Aleksiev Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Колеги преди седмица смених салона с такъв с подгрев.Поведението му обаче ме обърква и незнам нормално ли е.С две думи се случва едно и също нещо и с двете седалки поотделно и то е следното-сутринта се качвам в колата,а тя е студена,пускам си подгрева на шофйора на 1 и след минута зацепва,но след 2-3 вече започва да пари и го изключих.По обяд пак тръгвам и отново пускам подгряването на 1 но не тръгва,след 5 мин увеличих на 2 пак нищо и накрая на 3-та степен зацепи и пак грее яко.Шашнах се да не би да не изключва и го спрях.Цял час си правя експерименти и с двете седалки и имам чувството,че се държат еднакво неадекватно и странно и двете.При вас по-коректно ли работи колеги,забелязали ли сте как се държи подгряването,защото аз очаквах на всяка степен да си подгрява с различна сила?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 аз съм с оригинално такова.то затова има степени за да грее различно.примерно на 6 след 500м вече почва да припарва отдолу и го намалям на 2-3.според мен имаш проблем с копчетата(реостати) за вкл на подгрева явно нещо не са свързани или не работят както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OliverQueen Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 И при мен е заводски и сутрин го пускам на 5-6 и след няколко метра започва да грее доста и го намалявам на 2-3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Да разбирам ли,че на първа степен трябва да се усеща едва едва,на втора по-осезаемо и т.н.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Та нали това е идеята на степените...Малко бавно стопля иначе, предното ми ц5 бе със спортен платнен салон, сегашното спортен кожен, има даже и на задните седалки - все едно и също, трябват му няколко минути да запари, за да го намалиш и определено на 6 е доста топло, а на 3-4 е ОК и приятно, но лично мен, като задуха топло парното не ми допада и го спирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Пробвай го на другите степени дали ще загрява толкова много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 23 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Оправих го,грешно го бях вързал,благодаря за насоките все пак колеги.Бяха ми нужни за да се уверя,че наистина нещо не е както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 колега, ще можеш ли да кажеш кое грешно си вързал, защото и при мен нещо не е като хората, та евентуално да проверя да не съм объркал и аз нещоSent from my GT-I9505 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 24 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Грешката беше от недоглеждане и разсейване,бях вързал кабела на температурния датчик на шофйорската седалка кум другата и обратно.Съответно седалката,като започне да грее не спира,защото датчика на другата е студен,и сигнала идва от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 (Редактирано) Това е ел.схемата на предните седалки.Не мога да се сетя в коя тема я бях изровил и я снимах с тела за да я гледам докато си навържа мойте. Малко зум и се вижда. Само трябва да се сложи хубаво гнездо със стегнати клемички за бушона 30А , че иначе почва да нагрява и да, топи или бушона ,или гнездото, или и двете както стана при мен. Редактирано 10 Ноември 2015 от Момо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване