Jump to content

1.9 TDI - притрисане в покой


mnml.kid

Recommended Posts

Здравейте колеги, нов съм в форума мисля че е имало преди въпроси като моя , нов собственик съм на кола ,така да се нарека нямам си на представа от много работи .Но ми е направило впечатление някои работи на мойто Ауди.Значи първо да уточня че ви пиша от Германия .И нямам възможност да се консултирам са някой колега ,от Форума.Значи проблемът е следният купих колата преди няколко месеца ,1.9ТДи Ауди А3 2005 г.Покарах малко и ме остави на пътя , причина Акулуматор не палише ,замених го с Варда ми препоръчаха от Един голям Сервиз.Така Масло 5В30 Кастрол ЕДГЕ смених + филтри, горивен,маслен и въздушен.Всичко е шест.Докато една сутрин не запалих колата , и я сложих на свободна скорост , почнах в купето да усештам едно клатене ,и чувам , един звук от двигателя кадето е антифриза поне така го чувам ,като натистна съидинител всичко , заспива няма звук няма треперене, малко като се постопли двигателят и звукат и тва треперене изчезват.Реших да я закарам на майстор тъй като , не съм запознат с добар майстор тука,реших да го закарам на по малак сервиз ,за да разбера какво става .Взе че с един уред ми откриха Подгревателни свещи за сменяне,и майсторът твърдеше че съидинителя е за смяна.Консултирах се и с един майстор от моят град каза че на тези коли малко по късно им, си занимавал съидинителя колата е на 200 000км с документи ТУФ, и документи от старото обслужване.Въпросът ми е следното какво ме съветвате ,дали това треперене е заради свещите,и какво мислите за съидинител.Видео материал мога утре да добавя към темата .Благодаря предварително.Чакам поне да ме насочите какво да правя ,тъй като съм безопитен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли както и много други дизели от тия години са си с двумасови маховици и рано или късно заминават за предпочитане е смяна маховик комплект със съединител проверяваш колко е цената там или онлайн или с някой познат от БГ ако цената на оригинален е по-ниска...свещи в случая не вярвам типичните симптоми на маховика са тези които описваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора Мишо :). А може ли колата примерно да я карам така още 1 месец примерно и мога ли да предприема, да си се върна в България с нея ,че попитах колко ще ми струва ремонта тука ми казаха че ще е 1000 евро което си е цифра , а в бг 1350 лв го изчисли един майстор.Мога ли да си се върна сменил съм консумативи като масла и гуми филтри, за ремак и ролки са сменяни прееди 40 000 км , мисля че може да покарам  още 10 000 км до колкото се заинтеросовах и направо и тях там да си ги сменя ако ще дам поне тая цифра от 1000 евро да сменя поне ангренажен ремак и ролки.Опасно ли е да карам така до БГ.    http://www.mister-auto.de/de/kupplungssatz-schwungrad/audi-a3-sportback-8pa-1-9-tdi-105ps_v18067_g104752.html,        http://www.mister-auto.de/de/schwungrad/audi-a3-sportback-8pa-1-9-tdi-105ps_v18067_g577.html.Препорачай ми модел и марка, като издражливост за парите разбира се че има значение да знам на кое да се орентирам.

Редактирано от mnml.kid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е симптом точно на заминаващ маховик щом като натиснеш съединителя утихва. Като марка и 3-те които си дал (LuK , Sachs и Valeo) са най-качествените и ако не попаднеш на дефектна бройка няма да имаш проблеми. Ама сменяй всичко демферния маховик + съдинител (феродов и притискателен диск) и лагер - има ги комплект всичките работи. Аз ги имах същите тропания карах така около 6 месеца преди да го сменя и ми изпадна един такъв комплект Sachs на добри пари и го взех и всичко се оправи :) За 1 месец няма да имаш проблеми предполагам има хора където карат с години с разтропал маховик и лошото е, че се разбиват тампоните на двигателя от тия вибрации само, за други проблеми не се сещам(което не значи, че няма и няма да стане нещо :D ама в твоя случай за 1 месец не ми се вярва да има проблем). А до марка от 3-те които си дал лично аз от това, което съм чел и съм говорил с приятели най-много имам вяра на LuK и ако не беше изпаднал тоя Sachs на оферта щях да взема LuK.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А до колко да се доверя, на частите в БГ дали са оригинални или просто ментета, имам възможността примерно , ако проблема е от това да ми ги пратят от Германия.И при покупка и да е от БГ за какво да се заглеждам задалжително от голям магазин ли да си ги взема дайте идеи защото в Германия просто , каквото и да си говорим м исе струват по качествени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук във форума има колега с оригинални части Raino вече май и сервиз има в Софето така че мисля спокойно можеш да си дойдеш и да сложиш истински части и тук с гаранция по-изгодно както и да огледаш цялата кола ако не си

