Jump to content

спешно странен боботещ звук audi a6 2,5tdi v6


Kanazirski

Recommended Posts

Колега по тая кола постоянно трябва да се дават пари - тъжно, но е факт :hilezh: При мен разходите от както съм я взел не са спрели, а по мотора още не съм наливал кинти, но и това време наближава. Колегата loshdancho както обича да споменава - "да имаш 2.5tdi е хоби"  :ja: 

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 204
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аз няма да вкарам 4 к в нея при положение че струва 2 к   ..... някак си няма смисъл  ............ремонти има във всяка кола    само тук са малко повече ..... поне сега я вкарах в пътя     оправих дюзите за 40 лева....... поправих повдигачите за 40 лева благодарение на колега във форума носачите рециклирани  остава  само 4 вала да си намеря и е готова ще мърка като коте 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти се дават просто я продай,защото ще продължиш да даваш.Колегата наистина е прав-2.5 е хоби :) Колкото тъпо и мазахистично да звучи,знам че в всеки един момент може да направи проблем,и въпреки всичко пак я карам.Една сутрин ми се налагаше да пътувам,станах припалих я,качих се за багажа и след като слезнах не запали,върти но не пали.Счупих си нервите,пътна помощ и в сервиза.Спукано маркуче от филтъра към помпата,глътнала въздух.За 100- на лева ремонт.А я гледам,ходи редовно да се преглежда но Ваг,слагат се само оригинолни неща и така.Истината е,че са стари кошове и не знаеш кога и къде ще реши,че не

иска да работи както на теб ти се иска.И пак си я обичам и карам.Просто ми беше мечта.Скъпоструваща мечта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа и за температурния датчик, ако изчакаш малко да си намеря и да го сменя - моя съответно ще ти го подаря - не е толкова зле - повишава оборотите много рядко и съвсем за кратко време - така я карам вече година и половина и почти не ми прави впечатление  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусто ми останаха само дреболии.... Ама  убих желанието на Душегуб за своеволия. Дресиран е вече

Термостат, датчик темп.и водна помпа сменени.

Маркучи за нафта, филтър, помпа, сонда, дюзи подгревни свещи, дифтхунги-сменени/ремонтирани.

Маркучи за вакуми, колена, Оптъстен на вакум помпа-сменени.

О-пръстени на охлаждането на маслото в радиатора- сменени.

Глави с ролки, шлайфани и клапани шлайфани, нови гумички плюс почистени повдигачи .

Ангренаж, ролки ,обтегачи,  -сменени.

 Пистови ремъци ролки обтегачи ,втулки ,-сменени

Хидравлична рейка рециклирана, сменен маркуч за ниско налягане от казанче до помпа.

Алтернатор рециклиран, стартер проверен и смазан.

Нов акумулатор Мутлу 100А.

Нови гуми.

Реглаж предница и задница.

Сменено масло двигател, антифриз, хидравлично масло.

Въздушен, горивен, маслен, и купе филтри сменени

 ЕГР изолиран, и филтър картерни газове проверен(пласмасов).

 

Остават ми масло скорости, рециклиране на фарове, смяна фис, и искам кожен салон.

Най-притеснителното ми е освежаването на боята...има доста забележки...май,май ще иска нова боя.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята само фаровете не съм рециклирал.Всичко друго гореспоменано е проверено с отстранени забележки,масло скорости съща,кожа оригинално с подгреви и тем подобни глупости там.Външно има забележки тук-там ама на пролет ще я вкарам да я пребоядисам цялостно.Не ми се занимава с частични неща :)

Редактирано от mitaka7717
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как са рециклирани повдигачите.... Та те износват сглобката цилиндър-бутало, какво ще им рециклират?!

Когато правих ремонта, един от старите повдигачи се опитах да го разглобя... чоплих, дърпах, бих и  накрая се разпадна... Не видях начин да се ремонтира.

Евентуално може да се смени карантията вътре. На ролковите кобилици не можах  даже да го разглобя. Има една малка зегерка и не може да се извади. При старият модел е с телена зегерка и с насилие излиза, но  не знам колко ще върши работа после .

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

така след смяна на датчика за температурата колата заспа сега работи добре ... но като сложих датчика като загрее по трудно пали  а като го откача пали от рязз  страннооо ............. и сутрин 1-во палене също е трудно сякаш нафтата е паднала ........... от какво може да е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При откачен датчик еку-то получава стойност на ДВГ -40 градуса и бълва нафта яко за да запали. А трудното палене или центровка  или въздух в системата. Огледай маркуча прозрачния  сутрин след като е престояла дали вървят балончета , ако върви някое голямо 2-3 сантимово балонче е нормално да си въртиш повечко докато запали. Ако е въздух 1во огледай снадките около горивния филтър  най-вече пластмасовото клапанче и о-пръстена под него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява, че и този датчик не работи. Ако има въздух проблема е основно със студено палене. За попитам, датчика нов ли е и каква му е марщата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам въпрос ако има масло в горивната камера сутринта може ли да не пали от това че сменях 2 дюзи а не смених гумените о- пръстени 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Физически е невъзможно да влезе масло в цилиндъра заради гумичката

Гумичките не играят при душегуба. Предвидени са за мотори с открити дюзи над капака. Да не се пълни с гняс и ръжда покрай дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом според теб гумичката на дюзата държи на налягането и температурата в цилиндъра.....значи може, ама за къв уй са сложили дифтхунга на дюзата се чудя...ААААА сетих се, за да не удари буталото в разпръсквача на дюзата.

 

П.П. сега сериозно. Имаш явно проблем с едно от изброените. гумички на клапани, турбина, филтър на картерните газове. За сегменти не ми се вярва., за ЕГР не знам дали е възможно.... Не съм запознат.

 И маслото мирише гадно на люто,  не изгорялата нафта има мек мирис и е по сладникава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново запали трудно сутринта време е за клапанче за нафтата ако и това не помогне отива на сервиз и почвам да си мисля за центеовката пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли излишната нафта много ли трябва да е   моята почти няма а от маркуча който е за излишната нафта бълва нафта не от дюзите а към тях 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...