ico V6 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Колеги,отидох да ми мапнат а6 2,5v6 tdi ake avtomat quatrro 2002г avant и ми казаха,че не можело защото софтуера на моята а6 бил много рядак и неможе да се командва гнп с новя софтуер и можели само да ми вдигнат налагането на турбото и ефекта щял да баде не различим.А аз имам познат със аке мотор които е с ремап и колата се съживи.Някои със аке и софт да каже мнение.А пропуснах мапера е келеша наи добрия в бг споредмен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 На мене ми казаха същото за AKN '99 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Тоест предпочитате да ви "бутнат софтОера" на принципа на Плацебото и да ви вземат едни пари, лъжейки ви в очите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 аз съм с АКЕ но 2000 година с ремап, доколкото разбрах нямаха проблеми и го направиха за 1 ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Дотук само глупости изписани.Разликата в по-старите и нови душегуби, е дали са с EDC-15 или EDC-16. При първия трябва да се вадят 2-та чипа (въздух и тунджа карти съответно), при втория през ОБД. Няма кола, която да не подлежи на ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 26 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2015 Колеги,отидох да ми мапнат а6 2,5v6 tdi ake avtomat quatrro 2002г avant и ми казаха,че не можело защото софтуера на моята а6 бил много рядак и неможе да се командва гнп с новя софтуер и можели само да ми вдигнат налагането на турбото и ефекта щял да баде не различим.А аз имам познат със аке мотор които е с ремап и колата се съживи.Някои със аке и софт да каже мнение.А пропуснах мапера е келеша наи добрия в бг споредмен.Малко трудно те разбрах, но ми се струва, че и още нещо са ти казали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Първо за "Келеша " доста добри отзиви има ,но това не означава ,че е безгрешен или пък не му се е занимавало(без да искам да обидя някого , но прехвалените майстори обикновенно според мен не си дават зор много много). При мен 2.5 аке 2001 ми направиха ремап (през обд буксата без разпояване на чипове) EDC15 съм, но проблема е следния : заводски този мотор стига пиково гориво около 40 мг а клапана на помпата пуска макс 50мг , което води до не толкова очакван резултат. Да не би "Келеша" да е имал нещо подобно в предвид ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 (Редактирано) Дотук само глупости изписани.Разликата в по-старите и нови душегуби, е дали са с EDC-15 или EDC-16. При първия трябва да се вадят 2-та чипа (въздух и тунджа карти съответно), при втория през ОБД. Няма кола, която да не подлежи на ремап. човека дето ми го прави ми каза точно същото което и ти. моя е през ОБД и се правело само с кабел и не трябвало да се маха платката и да се презапоява,на по-дъртите модели се правело тази интервенция с махането на платки Редактирано 27 Октомври 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 (Редактирано) Фокус мокус и колата лети, Имаше една тема за пасат със същият мотор. Смяна дюзи, смяна турбо, преправяне на турбо пътищата малко за да паснат, нов интерколер И тогава ремап... След това душегуб става Душе-лет.Ааа забравих и нов "модерен" амбреаж. Редактирано 27 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 27 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2015 Извинявам се имах предвид, че не може да се изолира дебитомера. Иначе за чип нямаше да има проблеми, трябваше да се свали ECU-то, защото няма OBD. Но така и не се стигна до ремап Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Добре де ама защо е този зор за изолация на дебитомера ? Някакви космически модификации по това 2.5 да си правил ,че чак толкова промени по софтуера да се правят ? Другото което са ми показвали е на 1.9 тди чип правен така че да върви колата много и да не пуши е правена някаква калибровка на MAP сензора . При реално 1 бар той показва 0.8 така турбината ако е стигала пиково 1.2 след намесата стига 1.4. Колата не пуши грам и върви на излитане . И реално закачаш на вагком показва 1.2 а тя реално е 1.4 , но без смяна на турбото то става пътник за отрицателно време . