни точки. И разкалибрирах всичко.

Когато се включат фаровете се вижда как се саморегулират, но крайното положение остава не както трябва, мисля че търпят и ръчна калибрация, за нея питам.

Иначе намерих информация но не мога да си я обясня точно, помогнете.

 

Headlight Adjustment

[select]
[55 - Xenon Range]
[basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]

  • The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds).
  • Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target.

[ON/OFF/Next]
The adjustment should now be learned.
[Done, Go Back]
Don't forget to check/clear fault codes afterwards.
[Close Controller, Go Back - 06]

 

 

 

Свалената крушка беше OSRAM Xenarc 35W, по спецификация я давата 4100К , това обяснява и леката разлика в цвета, и малко ме е яд защото в ЕМАГ в момента са за 55лв, а аз дадох 50 за китайска :)

Моят съвет е когато ти почервенее фара веднага да се проучи пазара, при мен имах 2 дена и не се отнесох сериозно и сега малко ме е яд.

 

Дайте идея за регулирането как да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този калибрационен режим имах предвид!

 

По всичко личи, че калибрацията се прави при него. При една от инспекциите в офиц. представителство ми бяха предложили реглаж, като споменаха, че се слага точно определено тегло на задната седалка (40-50кг) за да може да се направи....

 

Мисля си, че колата се подготвя по определен начин, активира се калибрационния режим и така се настройва базовата/нулевата позиция на фаровете. От там нататък вече височината се регулира автоматично спрямо натоварването.

Това е само една теория, ако е вярна обаче излиза, че правилен реглаж не може да се постигне просто така, "на сухо"... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда логично, сядам на задната седалка посредата пускам регулацията през лаптопа и чакам... Но аз не съм сигурен дали това ще регулира само нагоре и надолу или и другата ос на фара за наляво и надясно- за събиране и разширяване на снопа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, чакай, нещо не си разбрал :))) Можеш да чакаш колкото искаш :) То само няма да се регулира :))

Просто влиза в калибрационен режим, който (моята теория е) ти позволява да настроиш фаровете (чрез врътките на тях) спрямо стена/регулатор при определени калибрационни условия (определено натоварване на колата и т.н.).

Нищо няма да се саморегулира ако чакаш, просто лупите застават в определено положение. 

 

Трябва да изровим по-подробна инструкция за начина обаче. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да изровим по-подробна инструкция за начина обаче. 

Има си и такава, вече изровена:

 

Basic setting

Adjustment of the headlights (basic setting) is essential when:

J the headlight range control unit  -J431 has been recoded

J a headlight has been newly installed

J a headlight has been removed and re-installed

J a headlight range control unit  -J431 has been newly installed

J the vehicle level sender, rear left -G76 has been replaced

J the vehicle level sender, front left -G78 has been replaced

J a new holder for the vehicle level sender has been installed

J the subframe or wishbones to which the vehicle level sender is mounted have been replaced

 

The basic setting must be carried out under the following conditions:

J No stepper motor fault

J No sensor fault

J The headlight range control unit  -J431 must be coded

J The battery voltage must be above 10.5V

J The vehicle level sender, front left -G78 must have a value between 12.5% and 50.0%

J The vehicle level sender, rear left -G76 must have a value between 50% and 87.5%

YZ Note

If one of the above conditions is not met, the basic setting cannot be carried out. In self-diagnosis the tester responds with "Setting invalid; calibration not possible"

 

J The vehicle must be standing on a flat surface

J The vehicle must not be laden

J The lights must be on

J The vehicle must not be moving

J The vehicle must not be under tension (e.g. parking brake engaged)

J The vehicle must not be laden

J The ignition must be on.

J The system must be connected to a diagnostic tester.

 

 

The headlight adjustment is performed in 3 stages:

1. step:

By means of the basic setting the headlights are set to their adjustment position. When this position is reached the mechanic is prompted to adjust the headlights. The fault: `Headlights not adjustedґ is entered in the fault memory. The basic setting switches off the loop control mode and cancels the adjustment code.

2. step:

The headlights are adjusted by the mechanic. The testing and setting conditions must be as perMaintenance Booklet, A3 2004> Headlights: Checking and adjusting setting.

3. step:

When the headlights have been adjusted, the headlight range control unit -J431 is taught the new headlight position as the default. Then the fault memory entry is erased and the loop control mode is resumed.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в официалното представителство дали са прочели инструкцията?  :hilezh:

При една от инспекциите в офиц. представителство ми бяха предложили реглаж, като споменаха, че се слага точно определено тегло на задната седалка (40-50кг) за да може да се направи....

The basic setting must be carried out under the following conditions:

---The vehicle must not be laden---

 

Само за протокола, информацията съм я вадил от VAS (диагностичната програма с която ТЕ работят).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, само дето едновременно с това 

 

The vehicle level sender, front left -G78 must have a value between 12.5% and 50.0%

J The vehicle level sender, rear left -G76 must have a value between 50% and 87.5%

 

Дали ще влезе в тези стойности при абсолютно празна кола.... не знам ;) Може да се погледне.

А и те не работят по тези инструкции ;) ErWin им плюе необходимото, което нерядко се отличава малко (но понякога съществено) от VAS. 

Нерядко обаче и приемчикът няма необходимите понзнания за конкретния модел, така че не зиключвам случаят да е бил и такъв. Тогава отказах така или иначе, тъй като колата беше пълна с багаж, който трябваше да сваля за целта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато дойде време да зареждам Ауди-то (за да тежи минимално резервоара от зад), ако се сетя преди това ще влезна да видя стойностите на предния и задния си кантар. Тези + - 37,5% предполагам са защото не могат да кажат на човек да отиде при тях с празен резервоар и да си махне патерицата (ако има такава) преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да помогне с информация за светлинните снопове на двата фара. Една снимка на ксенона на къси и една снимка на ксенона плюс дългите. Интересуваме ме отражение от стена. Знам, че левия трбва да е малко по ниско от десния, но искам да видя някой с правилно регулирани за да знам какав трябва да е крайния ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...