LTPetrov Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 (Редактирано) Здравейте, колата е 1.6 ФСИ 2004г. с ОЕМ Ксенон от завода.Близо година я карам и не съм имал никакъв проблем, предполагам че ксеноновите крушки не са сменяни досега.Предполагам, че проблема е крушката но не съм сигурен и затова питам, понеже се пробвах да разменя лявата и дясната крушка,но открих, че трябва да имаш ръце и сръчност на джипчия за да ги демонтираш. Успях да сваля една джаджа зад крушката, но забелязаф че крушката е доста здраво хваната и ме беше страх да не счупя нещо. Възможно е и проблема да не е крушката и не м исе харчат пари на сляпо.Разгледах в интернет за цени на D2S крушки и има от 25 до 125лв. и от 4300 до 6000 келвина.Дайте съвет каква крушка да си купя, дори и линк и мнение ако сте сменяли и някаква инструкция за смяна.Благодаря Редактирано 23 Август 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Щом свети в лилавочервен цвят,лампата заминава,карай догато спре да свети напълно.Трябва да решиш,дали да смениш и двете с нови или само едната.Аз бих сменил и двете с нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 (Редактирано) on: бих ти препоръчал Osram Xenarc, моите са такива, сменени са преди 3 години, колата всеки ден е на включени фарове. За толкова дълъг период чак съм изненадан, че въобще светят, никакви забележки няма по крушките.off : ОЕМ без пръскалки за фаровете ? Редактирано 24 Август 2015 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 24 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 (Редактирано) Предната броня не е ОЕМ. Да сменя и двете или само дясна, ще има ли разлика в цвета ако сменя само дяснa ? Да поръчам от интернет или да търся магазин, гаранцията като я пише година или две, дали ще бъде призната ако се случи неще ? Редактирано 24 Август 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Има и в olx, има и в ибей. По-добре е да смениш и двете, защото ще има разлика поради износването на старата крушка. Може и дори да не го забележиш толкова. (разбира се ако вземеш същите келвини) Ще ти признаят гаранция, ако пазиш всички бележки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Предната броня не е ОЕМ. Да сменя и двете или само дясна, ще има ли разлика в цвета ако сменя само дяснa ? Да поръчам от интернет или да търся магазин, гаранцията като я пише година или две, дали ще бъде призната ако се случи неще ?Дали да смениш и двете е въпрос на избор хубаво е но не задължително.Не купувай стока от съмнителни търговци с оглед на това,че е пълно с "оригинални" ментета относно гаранцията даването на такава не е като получаването Принцино завода производител не дава гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) 2 дена след като засвети в червено, крушката изгасна, за съжаление ме хвана неподготвен финансово, и бях принуден да купя не маркова крушка за 50 лева един брой, монтирането стана доста трудно, дори стигнах и до майстор който също се озори. Сега новата крушка свети малко по ярко от старата, но ще изчакат малко по-добри времена.Въпрос в ОЛХ има крушки филипс и Осрам които по магазините са над 100 лева а там са по 40 50... дали са качествени? Редактирано 25 Август 2015 от LTPetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Някъде в В6/В7 форума има тема, как след монтаж на менте ксенонова крушка, изгаря ОЕМ баластът (при това не на един човек). За това, имай едно на ум, че баластите са скъпи. Редактирано 25 Август 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Действително. Гледай да не си докараш още по-лоши времена... евтиното излиза скъпо!Не отлагай прекалено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Със сигурност ще го направя, най-малкото заради малката разлика в цвета, която ме човърка, но за момента ще е така - нямам избор. След като сложихме крушката и пуснахме едно регулиране на светлините, нещо дългите ми се събраха в точка и дясната падна на долу, и си мисля че не е регулирано както трябва, а пича имаше машина за измерване. На линия на късите го направи както трябва, но ми се струва че лупите едната е по издадена и мисля че се регулира с едната врътка. Може ли информация за двете врътки за регулиране? пробвах да ги завъртя и ми се струва, че едната е за нагоре и надолу а другата мести лупата напред назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Вътрешната врътка е за наляво-надясно, външната е за нагоре-надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Ам... само че има софтуерен калибрационен режим на ксеноновите фарове. Активира се с VCDS и по пътя на логиката би трябвало калибрацията да се извършва само при него. Не знам обаче подробности (защо, как и с каква цел). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 калибрацията е просто за да си намести нивото на фара - примерно на най-високо (0). регулирането се извършва ръчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 TeRRaNoiD, aз си признавам, че не те разбрах обаче...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 26 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Фарът се захваща за основата с три винта. При смяната на крушката ги разхлабих и издърпах фара максимално напред зада може да се бръкне. След инсталацията го наместих но няма какда се оцелят и трите регулационни точки. И разкалибрирах всичко.Когато се включат фаровете се вижда как се саморегулират, но крайното положение остава не както трябва, мисля че търпят и ръчна калибрация, за нея питам.Иначе намерих информация но не мога да си я обясня точно, помогнете. Headlight Adjustment [select][55 - Xenon Range][basic Settings - 04]Group 001[Go!]Activate the Basic Setting.[ON/OFF/Next]The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds).Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target.[ON/OFF/Next]The adjustment should now be learned.[Done, Go Back]Don't forget to check/clear fault codes afterwards.