Jump to content

Смяна на съединител и един странен проблем


AudiA4Diesel

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Първия въпрос ми е относно съединителя. Предстои ми смяна и ме интересува към какво да се ориентирам и съответно каква е цената горе-долу на един нов.
Въпросната кола е Б5 1.9 тди , 90 коня (1Z)
Относно втория проблем - Преди седмици ходих да й сложат чип.
Карах около седмица без никакъв проблем и след това , когато карам на 3,4 или 5 с под 2к обороти и започна да и подавам газ , но много плавно и леко , цялата кола се тресе...в същия момент ако натисна педала на газта повече започва да ускорява и тресенето изчезва. Един приятел каза , че това е възможно да е от тампон на двигателя? Ако някои се е сблъсквал с този проблем нека сподели. Възможно ли е да е от чипа нещо , педал на газта , тампон на двигател или пък съединител.
Относно съединителя , прецених , че е за смяна , тъй като отделя почти най-отгоре и се нуждае от повечко газ , за да потегля.
Всякакви мнения ще се от полза.
Благодаря и поздрави :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да е от съединителя, а в същото време като дадеш газ, той да не буксува. И от чипа едва ли е тресенето, ходи да ти огледат тампоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна е , оня ден при около 15км/ч включих 4-та и угасна.Той , че е за смяна ми е ясен, по-скоро ме интересуваше другия проблем дали е възможно да е от него и каква е смяната на един съединител за тази кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си си наумил да го сменяш сменяй, но както описваш симптомите са за демпферен маховик :icon_idea: А че отделя високо това си е типично за Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е типично да отделя горе,това са пълни глупости. 1Z не е с демферен маховик ;) Друг е въпроса ,че проблема на колегата най-вероятно не е в съединителя.

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си смениш съединителя комплект друго ще запееш. Спокойно, и аз съм пял в тоя хор ;)

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много възможно е част от проблема да е от съединителя, но почти сигурно има и омекнали/скъсани тампомни, които карат 4-цилиндровия мотор да прави резонанс. Ако е така при топло/студено време или ако не е карана колата 1-2 дена би трябвало да има разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е цената на комплекта съединител и към какъв евентуално да се ориентирам и от кои да бягам? За тампоните се е видяло , че ще ходя и ще сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си смениш съединителя комплект друго ще запееш. Спокойно, и аз съм пял в тоя хор ;)

Аз поне не запях друго - първите 150км. си захапваше след минимално отпускане на крака, сега е както преди смяната. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи точно какво си сменил.

Отделянето горе не идва само от износено феродо. Дори изобщо не е от него.

Има писано вече във форума по темата не е необходимо да се дъвче едно и също.

При мен пък продължава да си отделя където трябва и педала е супер лек. Това при положение, че всичко което съм сложил е употребявано,но здраво.

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах абсолутно съшия проблем. Двигателя ми е същия. Вчера смених съединителя с комплект luk. Проблема изчезна, но се появи друг - боксува на 4та и 5та. Колата също от 1-2месеца е с чип от Тошко Велико Търново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Относно съединителя , прецених , че е за смяна , тъй като отделя почти най-отгоре и се нуждае от повечко газ , за да потегля......

Съединител се тества срещу бордюр и 5 скорост. Отпускаш бавно и ако се чуди дали да изгасне тогава.

 

Като си смениш съединителя комплект друго ще запееш. ....

Ще пее 2-3хил.км... след това си е пак по старо му. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пее 2-3хил.км... след това си е пак по старо му. :)

Ще споделя със сигурност след 2-3000км. Оптимистично съм настроен, че ще е все така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди така се прецаках с нов съединител без да е за смяна,семерингата на вала пускаше по малко масло и цапаме феродовия диск и буксуваше страшно много, за 5лв взех семерингата а се набутах с съединител,така че погледни десетимата преди да купиш съединител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...