Плюс това си мисля че на магистрално каране което ще имаш не е проблем при високите предавки просто я карай леко и не ускорявай от 5 та и 50 км примерно че много хора го правят а точно тези неща взимат здравето на маховика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Raino са му оригинални частите (те са с щампа audi) ама принципно цената е по-висока от на другите марки въпреки голямите отстъпки които има. Въпреки това може да му пишеш да видиш колко ще е оригинален съдинител с маховик с щампа на ауди поне знаеш, че това ще е най-доброто.(и аз съм поръчвал от него, супер точен е и всичко е оригинално понеже ги взима от склада на порше частите ама без да знам си мисля, че тоя комплект от ауди може и да мине 2000 лева като нищо просто така предполагам) Иначе оригиналния ми маховик на колата сега като го свалих като го сменявах моя както е излезнала колата от завода с него беше на LuK. Те са за първоначално вграждане доколкото знам. Ако решиш да взимаш от България просто го купи от официален вносител на марката на която се спреш така шанса да попаднеш на менте клони към 0. А ако можеш да си го вземеш от Германия от магазин или сервиз там хората не са с това българското мислене да те преебат и мисля, че е по-добър вариант.

Редактирано от Иван Лютов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много момчета , първо мисля да закарам на един добър майстор в България , който се заниамава отдавна точно с тези коли, да прегледа да каже точно какво му е , щом трябва и от Германия ще ги купим.Благодаря ви много темата може да я затворите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление Luk последните години почнаха сериозно да разочароват. И аз им бях фен, преди да започна да чувам от сума ти места за недоволни от тях клиенти. В последствие разбрах, че масово Luk предлагат рециклирани, а не нови продукти. Това ме отказа от Luk и когато му дойде времето, ще сложа Sachs.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз след известно четене и убеждаване реших да сложа Sachs. Уж по-скъпо, по-качествено. Купих го през човек от форума и се оказа дефектен. Смениха ми го с нов естествено, но разправията и цената на труда си остана :).

Избери някоя от 3-те марки посочени по-горе и стискай палци да не попаднеш на дефектен/менте. За съжаление такава е действителността в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 21.10.2015 г. at 1:11, mnml.kid написа:

Здравейте колеги, нов съм в форума мисля че е имало преди въпроси като моя , нов собственик съм на кола ,така да се нарека нямам си на представа от много работи .Но ми е направило впечатление някои работи на мойто Ауди.Значи първо да уточня че ви пиша от Германия .И нямам възможност да се консултирам са някой колега ,от Форума.Значи проблемът е следният купих колата преди няколко месеца ,1.9ТДи Ауди А3 2005 г.Покарах малко и ме остави на пътя , причина Акулуматор не палише ,замених го с Варда ми препоръчаха от Един голям Сервиз.Така Масло 5В30 Кастрол ЕДГЕ смених + филтри, горивен,маслен и въздушен.Всичко е шест.Докато една сутрин не запалих колата , и я сложих на свободна скорост , почнах в купето да усештам едно клатене ,и чувам , един звук от двигателя кадето е антифриза поне така го чувам ,като натистна съидинител всичко , заспива няма звук няма треперене, малко като се постопли двигателят и звукат и тва треперене изчезват.Реших да я закарам на майстор тъй като , не съм запознат с добар майстор тука,реших да го закарам на по малак сервиз ,за да разбера какво става .Взе че с един уред ми откриха Подгревателни свещи за сменяне,и майсторът твърдеше че съидинителя е за смяна.Консултирах се и с един майстор от моят град каза че на тези коли малко по късно им, си занимавал съидинителя колата е на 200 000км с документи ТУФ, и документи от старото обслужване.Въпросът ми е следното какво ме съветвате ,дали това треперене е заради свещите,и какво мислите за съидинител.Видео материал мога утре да добавя към темата .Благодаря предварително.Чакам поне да ме насочите какво да правя ,тъй като съм безопитен.

Здравейте !

И аз имам същият проблем . Сигурно вече сте сменили съединителят и маховика ..... изчезна ли проблем с притрисането ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...