[Close Controller, Go Back - 06] Свалената крушка беше OSRAM Xenarc 35W, по спецификация я давата 4100К , това обяснява и леката разлика в цвета, и малко ме е яд защото в ЕМАГ в момента са за 55лв, а аз дадох 50 за китайска Моят съвет е когато ти почервенее фара веднага да се проучи пазара, при мен имах 2 дена и не се отнесох сериозно и сега малко ме е яд. Дайте идея за регулирането как да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Точно този калибрационен режим имах предвид! По всичко личи, че калибрацията се прави при него. При една от инспекциите в офиц. представителство ми бяха предложили реглаж, като споменаха, че се слага точно определено тегло на задната седалка (40-50кг) за да може да се направи.... Мисля си, че колата се подготвя по определен начин, активира се калибрационния режим и така се настройва базовата/нулевата позиция на фаровете. От там нататък вече височината се регулира автоматично спрямо натоварването.Това е само една теория, ако е вярна обаче излиза, че правилен реглаж не може да се постигне просто така, "на сухо"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 26 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Изглежда логично, сядам на задната седалка посредата пускам регулацията през лаптопа и чакам... Но аз не съм сигурен дали това ще регулира само нагоре и надолу или и другата ос на фара за наляво и надясно- за събиране и разширяване на снопа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 (Редактирано) Чакай, чакай, нещо не си разбрал )) Можеш да чакаш колкото искаш То само няма да се регулира )Просто влиза в калибрационен режим, който (моята теория е) ти позволява да настроиш фаровете (чрез врътките на тях) спрямо стена/регулатор при определени калибрационни условия (определено натоварване на колата и т.н.).Нищо няма да се саморегулира ако чакаш, просто лупите застават в определено положение. Трябва да изровим по-подробна инструкция за начина обаче. Редактирано 26 Август 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 (Редактирано) Трябва да изровим по-подробна инструкция за начина обаче. Има си и такава, вече изровена: Basic settingAdjustment of the headlights (basic setting) is essential when:J the headlight range control unit -J431 has been recodedJ a headlight has been newly installedJ a headlight has been removed and re-installedJ a headlight range control unit -J431 has been newly installedJ the vehicle level sender, rear left -G76 has been replacedJ the vehicle level sender, front left -G78 has been replacedJ a new holder for the vehicle level sender has been installedJ the subframe or wishbones to which the vehicle level sender is mounted have been replaced The basic setting must be carried out under the following conditions:J No stepper motor faultJ No sensor faultJ The headlight range control unit -J431 must be codedJ The battery voltage must be above 10.5VJ The vehicle level sender, front left -G78 must have a value between 12.5% and 50.0%J The vehicle level sender, rear left -G76 must have a value between 50% and 87.5%YZ NoteIf one of the above conditions is not met, the basic setting cannot be carried out. In self-diagnosis the tester responds with "Setting invalid; calibration not possible" J The vehicle must be standing on a flat surfaceJ The vehicle must not be ladenJ The lights must be onJ The vehicle must not be movingJ The vehicle must not be under tension (e.g. parking brake engaged)J The vehicle must not be ladenJ The ignition must be on.J The system must be connected to a diagnostic tester. The headlight adjustment is performed in 3 stages:1. step:By means of the basic setting the headlights are set to their adjustment position. When this position is reached the mechanic is prompted to adjust the headlights. The fault: `Headlights not adjustedґ is entered in the fault memory. The basic setting switches off the loop control mode and cancels the adjustment code.2. step:The headlights are adjusted by the mechanic. The testing and setting conditions must be as perMaintenance Booklet, A3 2004> Headlights: Checking and adjusting setting.3. step:When the headlights have been adjusted, the headlight range control unit -J431 is taught the new headlight position as the default. Then the fault memory entry is erased and the loop control mode is resumed. Редактирано 26 Август 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 (Редактирано) А в официалното представителство дали са прочели инструкцията? При една от инспекциите в офиц. представителство ми бяха предложили реглаж, като споменаха, че се слага точно определено тегло на задната седалка (40-50кг) за да може да се направи....The basic setting must be carried out under the following conditions:---The vehicle must not be laden--- Само за протокола, информацията съм я вадил от VAS (диагностичната програма с която ТЕ работят). Редактирано 26 Август 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Така де, само дето едновременно с това The vehicle level sender, front left -G78 must have a value between 12.5% and 50.0%J The vehicle level sender, rear left -G76 must have a value between 50% and 87.5% Дали ще влезе в тези стойности при абсолютно празна кола.... не знам Може да се погледне.А и те не работят по тези инструкции ErWin им плюе необходимото, което нерядко се отличава малко (но понякога съществено) от VAS. Нерядко обаче и приемчикът няма необходимите понзнания за конкретния модел, така че не зиключвам случаят да е бил и такъв. Тогава отказах така или иначе, тъй като колата беше пълна с багаж, който трябваше да сваля за целта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Когато дойде време да зареждам Ауди-то (за да тежи минимално резервоара от зад), ако се сетя преди това ще влезна да видя стойностите на предния и задния си кантар. Тези + - 37,5% предполагам са защото не могат да кажат на човек да отиде при тях с празен резервоар и да си махне патерицата (ако има такава) преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 28 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2015 Някой може ли да помогне с информация за светлинните снопове на двата фара. Една снимка на ксенона на къси и една снимка на ксенона плюс дългите. Интересуваме ме отражение от стена. Знам, че левия трбва да е малко по ниско от десния, но искам да видя някой с правилно регулирани за да знам какав трябва да е крайния ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Август 2015 Доклад Share Публикувано 28 Август 2015 Знам, че левия трбва да е малко по ниско от десния, ......Това пък от къде го измисли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване