Jump to content

1.8T проблемно първо палене


Knight Rider

Recommended Posts

Досадния проблем се появява когато колата е престояла през нощта (да ли ще е в гаража, на открито,топло или студено време разлика няма).Когато се пали за пръв път за деня и запалва,но тресе и оборотите и играят около 300/500 и понякога изгасва понякога след 3/4 сек. вдига оборотите и си заработва нормално.Дори и газ да и дам докато го прави може и да изгасне може и да заработи.Като изгасне и веднага пак я паля и пали без проблем съвсем нормално.

Свещите смених,защото от доста отдавана ги карам.Акумулатора е перфектен.Пробвах и с откачане на клапана за бензиновите пари (N80) няма особена разлика.Грешки също няма .

Преди време не помня какво точно мерихме на ваг-ком и майстора ми каза,че помпата вместо 3,5 бара,правила 3 бара (но тогава не го правеше)и това ме навежда на мисълта,че дали не сдава багажа помпата,защото се усеща точно че все едно на първо палене не може да напълни с необходимото гориво.

 

Сега си мисля да взема да и закача един манометър на рейката и да видя дали не изпуска след време регулатора за гориво.Там какво налагане трябва да се държи при по дълъг престой ?

 

В движение и с пълна газ няма прекъсване или загуба на мощност.

Бензин има винаги 10/15 литра,понеже има ГИ и на бензин се кара докато загрее само.Направи ми и впечатление,че като я карам само на бензин през деня и на другия ден май се влошават нещата още.

 

И така проблемчето не ми пречи кой знае колко,ама много взе да ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Същия проблем го имам и аз, скоро смених свещите и две бобини и същия кОр.Майстора ми се съмнява в бензиновия регулатор, но не съм го сменял.И аз искам да я закача на манометър, за да видя налягането сутрин, но нямам време и възможност.Ще се радвам да решим проблема 1:1 е с твоя.Дори преди да монтирам газовото го имаше.Интересно е че вече 2 години не се влошава.

При теб чува ли се виене от помпата, когато палиш сутрин?

Дори при престой от 8 часа пали лесно, но сутрин ми го върти този номер.

Колата върви идеално и на двете горива, тримовете на 32-ри канал са в нормални граници -+7% и няма причина да се дави, а и не го усещам така.Наистина се усеща все едно няма гориво в рейката.

Не вярвам причината да е в някой датчик, защото често я закачам и не съм засякал нещо нередно към момента.

Имах драми с датчик колянов вал, но там е различно и няма общо с този проблем, който си остана след смяната му.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз го имам този проблем. Най-вероятно наистина е газта.  И аз се мъча да го отстраня този проблем и съм сменил досега свещи, бобини, комутатор, клапан за бензинови пари, регулатор за налягане на горивото. Всичко е слагано ново, но проблема си седи. Дори сложих и клапан преди рейката да не се връща бензина обратно в резервоара и пак нищо. Остана бензинова помпа и дюзи...като залагам, че проблема е от дюзите, тъй като кошниците ни на по 15год. надали са виждали нови дюзи скоро и явно като не впръскват горивото известно време се запушват и после не разпръскват горивото правилно.

Редактирано от MyAngel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е в газовите дюзи.След спиране на ДВГ те изспускат минимално к-во газ, която при следващото ( първо за деня) палене задавя двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сутрин на студено преди да си запалил като натиснеш спирачките твърди ли са или педала има ход ?

тогава имаш пробита тенджера на сервото и губиш вакуум от там

ако има ход - натисни ги 2-ри път - ако са се одървили - виж по-горе

ако не - незнам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав. Като изключа ДВГ и след това тръгна да паля си пали от половин оборот без никакъв проблем и без никакво давене на двигателя.

 

ПС: През уикенда си изчистих и дросела...еми и от това не е :nixweiss:

Редактирано от MyAngel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше въпрос да остане няколко часа ( цяла нощ ) и тогава е филма.

И при мен,като загася ДВГ и запаля веднага си пали от четвърт.

Редактирано от Brazer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя ADR ( карам само на бензин) го прави същото, но в по-лека степен. Пали от раз, след 10-тина секунди започва да претриса леко и да падат обороти, след това ги вдига сама. Обикновено натискам лекичко газта след като запали, за да смекча ефекта и да избегна евентуално загасване.

