AudiA4Diesel Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Здравейте колеги!Първия въпрос ми е относно съединителя. Предстои ми смяна и ме интересува към какво да се ориентирам и съответно каква е цената горе-долу на един нов.Въпросната кола е Б5 1.9 тди , 90 коня (1Z)Относно втория проблем - Преди седмици ходих да й сложат чип.Карах около седмица без никакъв проблем и след това , когато карам на 3,4 или 5 с под 2к обороти и започна да и подавам газ , но много плавно и леко , цялата кола се тресе...в същия момент ако натисна педала на газта повече започва да ускорява и тресенето изчезва. Един приятел каза , че това е възможно да е от тампон на двигателя? Ако някои се е сблъсквал с този проблем нека сподели. Възможно ли е да е от чипа нещо , педал на газта , тампон на двигател или пък съединител.Относно съединителя , прецених , че е за смяна , тъй като отделя почти най-отгоре и се нуждае от повечко газ , за да потегля.Всякакви мнения ще се от полза.Благодаря и поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Абсолютно възможно е да е от съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Няма как да е от съединителя, а в същото време като дадеш газ, той да не буксува. И от чипа едва ли е тресенето, ходи да ти огледат тампоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Включи на 4та и пробвай дда тръгнеш, ако тръгне значи не е съединителя за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA4Diesel Публикувано 3 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 За смяна е , оня ден при около 15км/ч включих 4-та и угасна.Той , че е за смяна ми е ясен, по-скоро ме интересуваше другия проблем дали е възможно да е от него и каква е смяната на един съединител за тази кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Щом си си наумил да го сменяш сменяй, но както описваш симптомите са за демпферен маховик А че отделя високо това си е типично за Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 (Редактирано) Изобщо не е типично да отделя горе,това са пълни глупости. 1Z не е с демферен маховик Друг е въпроса ,че проблема на колегата най-вероятно не е в съединителя. Редактирано 3 Октомври 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 За маховика моя грешка, но отделянето на 90% е над средата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 (Редактирано) Като си смениш съединителя комплект друго ще запееш. Спокойно, и аз съм пял в тоя хор Редактирано 4 Октомври 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Много възможно е част от проблема да е от съединителя, но почти сигурно има и омекнали/скъсани тампомни, които карат 4-цилиндровия мотор да прави резонанс. Ако е така при топло/студено време или ако не е карана колата 1-2 дена би трябвало да има разлики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA4Diesel Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Каква е цената на комплекта съединител и към какъв евентуално да се ориентирам и от кои да бягам? За тампоните се е видяло , че ще ходя и ще сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Като си смениш съединителя комплект друго ще запееш. Спокойно, и аз съм пял в тоя хор Аз поне не запях друго - първите 150км. си захапваше след минимално отпускане на крака, сега е както преди смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 (Редактирано) Кажи точно какво си сменил.Отделянето горе не идва само от износено феродо. Дори изобщо не е от него.Има писано вече във форума по темата не е необходимо да се дъвче едно и също.При мен пък продължава да си отделя където трябва и педала е супер лек. Това при положение, че всичко което съм сложил е употребявано,но здраво. Редактирано 5 Октомври 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Колега имах абсолутно съшия проблем. Двигателя ми е същия. Вчера смених съединителя с комплект luk. Проблема изчезна, но се появи друг - боксува на 4та и 5та. Колата също от 1-2месеца е с чип от Тошко Велико Търново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 ...Относно съединителя , прецених , че е за смяна , тъй като отделя почти най-отгоре и се нуждае от повечко газ , за да потегля......Съединител се тества срещу бордюр и 5 скорост. Отпускаш бавно и ако се чуди дали да изгасне тогава. Като си смениш съединителя комплект друго ще запееш. ....Ще пее 2-3хил.км... след това си е пак по старо му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA4Diesel Публикувано 6 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Ще го пробвам това с 5-та да видя. Препоръчайте някоя марка за съединител все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Luk,Valeo,Sachs.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 6 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2015 Ще пее 2-3хил.км... след това си е пак по старо му. Ще споделя със сигурност след 2-3000км. Оптимистично съм настроен, че ще е все така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 10 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2015 Аз преди така се прецаках с нов съединител без да е за смяна,семерингата на вала пускаше по малко масло и цапаме феродовия диск и буксуваше страшно много, за 5лв взех семерингата а се набутах с съединител,така че погледни десетимата преди да купиш съединител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване