Jump to content

А6С5 quattro ПОДКАЧВАЩА ПОМПА


stefan81

Recommended Posts

Четох доста мнения из форума и всеки е категоричен,че въпросният модел 2.5 tdi quattro 180hp 2003г няма такава помпа. Днес се зарових да търся сондата и се оказва,че има помпа. При въртене на стартер започва да качва гориво към мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

сигурен ли си че е към мотора.трябва само да изравнява нивото на резервоара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 100%. От резервоа излизат навън 1маркуч към мотора 12мм. И един шлаух влиза за обратнат нафта. Като разкачих и двата на стартер фърля здраво нафта и мотора неможе да запали. Следователно на този мотор ГНП-то не дърпа гориво само от резервоара. Закачам ги чукам и пали. При мен имаше проблем с маркуча кам двигатела беше много прегънат и мисля ,че е намалял потоказа за мотора. По-късно ще кача снимко и видео ако мога

Редактирано от stefan81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой мотор си?

Да не бъркаш маркуча за обратната нафта?

 

Аз съм сигурен, че AFB и AKN не вдигат налягане от помпата в резервоара и съм виждал с очите си, че е така при горивния филтър - двигателя си смуче нафта от туба, а от резервоара не идва никой. Обаче при последните душегуби може и да не е така... На BAU чувам звук като на подкачваща помпа, като дам на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКЕ куатро помпата в резервоара не подкачва до ВП44 100%,както каза оги ако набиеш маркуч в една туба тя сама си дърпа.помпата в резеровара се чува като колата се запали и служи само и единствено да прехвърля в другия резервоар заради 4х4-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни видеото. Аз не пиша какво се чува и от какво е възможно да се чува. Вътре има още помпи за изравняване на нивото. Но тази в случея качва към мотора. Ако можеше сам да дърпа щеше да запали докато я пробвах, цялата система си беше пълна с гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивната помпа със сигурност може да си смуче сама, ако няма въздух.

 

Може заради трудното обезвъздушаване да са решили да слагат и подкачваща или да е било допълнителна екстра.

 

Или предния собственик да си я е сложил, не знам доколко е оригинално изпълнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако е отварял да качи снимки на другите варианти. Идеята ми беше да стигна до цедката да я проверя за буклъци, но в тая теснотия се отказах да вадя помпата, че сигорно ще прецакам нещо.        Помпата си изглежда оригинална.  На обратното гориво вътре в резарвоара има 2 еднопосочни клапанчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е внесена от Италия пореди 3г от човека от който я купих. Той я кара 2г и неможе да си смени чистачките сам да не говорим за модификации. Сменя нещо само като изпадне от колата. В неговите ръце тази кола за 2г не беше мръднала, за това я купих. За сравнение той взе Опел който издържа 6м с неговото каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a кaкъв е вaриaнтa товa дa е точно зa изрaвнявaне нa нивото нa резервоaрите зaщото този мaркуч не се виждa дaли отивa към помпaтa или другaтa чaст нa резервоaрa.но зaщо пък дa не пaли колaтa дaже и дa е откaчен мaркучa според мен пaк трябвa дa зaпaли все пaк имa някaкво количество по системaтa и горивният филтър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото упражение правих днес, защото при мен като намалее нафтата около половин резервоар и не пали колата. Бушон 28 е добре, релето за помпата за пасажерската седалка се усеща как се включва, а и се чува самата помпа. За това реших да отворя капака зад шофьорската седалка. но там не намерих помпа, има някаква пластасова конструкция с 2 тръби, които отиват към помпата в десния резервоар. Има и кабели, предполагам отиват към някакъв сензор за нивото? Ще кача снимки като ги сваля от телефона. Направи ми впечатление, че по данни на таблото имам 3/4 пълен резервоар, а като отворих капака беше пълен догоре и преля, въпреки че бях спрял нарочно под наклон към другия резервоар, но явно те нямат връзка освен през тези тръбички? Въобще ако някои знае точно как работи системата при 2.5 tdi Ake, ще е много полезно да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е помпата в резервоара нищо че пише Q7 сходни са ... 

 

ето и една тема с доста подробна информация  http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/fuel-supply-sensor-fault-2839501/

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за изравняването цялата щуротияве ветре в резервоара. Стигнах до 3 капака 2 под седалката и 1 в багажника. това са единствените единствените изходи от резервоара които намерих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е помпатаhttp://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A6-C5-V6-2-5-TDi-Diesel-Quattro-Fuel-Pump-4B0906087BC-/171876759153     на капака има 2 букси, повечето снимки буксата е само 1

Редактирано от stefan81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото упражение правих днес, защото при мен като намалее нафтата около половин резервоар и не пали колата. Бушон 28 е добре, релето за помпата за пасажерската седалка се усеща как се включва, а и се чува самата помпа. За това реших да отворя капака зад шофьорската седалка. но там не намерих помпа, има някаква пластасова конструкция с 2 тръби, които отиват към помпата в десния резервоар. Има и кабели, предполагам отиват към някакъв сензор за нивото? Ще кача снимки като ги сваля от телефона. Направи ми впечатление, че по данни на таблото имам 3/4 пълен резервоар, а като отворих капака беше пълен догоре и преля, въпреки че бях спрял нарочно под наклон към другия резервоар, но явно те нямат връзка освен през тези тръбички? Въобще ако някои знае точно как работи системата при 2.5 tdi Ake, ще е много полезно да сподели.

някаде се е запушило нещо. при мен сензора за нивото е в багажника. Под кората има още един отвор,пробвах да го изкарам, нестава. Въртя я на всякаде но неможах.

Това не е помпата, а кошницата с всичко. Някъде по подбна тема бях постнал снимки на изравняващата помпа.

Всеки може да му казва както реши. За мен щом тая "кошница с всичко "праща гориво към моторо си е подкачваща помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно утре ще има втори рунд. Само трябва да си намеря помпа с която да източа част от нафтата, защото днес стана мазало.

Между другото ако си от София може да се видим да пробваме са преборим проблема, аз 3 сервиза обиколих и всички дигат ръце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензора за нивото  (поплавъка) на куатро не е един. Не споря за АКЕ дали подкачава, виж на горивния филтър за по-сигурно, казах кои мотори знам със сигурност, че не го правят.

 

П.П. точно тия дни помагах на един колега от форума да обезвъздушим АКЕ, след смяна на филтър и грам не качваше откъм резервоара, дърпах си гориво с ръчна помпичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще откача мъркуча преди филтъра да видя там какво се случва като завъртя. Помпата за изравняване при мен заработва адва след запалване на мотора. На стартер само тази кошница :hilezh: работи. Като запали през тръбите за обратната нафта в резервоара стева страшно върви гориво навсякаде :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста сложна е системата в резервоара, чак безсмислено сложно, но така е при Ауди. Изравняващата помпа в резервоара сработа като завъртиш ГНП, дори и на ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...