И аз си мисля, че проблема е в горивната смес, но по-скоро смятам, че е свързано с въздуха и вакуумите, а не с бензина. Моето предположение е че някой от клапаните не работи добре - съмнявам се в един след маркуча на картерните газове и един троен -  http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174551#entry2459497 .Тримове +-7 % въпреки, че влизат в нормалните граници и не записва грешка според мен са високи и когато ги нулирам в откачане на акумулатора, колата става доста по-пъргава за 50-100 км (докато се вдигнат пак). При мен бяга additive трима, като отчита богата смес. 

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............но по-скоро смятам, че е свързано с въздуха и вакуумите, а не с бензина............

НАЙ-после :flehan: .

Че още малко и двигатели щяхте да почнете да сменяте :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са дали добра насока за размисъл.Само, че са малко майсторите, който са добре запознати с тази космическа вакуум система в нашите кошници.Аз поне нямам време да се ровя, а мисълта майстор да ми пипа по вакуумите, ме кара да настръхвам(ще изполомят всичко де що е снадка).

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification

Копирам един пост от линка: And for your own good for the brake booster line, clamp that shit @ the grommet that goes through the firewall. I think Ive blown that f'er off 20 times, finally gave up on the barbed fitting holding it and put a clamp on it. No problems since!

Човека явно е имал драми със сервото и вакуумите към него.

Аз мисля на там да се насоча, понеже педала ми е твърд рано сутрин.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полевия тест беше проведен :) Първия път беше мек, втория, третия и т.н. твърд като камък. Както се казва What's next?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да се повторя - почни от тенджерата на сервото

ръждясва от долната страна и мембраната вътре се сцепва

ходи да ти я премерят с вакуум помпа ама на работеща кола и някой вътре да натиска спирачката докато мерите

 

ако тенджерата е наред - мерете тръбляците един по един докато откриете пробива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги пробвайте с инжекторите..аз иам същия проблем с паленето и при мен осезаемо се подобри работата н студен мотор от дюзите..втора ръка са ви по 20 лв. бройката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах подобен проблем с първото палене но на пасат Б5 ADR. Проблема се реши със смяна на бензиновата помпа. Относно спитачката на загасен автомобил е нормално първия път да е по-мек педала при натискане а следдващите да става корав и хода му да намалява.не го напъвайте много така да го пробвате за да не сменяте гумичките на помпата. Ако сервото е наред трябва при работещ двигател хода на педала на спирачките да си е еднакав и по натиск. Може да пробвате и нещо друго , което е елементарно и бързо. Преди да запалит отвъртете капачката на резервоара бавно и слушате зали се чува засмукване на въздух. Ако се чува значи в резервоара се образува вакуум и при неработещо клапанче на самата помпа горивото се връща обратно. Друг тест който можете да направите за да отхвърлите варианта с помпата е да намерите релето и, и ръчно да го натиснете и задържите за около минута за да е сигурно че рейката е пълна и бензина се връща пак в резервоара. Така със сигурност в рейката ще има необходимото налягане- освен ако клапана за налягане не е сдал багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако газовите дюзи не затварят плътно в системата при загасяне на мотора има около 1-1.2 бара налягане с газ. Това количество е нормално да задави двигателя след като е изтекло в колектора по простата причина че газта е по тежка от въздуха и няма от къде да излезе. Налягането може да го проверите със софтуера на газовата който има за да се види колко бара е на сутринта между дюзите и изпарителя. По принцип би трябвало да се държи налягането но почти всичко газови дюзи почват да изпускат, и за това се налага подмяната на буталцата на инжекторите, тези които са с буталца, защото има и с мембранки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха...то остана ли нещо да не е заподозряно за проблема. Вкъщи имам едно двойно серво и ще сменя моето, което е единично плюс проверка на маркучите да не изпуска някой...пък после ще видим какво ще стане.


Колега, и аз това си помислих и сложих еднопосочен клапан да не би случайно да се връща бензина, но проблема си остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че помпата е скъп консуматив и се подменя доста тегаво, моята я сменях в един студ и резервоара беше бая пълен та ми се изглади косъма. Може да елиминираш газта като фактор като изпуснеш налягането от газовата рейка. Задължително без цигара. После на сутринта пак палиш и виждаш ефекта. Моята кола беше пасат с ADR мотор но с ваг кома никъде не се вижда налягане на помпата твоя майстор къде е видял това налягане от 3 бара нямам идея. А може и аз да съм в грешка при турбо мотора да има ел. клапан за налягането пък аз да не знам.

Редактирано от apekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...