георгимаринов Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Голям майтап. Имам чувството че почти всички имаме тоя проблем. Аз още преди 2-3 години се отказах да го ровя и търся . Пълня до горе и като падне до половината пак допълвам и това е . Ако някой намери по добро решение , ще е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 На предишния ми душегуб записваше грешка за G210 от време на време. Бях засякъл, че това се получава на точно едно определено място на Цариградско по маршрута ми (обяснявам си го с определена денивелация за някакъв период) - почваше да мига бобинката и логваше грешка, но нищо не следваше от това, колата си работеше и палеше нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 (Редактирано) Малко предположения. Ако прехвърлящата помпа остане без нафта, тоест свърши си работата. Ще изгори. Тоест нещо определя кога е прехвърлила горивото. Предполага се, че това е левият сензор за горивото. И когато прехвърли сензора отчита и компа посредством реле я спира. В кошницата също има сензор за ниско ниво на горивото в кошницата. И този сензор дава инфо кога е намаляло горивото в кошницата. Да но при мен изравнителната помпа е със сонда с филтър от долу и тройник от друтата страна. И така не можах да го разтадая как работи. Редактирано 2 Ноември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Мен от цялата работа ме дразни това че ми свети лампата за подгрева постоянно и ми привлича вниманието и ме дразни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 15 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Малко снимки на помпата. Сваляне за почистване, че доло е страшна мизерия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 (Редактирано) Е момчета моята е AKN мотора 11 месец 99г. 150 коня предно под седалките нямам такива отвори даже имам и снимков материал в темата за Душегуба,така че според вас как ми идва горивото към VP-то? За 3-ти път редактирам и ето малко информация,преведете си го сами за да не кажете че не превеждам правилно Редактирано 20 Юни 2016 от Denyo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Колкото и да си го превеждам, не виждам нещо да изтласква гориво към ГНП-то. 2-те помпи джуркат горивото между баките и поддържат количество нафта в показания "accumulator", от където си смуче ГНП-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 (Редактирано) @ogip е прав, тази помпа не прави налягане и не изтласка към гнп-то. То реално няма логика, защото ако изтласкваше горивото, щяха да го направят common rail. Единственото което пълни тази помпа, е това жълтото с боклуците. Реално ГНП-то не може да засмуче нафта от двата съда и за това се ползва допълнителна помпа, която качва до един съд в резервоара. Не виждам смисъл да се разисква повече тази тема. ПС: Този принцип на работа е при всички вариации на мотора: AFB, AKN, AKE, BAU и .т.н. Редактирано 20 Юни 2016 от ChillToucH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Я да видим на какво попадаме за моделна година 2004 (from chassis No. 4BZ 2N 109430 onwards): https://docupub.com/docs/733010fa-4426-422a-887f-71f5c430befb/Bleeding fuel system.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Данчо, аз съм с 2004 БАУ, тая схема мисля работи и на по-старите мотори 2.5тди. Това е сервизен вариант за изпълване на горивната система и не означава, че има подналягане преди ГНП при нормална работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Ба ли га, мен би ме устроила при смяна на горивен филтър, може би? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 @ogip Точно това и аз искам да кажа че това не играе роля на подкачваща помпа към ГНП а си изравнява горивото в резервоара и за пълнене на отделението от което ГНП-то си ДЪРПА гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 23 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 Къде е това отделение? Може ли снимка или схема? При мен проблема си стой. Като наближи половин резервоар и пали с мъка. Днес дори на сфетофарите в задръстването почнаха да падат оборотите все едно влиза въздух(балончета се виждат в прозрачната тръбичка като остане под половин резервоар). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 24 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2016 Пробва ли помпата дали ти работи защото спомена че не се чува,и ако не си пробвал има начин с бушона но по лесния е изкарай я и някой да върти на стартер и ще разбереш дали бачка....внимавай да не опръскаш всичко с нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 28 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 (Редактирано) На 20.06.2016 г. at 19:01, ChillToucH написа: @ogip е прав, тази помпа не прави налягане и не изтласка към гнп-то. То реално няма логика, защото ако изтласкваше горивото, щяха да го направят common rail. Единственото което пълни тази помпа, е това жълтото с боклуците. Реално ГНП-то не може да засмуче нафта от двата съда и за това се ползва допълнителна помпа, която качва до един съд в резервоара. Не виждам смисъл да се разисква повече тази тема. ПС: Този принцип на работа е при всички вариации на мотора: AFB, AKN, AKE, BAU и .т.н. Ти случайно да си инжинер, как направи common rail с една помпа. Баси лесната работа. Аз да взема да изхвърля VP44 -то дето да го мисля кога ша мре . Направо ще стане и euro4 мотора Редактирано 28 Юни 2016 от stefan81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Подкачващите помни се ползват при common rail, което имах предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 29 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Не е задължително. Имам поло 1.4 tdi , което няма подкачваща помпа. Има една която е на главата ,към разпределителния вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Доста полезно видео за свалянето на помпата. След като се свали как може да се тества най-бързо? Ако се свърже директно с акумулатора да ще стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 7 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Точно тази помпа повечето я нямат. Имат една празна кошница която поддържа постоянно количество гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване