ivailo_slavov Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 (Редактирано) Колега по тая кола постоянно трябва да се дават пари - тъжно, но е факт При мен разходите от както съм я взел не са спрели, а по мотора още не съм наливал кинти, но и това време наближава. Колегата loshdancho както обича да споменава - "да имаш 2.5tdi е хоби" Редактирано 13 Ноември 2015 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 аз няма да вкарам 4 к в нея при положение че струва 2 к ..... някак си няма смисъл ............ремонти има във всяка кола само тук са малко повече ..... поне сега я вкарах в пътя оправих дюзите за 40 лева....... поправих повдигачите за 40 лева благодарение на колега във форума носачите рециклирани остава само 4 вала да си намеря и е готова ще мърка като коте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 и ремонта сам си го правя така че не е толкова скъпо да караш душегубец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Ако не ти се дават просто я продай,защото ще продължиш да даваш.Колегата наистина е прав-2.5 е хоби Колкото тъпо и мазахистично да звучи,знам че в всеки един момент може да направи проблем,и въпреки всичко пак я карам.Една сутрин ми се налагаше да пътувам,станах припалих я,качих се за багажа и след като слезнах не запали,върти но не пали.Счупих си нервите,пътна помощ и в сервиза.Спукано маркуче от филтъра към помпата,глътнала въздух.За 100- на лева ремонт.А я гледам,ходи редовно да се преглежда но Ваг,слагат се само оригинолни неща и така.Истината е,че са стари кошове и не знаеш кога и къде ще реши,че не иска да работи както на теб ти се иска.И пак си я обичам и карам.Просто ми беше мечта.Скъпоструваща мечта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Ааа и за температурния датчик, ако изчакаш малко да си намеря и да го сменя - моя съответно ще ти го подаря - не е толкова зле - повишава оборотите много рядко и съвсем за кратко време - така я карам вече година и половина и почти не ми прави впечатление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Аз за това го сменям 1000 оборота ми дуржи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 (Редактирано) Пусто ми останаха само дреболии.... Ама убих желанието на Душегуб за своеволия. Дресиран е вечеТермостат, датчик темп.и водна помпа сменени.Маркучи за нафта, филтър, помпа, сонда, дюзи подгревни свещи, дифтхунги-сменени/ремонтирани.Маркучи за вакуми, колена, Оптъстен на вакум помпа-сменени.О-пръстени на охлаждането на маслото в радиатора- сменени.Глави с ролки, шлайфани и клапани шлайфани, нови гумички плюс почистени повдигачи .Ангренаж, ролки ,обтегачи, -сменени. Пистови ремъци ролки обтегачи ,втулки ,-сменениХидравлична рейка рециклирана, сменен маркуч за ниско налягане от казанче до помпа.Алтернатор рециклиран, стартер проверен и смазан.Нов акумулатор Мутлу 100А.Нови гуми.Реглаж предница и задница.Сменено масло двигател, антифриз, хидравлично масло.Въздушен, горивен, маслен, и купе филтри сменени ЕГР изолиран, и филтър картерни газове проверен(пласмасов). Остават ми масло скорости, рециклиране на фарове, смяна фис, и искам кожен салон.Най-притеснителното ми е освежаването на боята...има доста забележки...май,май ще иска нова боя. Редактирано 13 Ноември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 (Редактирано) На моята само фаровете не съм рециклирал.Всичко друго гореспоменано е проверено с отстранени забележки,масло скорости съща,кожа оригинално с подгреви и тем подобни глупости там.Външно има забележки тук-там ама на пролет ще я вкарам да я пребоядисам цялостно.Не ми се занимава с частични неща Редактирано 13 Ноември 2015 от mitaka7717 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 (Редактирано) Интересно ми е как са рециклирани повдигачите.... Та те износват сглобката цилиндър-бутало, какво ще им рециклират?!Когато правих ремонта, един от старите повдигачи се опитах да го разглобя... чоплих, дърпах, бих и накрая се разпадна... Не видях начин да се ремонтира.Евентуално може да се смени карантията вътре. На ролковите кобилици не можах даже да го разглобя. Има една малка зегерка и не може да се извади. При старият модел е с телена зегерка и с насилие излиза, но не знам колко ще върши работа после . Редактирано 14 Ноември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 14 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Бая пари сте налялив тва 2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Ако искаш да я караш това е начина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 22 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2015 така след смяна на датчика за температурата колата заспа сега работи добре ... но като сложих датчика като загрее по трудно пали а като го откача пали от рязз страннооо ............. и сутрин 1-во палене също е трудно сякаш нафтата е паднала ........... от какво може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 При откачен датчик еку-то получава стойност на ДВГ -40 градуса и бълва нафта яко за да запали. А трудното палене или центровка или въздух в системата. Огледай маркуча прозрачния сутрин след като е престояла дали вървят балончета , ако върви някое голямо 2-3 сантимово балонче е нормално да си въртиш повечко докато запали. Ако е въздух 1во огледай снадките около горивния филтър най-вече пластмасовото клапанче и о-пръстена под него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Съмнява, че и този датчик не работи. Ако има въздух проблема е основно със студено палене. За попитам, датчика нов ли е и каква му е марщата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 24 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 Да нов е сутрин дпокато се мъча да запаля все едно няма гориво ще видя за балончета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Миналата седмица и аз сменях този датчик. Взех го нов с 1 г. гаранция. Казаха да го следя ,че не карат дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 26 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 имам въпрос ако има масло в горивната камера сутринта може ли да не пали от това че сменях 2 дюзи а не смених гумените о- пръстени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Физически е невъзможно да влезе масло в цилиндъра заради гумичката Гумичките не играят при душегуба. Предвидени са за мотори с открити дюзи над капака. Да не се пълни с гняс и ръжда покрай дюзата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 27 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2015 ами не мисля но като паля сутрин и като запали след малко повече въртене и прикажда от зад и мирише странно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2015 Щом според теб гумичката на дюзата държи на налягането и температурата в цилиндъра.....значи може, ама за къв уй са сложили дифтхунга на дюзата се чудя...ААААА сетих се, за да не удари буталото в разпръсквача на дюзата. П.П. сега сериозно. Имаш явно проблем с едно от изброените. гумички на клапани, турбина, филтър на картерните газове. За сегменти не ми се вярва., за ЕГР не знам дали е възможно.... Не съм запознат. И маслото мирише гадно на люто, не изгорялата нафта има мек мирис и е по сладникава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 28 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2015 Ами страннно е че само 1 во палене е трудно и прикабда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 29 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2015 днес прегледах цялата система на нафтата всичко е притегнато и така ... утре сутрин ще видя резултата ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 30 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Отново запали трудно сутринта време е за клапанче за нафтата ако и това не помогне отива на сервиз и почвам да си мисля за центеовката пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 30 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 някой знае ли излишната нафта много ли трябва да е моята почти няма а от маркуча който е за излишната нафта бълва нафта не от дюзите а към тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване