bsdnikolov Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 От наш колега, който ретрофинта огледалата, знам че ел. инсталация има. Само трябват нови огледала. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swimsas Posted September 21, 2015 Author Report Share Posted September 21, 2015 Мн мерси колега ,определено почвам да търся такива огледала че без подгрева е ужас ,да не говорим зимата като почнат и да замръзват Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicoldy Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Не знам как е при тези коли и няма как да проверя в момента, но в Б4 в бутона за подгрев на задното стъкло, което пали и подгрева на огледалата, има бушонче. Като изгори този предпазител задния прозорец си топли, но не и огледалата. Идеята ми е да се провери дали и тук не е нещо такова и да не се хвърляте на смяна на огледала, които пак няма да работят ако причината не е в тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swimsas Posted September 21, 2015 Author Report Share Posted September 21, 2015 Имаш предвид в самата конзола която настройва огледалата или?Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdnikolov Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 (edited) Нищо общо с В4 нямат 8Р-тата (освен емблемата). С натискането на бутона за подгрев, в изпълнението се въвличат четири от компютрите (модулите) на колата. Ето как:1. Натискайки бутона, ние поддаваме импулс със логическа нула към един от портовете на компютъра на климатроника.2. Той от своя страна, дешифрира командата и пуска съобщение по вътрешната мрежа на колата (CarAreaNetwork) до модула Central Electric, че трябва да се пусне подгрева.3. Модула Central Electric има пряка връзка с подгрева на задното стъкло и го пуска за определено време. Но, огледалата за страничто виждане нямат пряка връзка с модула. За това отиваме към стъпка 4.4. Модула Central Electric, пуска съобщение по вътрешната мрежа (CarAreaNetwork) до модула Driver door, че трябва да се пусне подгрева на огледалата.5. Модула Driver door проверява положението на лоста за реглаж на огледалата, дали е в позиция подгрев. Ако е, активира напрежението на pin 7 от 16 пиновата си букса, 6. и пуска съобщение по вътрешната мрежа (CarAreaNetwork) до модула Passanger Door да активира напрежението на pin 7 от 16 пиновата си букса. Това е на две на три, процеса. Edited September 21, 2015 by bsdnikolov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Точно така! B4 няма нищо общо като електроника с А3 8P.... съвсем различно поколение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swimsas Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 Едно бързо въпросче каква е тая 2-ка тука ,между градусите и оставащите километри И също къде мога да проверя кофовете от багажника ,главно ме интерисува типа ми окачванеSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 (edited) И двата въпроса имат отговори в други теми. Нека се придържаме обаче към зададената тематика тук, иначе става манджа с грозде. Вторият ти въпрос е релевантен за окачването, някой колега веровтно ще ти помогне на база на информацията на лепенката, с VIN decoder няма да намериш отговора много лесно.Накратко по първия - прочети инструкцията на автомобила или порови във форума за 2-та бордкомпютъра и разликата между тях. Edited September 22, 2015 by Moonland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swimsas Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 (edited) Открих нещо съмнително около задните амортисьори случайно погледнах под калника и видях ей този елемент закъсан направих снимки Говоря за трапецовидните елементи на допир са като от пяна или гума ,че точно по средата са бая разкъсани ,може ли това да е причината и проблемли е като цялоСъщо тези цветове на пружините какво означаватSent from my iPhone using Tapatalk Edited September 22, 2015 by Swimsas Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitovn Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Това закъсаното е прашник на амортисьора.Евтини са и е хубаво да се сменят, ако са в лошо състояние.В противен случай, от насъбралите се мизерии, се скъсява живота на амортисьора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 (edited) Противопрашник. Самият той е евтин, смяната обаче е трудоемката и по-скъпата, тъй като се откача всичко. Показва обаче, че колата е на доста км. На една от семейните се поразкъсаха на около 230 000 реални км.Точките на пружината идентифицират самите пружини по твърдост/еластичност. Лошото е, че през годините са използвани различни кодове и няма еднозначен "превод" на цветовете. Edited September 23, 2015 by Moonland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swimsas Posted October 9, 2015 Author Report Share Posted October 9, 2015 Да ви информирам за развитието по проблема с нестабилноста отзад.Майстора е сменил някакви втулки отзад по окачването и подготви колата за реглаж заден мост .След реглажа за момент си ппмислих ,че всичко е ок .Излязах на магистралата 100-120-140 няма я тази нестабилност ,докато не влязох в един ляв завой с 130 и същото клатушкане вече се появява само на ляв завой с скорост около 100 и на горе,а не както преди се проявяваше само на прав път и като тръгна да завивам се стабилизираше .Някой да има предложение ,аз мисля да тествам задните амортисьори Къде в варна мога да направя качествен шок-тестSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 Аз продължавам да твърдя, че най-вероятната причина за проблема са задните амортисьори и никакъв "реглаж" няма да помогне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swimsas Posted October 9, 2015 Author Report Share Posted October 9, 2015 Колега и аз така взех да мисля,защото усещам странно поведение на задницата като минавам през неравности в града особено на завой.Но къде да направя теста на амортисьорите във Варна ???Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonland Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 От гуугъл:http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=70411.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
venomcorp Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 Уф пак ще се включа. Тези шок тестове може и да НЕ ни покажат реално дали амортисьора е тръгнал. Най-добре е ако имаш парички да си смениш задните амортисьори заедно с прахоуловителите и шок тампоните. Аз моите си ги смених миналата седмица , въпреки че не даваха признаци за нестабилност . Реално едни амортисьори минат ли 10 години това е ( в най-добрият случай ) и влияят на цялото поведение на колата върху пътната настилка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gangsta88 Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Swimsas колега тест на аморт. има в ONYX COLOR (прегледите) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swimsas Posted October 14, 2015 Author Report Share Posted October 14, 2015 (edited) Аз съм съгласен с теб venomcorp ,но ситуацията тук е малко по сложна.Колата съм я взел от приятел ,а този проблем го имаше преди да я взема .Уговорката беше такава ,че той трябва да отремонтира този проблем.Сещаш се ,че няма да тръгне да сменя части на сляпо Ще направя аз тест на аморт. да видим ко ще покажеSent from my iPhone using Tapatalk Edited October 14, 2015 by Swimsas Link to comment Share on other sites More sharing options...
venomcorp Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 В този случай естествено че ще минеш един тест.....Изпратено от моят LG-D855 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swimsas Posted November 23, 2015 Author Report Share Posted November 23, 2015 (edited) И ето развръзката на проблема с нестабилноста в задницата.Първо направих тест на амиртисьорите в мото пфое варна (25 левчета) Излезе ,че предните ми амортисьори работят на 76% ,а задните на 64% .Което било добре ,под 50% били вече за смяна.Хич не мистана хубаво ,защото се надявах там да открия проблема но увиСлед по задълбочен оглед открихме проблема в напречните щанги захванати за задния шенкел ,тампоните им бяха заминали и от там играе колата(да оточня признака за този проблем е ,че задницата играе на ляво на дясно ,а не като при проблем с амортисьорите нагоре-надолу) двете щанги струваха 136 лв (имаше и китайски вариянт за 80 лв двете) който разбира се пропуснах ) за работа ми взеха 36лв и се наложи реглаж после.Но всичко си сруваше ,в момента в който се качих в колата усетих коренна разлика в поведението и, няма и следа от старите симптоми ,сега стои в пътя мн стабилно макар ,че съм с зимните 16-ки,нямам търпение да я пробвам с 17-ките лятото И накрая мерси за помоща на всички колеги от форума Sent from my iPhone using Tapatalk Edited November 23, 2015 by Swimsas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now