bsdnikolov Публикувано 20 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 От наш колега, който ретрофинта огледалата, знам че ел. инсталация има. Само трябват нови огледала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 21 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Мн мерси колега ,определено почвам да търся такива огледала че без подгрева е ужас ,да не говорим зимата като почнат и да замръзват Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Не знам как е при тези коли и няма как да проверя в момента, но в Б4 в бутона за подгрев на задното стъкло, което пали и подгрева на огледалата, има бушонче. Като изгори този предпазител задния прозорец си топли, но не и огледалата. Идеята ми е да се провери дали и тук не е нещо такова и да не се хвърляте на смяна на огледала, които пак няма да работят ако причината не е в тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 21 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Имаш предвид в самата конзола която настройва огледалата или?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 (Редактирано) Нищо общо с В4 нямат 8Р-тата (освен емблемата). С натискането на бутона за подгрев, в изпълнението се въвличат четири от компютрите (модулите) на колата. Ето как:1. Натискайки бутона, ние поддаваме импулс със логическа нула към един от портовете на компютъра на климатроника.2. Той от своя страна, дешифрира командата и пуска съобщение по вътрешната мрежа на колата (CarAreaNetwork) до модула Central Electric, че трябва да се пусне подгрева.3. Модула Central Electric има пряка връзка с подгрева на задното стъкло и го пуска за определено време. Но, огледалата за страничто виждане нямат пряка връзка с модула. За това отиваме към стъпка 4.4. Модула Central Electric, пуска съобщение по вътрешната мрежа (CarAreaNetwork) до модула Driver door, че трябва да се пусне подгрева на огледалата.5. Модула Driver door проверява положението на лоста за реглаж на огледалата, дали е в позиция подгрев. Ако е, активира напрежението на pin 7 от 16 пиновата си букса, 6. и пуска съобщение по вътрешната мрежа (CarAreaNetwork) до модула Passanger Door да активира напрежението на pin 7 от 16 пиновата си букса. Това е на две на три, процеса. Редактирано 21 Септември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Точно така! B4 няма нищо общо като електроника с А3 8P.... съвсем различно поколение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 22 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 Едно бързо въпросче каква е тая 2-ка тука ,между градусите и оставащите километри И също къде мога да проверя кофовете от багажника ,главно ме интерисува типа ми окачванеSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 (Редактирано) И двата въпроса имат отговори в други теми. Нека се придържаме обаче към зададената тематика тук, иначе става манджа с грозде. Вторият ти въпрос е релевантен за окачването, някой колега веровтно ще ти помогне на база на информацията на лепенката, с VIN decoder няма да намериш отговора много лесно.Накратко по първия - прочети инструкцията на автомобила или порови във форума за 2-та бордкомпютъра и разликата между тях. Редактирано 22 Септември 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 22 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2015 (Редактирано) Открих нещо съмнително около задните амортисьори случайно погледнах под калника и видях ей този елемент закъсан направих снимки Говоря за трапецовидните елементи на допир са като от пяна или гума ,че точно по средата са бая разкъсани ,може ли това да е причината и проблемли е като цялоСъщо тези цветове на пружините какво означаватSent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 22 Септември 2015 от Swimsas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Това закъсаното е прашник на амортисьора.Евтини са и е хубаво да се сменят, ако са в лошо състояние.В противен случай, от насъбралите се мизерии, се скъсява живота на амортисьора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 (Редактирано) Противопрашник. Самият той е евтин, смяната обаче е трудоемката и по-скъпата, тъй като се откача всичко. Показва обаче, че колата е на доста км. На една от семейните се поразкъсаха на около 230 000 реални км.Точките на пружината идентифицират самите пружини по твърдост/еластичност. Лошото е, че през годините са използвани различни кодове и няма еднозначен "превод" на цветовете. Редактирано 23 Септември 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 9 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Да ви информирам за развитието по проблема с нестабилноста отзад.Майстора е сменил някакви втулки отзад по окачването и подготви колата за реглаж заден мост .След реглажа за момент си ппмислих ,че всичко е ок .Излязах на магистралата 100-120-140 няма я тази нестабилност ,докато не влязох в един ляв завой с 130 и същото клатушкане вече се появява само на ляв завой с скорост около 100 и на горе,а не както преди се проявяваше само на прав път и като тръгна да завивам се стабилизираше .Някой да има предложение ,аз мисля да тествам задните амортисьори Къде в варна мога да направя качествен шок-тестSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Аз продължавам да твърдя, че най-вероятната причина за проблема са задните амортисьори и никакъв "реглаж" няма да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 9 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Колега и аз така взех да мисля,защото усещам странно поведение на задницата като минавам през неравности в града особено на завой.Но къде да направя теста на амортисьорите във Варна ???Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 От гуугъл:http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=70411.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2015 Уф пак ще се включа. Тези шок тестове може и да НЕ ни покажат реално дали амортисьора е тръгнал. Най-добре е ако имаш парички да си смениш задните амортисьори заедно с прахоуловителите и шок тампоните. Аз моите си ги смених миналата седмица , въпреки че не даваха признаци за нестабилност . Реално едни амортисьори минат ли 10 години това е ( в най-добрият случай ) и влияят на цялото поведение на колата върху пътната настилка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Swimsas колега тест на аморт. има в ONYX COLOR (прегледите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 14 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 (Редактирано) Аз съм съгласен с теб venomcorp ,но ситуацията тук е малко по сложна.Колата съм я взел от приятел ,а този проблем го имаше преди да я взема .Уговорката беше такава ,че той трябва да отремонтира този проблем.Сещаш се ,че няма да тръгне да сменя части на сляпо Ще направя аз тест на аморт. да видим ко ще покажеSent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 14 Октомври 2015 от Swimsas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 В този случай естествено че ще минеш един тест.....Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 23 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 (Редактирано) И ето развръзката на проблема с нестабилноста в задницата.Първо направих тест на амиртисьорите в мото пфое варна (25 левчета) Излезе ,че предните ми амортисьори работят на 76% ,а задните на 64% .Което било добре ,под 50% били вече за смяна.Хич не мистана хубаво ,защото се надявах там да открия проблема но увиСлед по задълбочен оглед открихме проблема в напречните щанги захванати за задния шенкел ,тампоните им бяха заминали и от там играе колата(да оточня признака за този проблем е ,че задницата играе на ляво на дясно ,а не като при проблем с амортисьорите нагоре-надолу) двете щанги струваха 136 лв (имаше и китайски вариянт за 80 лв двете) който разбира се пропуснах ) за работа ми взеха 36лв и се наложи реглаж после.Но всичко си сруваше ,в момента в който се качих в колата усетих коренна разлика в поведението и, няма и следа от старите симптоми ,сега стои в пътя мн стабилно макар ,че съм с зимните 16-ки,нямам търпение да я пробвам с 17-ките лятото И накрая мерси за помоща на всички колеги от форума Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 23 Ноември 2015 от Swimsas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване