Jump to content

А6С5 quattro ПОДКАЧВАЩА ПОМПА


stefan81

Recommended Posts

Голям майтап. Имам чувството че почти всички имаме тоя проблем. Аз още преди 2-3 години се отказах да го ровя и търся . Пълня до горе и като падне до половината пак допълвам и това е . Ако някой намери по добро решение , ще е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На предишния ми душегуб записваше грешка за G210 от време на време. Бях засякъл, че това се получава на точно едно определено място на Цариградско по маршрута ми (обяснявам си го с определена денивелация за някакъв период) - почваше да мига бобинката и логваше грешка, но нищо не следваше от това, колата си работеше и палеше нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко предположения. Ако прехвърлящата помпа остане без нафта, тоест свърши си работата. Ще изгори. Тоест нещо определя кога е прехвърлила горивото. Предполага се, че това е левият сензор за горивото. И когато прехвърли сензора отчита и компа посредством реле я спира. В кошницата също има сензор за ниско ниво на горивото в кошницата. И този сензор дава инфо кога е намаляло горивото в кошницата. Да но при мен изравнителната помпа е със сонда с филтър от долу и тройник от друтата страна. И така не можах да го разтадая как работи.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен от цялата работа ме дразни това че ми свети лампата за подгрева постоянно и ми привлича вниманието и ме дразни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Е момчета моята е AKN мотора 11 месец 99г. 150 коня предно под седалките нямам такива отвори даже имам и снимков материал в темата за Душегуба,така че според вас как ми идва горивото към VP-то? За 3-ти път редактирам и ето малко информация,преведете си го сами за да не кажете че не превеждам правилно :) 

Без име.jpg

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да си го превеждам, не виждам нещо да изтласква гориво към ГНП-то. 2-те помпи джуркат горивото между баките и поддържат количество нафта в показания "accumulator", от където си смуче ГНП-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ogip е прав, тази помпа не прави налягане и не изтласка към гнп-то. То реално няма логика, защото ако изтласкваше горивото, щяха да го направят common rail. Единственото което пълни тази помпа, е това жълтото с боклуците. Реално ГНП-то не може да засмуче нафта от двата съда и за това се ползва допълнителна помпа, която качва до един съд в резервоара. Не виждам смисъл да се разисква повече тази тема.

ПС: Този принцип на работа е при всички вариации на мотора: AFB, AKN, AKE, BAU и .т.н.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим на какво попадаме за моделна година 2004 (from chassis No. 4BZ 2N 109430 onwards):

 

https://docupub.com/docs/733010fa-4426-422a-887f-71f5c430befb/Bleeding fuel system.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, аз съм с 2004 БАУ, тая схема мисля работи и на по-старите мотори 2.5тди. Това е сервизен вариант за изпълване на горивната система и не означава, че има подналягане преди ГНП при нормална работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ogip Точно това и аз искам да кажа че това не играе роля на подкачваща помпа към ГНП а си изравнява горивото в резервоара и за пълнене на отделението от което ГНП-то си ДЪРПА гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е това отделение? Може ли снимка или схема? При мен проблема си стой. Като наближи половин резервоар и пали с мъка. Днес дори на сфетофарите в задръстването почнаха да падат оборотите все едно влиза въздух(балончета се виждат в прозрачната тръбичка като остане под половин резервоар).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли помпата дали ти работи защото спомена че не се чува,и ако не си пробвал има начин с бушона но по лесния е изкарай я и някой да върти на стартер и ще разбереш дали бачка....внимавай да не опръскаш всичко с нафта :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 20.06.2016 г. at 19:01, ChillToucH написа:

@ogip е прав, тази помпа не прави налягане и не изтласка към гнп-то. То реално няма логика, защото ако изтласкваше горивото, щяха да го направят common rail. Единственото което пълни тази помпа, е това жълтото с боклуците. Реално ГНП-то не може да засмуче нафта от двата съда и за това се ползва допълнителна помпа, която качва до един съд в резервоара. Не виждам смисъл да се разисква повече тази тема.

ПС: Този принцип на работа е при всички вариации на мотора: AFB, AKN, AKE, BAU и .т.н.

Ти случайно да си инжинер, как направи common rail с една помпа. Баси лесната работа. Аз да взема да изхвърля VP44 -то дето да го мисля кога ша мре . Направо ще стане и euro4 мотора:hilezh:

Редактирано от stefan81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително. Имам поло 1.4 tdi , което няма подкачваща помпа. Има една която е на главата ,към разпределителния вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Доста полезно видео за свалянето на помпата. След като се свали как може да се тества най-бързо? Ако се свърже директно с акумулатора да ще стане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...