Jump to content

ремап аке а6


ico V6

Recommended Posts

Колеги,отидох да ми мапнат а6 2,5v6 tdi ake avtomat quatrro 2002г avant и ми казаха,че не можело защото софтуера на моята а6 бил много рядак и неможе да се командва гнп с новя софтуер и можели само да ми вдигнат налагането на турбото и ефекта щял да баде не различим.А аз имам познат със аке мотор които е с ремап и колата се съживи.Някои със аке и софт да каже мнение.А пропуснах мапера е келеша наи добрия в бг споредмен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест предпочитате да ви "бутнат софтОера" на принципа на Плацебото и да ви вземат едни пари, лъжейки ви в очите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с АКЕ но 2000 година с ремап, доколкото разбрах нямаха проблеми и го направиха за 1 ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук само глупости изписани.

Разликата в по-старите и нови душегуби, е дали са с EDC-15 или EDC-16. При първия трябва да се вадят 2-та чипа (въздух и тунджа карти съответно), при втория през ОБД. Няма кола, която да не подлежи на ремап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,отидох да ми мапнат а6 2,5v6 tdi ake avtomat quatrro 2002г avant и ми казаха,че не можело защото софтуера на моята а6 бил много рядак и неможе да се командва гнп с новя софтуер и можели само да ми вдигнат налагането на турбото и ефекта щял да баде не различим.А аз имам познат със аке мотор които е с ремап и колата се съживи.Някои със аке и софт да каже мнение.А пропуснах мапера е келеша наи добрия в бг споредмен.

Малко трудно те разбрах, но ми се струва, че и още нещо са ти казали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо за "Келеша " доста добри отзиви има ,но това не означава ,че е безгрешен или пък не му се е занимавало(без да искам да обидя някого , но прехвалените майстори обикновенно според мен не си дават зор много много). При мен 2.5 аке 2001 ми направиха ремап (през обд буксата без разпояване на чипове)  EDC15 съм, но проблема е следния : заводски този мотор стига пиково гориво около 40 мг  а клапана на помпата пуска макс 50мг , което води до не толкова очакван резултат. Да не би "Келеша" да е имал нещо подобно в предвид ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук само глупости изписани.

Разликата в по-старите и нови душегуби, е дали са с EDC-15 или EDC-16. При първия трябва да се вадят 2-та чипа (въздух и тунджа карти съответно), при втория през ОБД. Няма кола, която да не подлежи на ремап.

 

 

човека дето ми го прави ми каза точно същото което и ти. моя е през ОБД и се правело само с кабел и не трябвало да се маха платката и да се презапоява,на по-дъртите модели се правело тази интервенция с махането на платки

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фокус мокус и колата лети, Имаше една тема за пасат със същият мотор. Смяна дюзи, смяна турбо, преправяне на турбо пътищата малко за да паснат, нов интерколер

И тогава ремап... След това душегуб става Душе-лет.

Ааа забравих и нов "модерен" амбреаж.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Извинявам се имах предвид, че не може да се изолира дебитомера.

 

Иначе за чип нямаше да има проблеми, трябваше да се свали ECU-то, защото няма OBD. Но така и не се стигна до ремап

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ама защо е този зор за изолация на дебитомера ? Някакви космически модификации по това 2.5 да си правил ,че чак толкова промени по софтуера да се правят ? Другото което са ми показвали е на 1.9 тди чип правен така че да върви колата много и да не пуши е правена някаква калибровка на MAP сензора . При реално 1 бар той показва 0.8 така турбината ако е стигала пиково 1.2 след намесата стига 1.4. Колата не пуши грам и върви на излитане . И реално закачаш на вагком показва 1.2 а тя реално е 1.4 , но без смяна на турбото то става пътник за отрицателно време .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки 2.5 му се сменя софта и разликата е осезаема особенно на по-старите модели които са с по-широки дюзи. На тоя мотор които е със сравнително голяма и лагава турбина без чип си е мъка. Кофтито при 180 коня модела е , че помпата няма повече гориво от за 190-200 коня и не усещаш голяма разлика - та напълно възможно е въпросния гуру в кавички да те е "отпратил с погнуса".

 

Иначе ако се заиграеш с горивото ето какво става:

https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles/photos/a.334584356670302.1073741826.334528100009261/754113458050721/?type=3&theater

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофтито при 180 коня модела е , че помпата няма повече гориво от за 190-200 коня и не усещаш голяма разлика

Не съм съгласен. Тука хората пишат друго и проекта е реализиран.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155139&page=1

 

https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles?fref=ts

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой модели на вп44 излизат с клапан който стига 80мг гориво , но за жалост повечето са с 50мг . 2.5 180 кс може да стане повече от 200 кс , но трябват по-големи разпръсквачи , по-голямо турбо ,кулер  и клапан (поне аз до толкова съм се информирал :) ) Мислех си варянта с по-голям клапан и да изцедя малко тоз душегуб ,но долкото разбирам си струва доста пари и не си заслужава интервенцията ,а и типтроника може да му съкратя многократно живота .Най-добре да си събирам за валове ,че и на тях ще им дойде времето :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахахаха .....

ico V6   намери някой читав дето ще ти свърши работата .. тоя явно си няма хабер или не му се занимава

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен. Тука хората пишат друго и проекта е реализиран.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155139&page=1

 

https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles?fref=ts

Е аз техния линк ти пуснах, ама те "щипват" и помпата. Иначе на тоя колата (2.5) даже лепи 400 коня.

Мислех си варянта с по-голям клапан и да изцедя малко тоз душегуб ,но долкото разбирам си струва доста пари 

Колко пари и от къде се купува тоя клапан?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз техния линк ти пуснах, ама те "щипват" и помпата. Иначе на тоя колата (2.5) даже лепи 400 коня.

Колко пари и от къде се купува тоя клапан?

Никъде не съм видял да пишат,   че пипат по клапана за дебита на помпата. По софта-да.

 

 

Ауди 2.5тди V6(душегуб) почти сток на наш клиент от Англия (наши разпръсквачи и хибрид на стоковото турбо гт2052в) на почти сток бууст 1.4бара - 240кс 530нм.В процес на ремап

 

post-93099-0-05618000-1446147578_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами момчето което ми прави софта  пробва и зададе гориво над 50мг , като излязохме на тест рън стига 49 мг и до там , дебитомер , турбо всичко ми е ОК , исканото гориво е примерно  60мг ,а подаваното стига до 49 и толкоз . Та от тогава знам за този клапан. Цена до колкото разбрах нов е около 300-400 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам при мен е така направиха ми го на 60 па колкото може да фърга помпата.на стенда показа 215 коня ..

сега се чудя дали да сменям дюзите така и така са за смяна повечето да ръгна някфи други но още съм в процес на мислене и гледане и четене ..

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е тука вече немога да ти отговоря на въпроса замисли ме, не бях присъстваш на самия чип,гледах след това на някъф хвърчащ лист .

 

ако е на гумите би следвало на мотора е доста повече , ако пък това е на мотора на гумите нз колко ще е ???????????????

трябва да звънна да питам впрочем не съм се интересувал толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мотора е . Самата програма за EDC15 като променят картите тя калкулира евентуалните кс  излизащи от мотора. Изтеглете си VAGSuite  EDC15 тя е безплатна , някой карти на еку-то не ги чете , но ще добиете представа какво точно преставляват картите в еку-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 като излязохме на тест рън стига 49 мг и до там 

Няма повече сили тая помпа просто. Ако не ти е проблем питай от къде се взема тоя клапан. 300-400 лв са нищо сума за 30 мг гориво отгоре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...