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 (Редактирано) Всеки 2.5 му се сменя софта и разликата е осезаема особенно на по-старите модели които са с по-широки дюзи. На тоя мотор които е със сравнително голяма и лагава турбина без чип си е мъка. Кофтито при 180 коня модела е , че помпата няма повече гориво от за 190-200 коня и не усещаш голяма разлика - та напълно възможно е въпросния гуру в кавички да те е "отпратил с погнуса". Иначе ако се заиграеш с горивото ето какво става:https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles/photos/a.334584356670302.1073741826.334528100009261/754113458050721/?type=3&theater Редактирано 28 Октомври 2015 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 (Редактирано) Кофтито при 180 коня модела е , че помпата няма повече гориво от за 190-200 коня и не усещаш голяма разликаНе съм съгласен. Тука хората пишат друго и проекта е реализиран.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155139&page=1 https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles?fref=ts Редактирано 28 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 28 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2015 Някой модели на вп44 излизат с клапан който стига 80мг гориво , но за жалост повечето са с 50мг . 2.5 180 кс може да стане повече от 200 кс , но трябват по-големи разпръсквачи , по-голямо турбо ,кулер и клапан (поне аз до толкова съм се информирал ) Мислех си варянта с по-голям клапан и да изцедя малко тоз душегуб ,но долкото разбирам си струва доста пари и не си заслужава интервенцията ,а и типтроника може да му съкратя многократно живота .Най-добре да си събирам за валове ,че и на тях ще им дойде времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico V6 Публикувано 29 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Мапера каза че моя софтуер няма карта за гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Да не си с карбуратор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) ахахаха .....ico V6 намери някой читав дето ще ти свърши работата .. тоя явно си няма хабер или не му се занимава Редактирано 29 Октомври 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Не съм съгласен. Тука хората пишат друго и проекта е реализиран.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155139&page=1 https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles?fref=tsЕ аз техния линк ти пуснах, ама те "щипват" и помпата. Иначе на тоя колата (2.5) даже лепи 400 коня.Мислех си варянта с по-голям клапан и да изцедя малко тоз душегуб ,но долкото разбирам си струва доста пари Колко пари и от къде се купува тоя клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Е аз техния линк ти пуснах, ама те "щипват" и помпата. Иначе на тоя колата (2.5) даже лепи 400 коня.Колко пари и от къде се купува тоя клапан?Никъде не съм видял да пишат, че пипат по клапана за дебита на помпата. По софта-да. Ауди 2.5тди V6(душегуб) почти сток на наш клиент от Англия (наши разпръсквачи и хибрид на стоковото турбо гт2052в) на почти сток бууст 1.4бара - 240кс 530нм.В процес на ремап Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Ами момчето което ми прави софта пробва и зададе гориво над 50мг , като излязохме на тест рън стига 49 мг и до там , дебитомер , турбо всичко ми е ОК , исканото гориво е примерно 60мг ,а подаваното стига до 49 и толкоз . Та от тогава знам за този клапан. Цена до колкото разбрах нов е около 300-400 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) дам при мен е така направиха ми го на 60 па колкото може да фърга помпата.на стенда показа 215 коня .. сега се чудя дали да сменям дюзите така и така са за смяна повечето да ръгна някфи други но още съм в процес на мислене и гледане и четене .. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 215 кс. на гуми ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 е тука вече немога да ти отговоря на въпроса замисли ме, не бях присъстваш на самия чип,гледах след това на някъф хвърчащ лист . ако е на гумите би следвало на мотора е доста повече , ако пък това е на мотора на гумите нз колко ще е ???????????????трябва да звънна да питам впрочем не съм се интересувал толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 На мотора е . Самата програма за EDC15 като променят картите тя калкулира евентуалните кс излизащи от мотора. Изтеглете си VAGSuite EDC15 тя е безплатна , някой карти на еку-то не ги чете , но ще добиете представа какво точно преставляват картите в еку-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 като излязохме на тест рън стига 49 мг и до там Няма повече сили тая помпа просто. Ако не ти е проблем питай от къде се взема тоя клапан. 300-400 лв са нищо сума за 30 мг гориво отгоре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване