coresnet Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Има известни тънкости, но не е космическа совалка с подходящите инструменти и малко литература всеки технически грамотен човек може да се справи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Литература "НЕ ТРЕБЕ" познат стругар... да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Като стигна до валовете ще ти се обадя да ми ги смениш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Каде да идеш в сервиз? За мойто обиколих 5-6 сервиза и майстори да проверят нивото на масло в скоростите. Отговора навсякаде беше ( то не се проверява, само се сменя с машина. "Мой познат го смени в София") това са места кадето се занимават с Audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Ами на скоростите няма как да се провери.Там щека няма Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Щека няма ,ама има пробка за проверка и друга за източване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 така сега всичко е зацепено по белези подложки клинове помпи .................... само валовете един за друг не съм отварял днес ...............и да не повярваш запали............. по късно ще я загрея и ще я закача за ваг-а да видим какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Последно по белези, или по ключове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 (Редактирано) по комплекта за зацепване на двигателя Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Сега пак центровка на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 да утре ако запали от ряз няма да я барам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Ха да ти е на късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 ето загряла как е центровката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Колеги имам една питанка.Струва ми се, че моя душко стана по шумничък... незнам дали е от по- ниските температури или има някакъв проблем. Най се страхувам да нее изпадндл някой герой въпреки че всичко е ново ( кобилици повдигачи тарелки )Закачих я на ВАГ Ком вдичко е в границите. Прави ми впечатление че подгрева се включва за кратко време, свещите и са нови. Като откача буксата на термо датчика греят по- дълго мисля да го сменя тоя датчик. Ще съм благодарен на всички споделили инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 ето загряла как е центровкатаако пали, не пуши черно и върви добре- не я пипай.Иначе може да се даде още 1 до 3 градуса аванс. Но е много тегава работа. Аз лично 4 пъти местих докато го уцеля. Най-ми хареса на Нула градуса. Малко повече крека и може би по лесно се форсира.Колеги имам една питанка.Струва ми се, че моя душко стана по шумничък... незнам дали е от по- ниските температури или има някакъв проблем. Най се страхувам да нее изпадндл някой герой въпреки че всичко е ново ( кобилици повдигачи тарелки )Закачих я на ВАГ Ком вдичко е в границите. Прави ми впечатление че подгрева се включва за кратко време, свещите и са нови. Като откача буксата на термо датчика греят по- дълго мисля да го сменя тоя датчик. Ще съм благодарен на всички споделили инфо.Нормално е, на -15е още по зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 ето загряла как е центровката Бетон си! Не я пипай повече според мен. Идеалната "среда" е 2*ATDC, но по официални данни я дават между 0 и 4 така че си напълно в границите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 16 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Не пуши и запали от 1.3 завъртане докато битна ключа и запали но на ниски обототи на 800 и после веднага ги вдигна но претрисаше малко и поале изчисти.... мисля че може да е от повдигачите докато ги напълни с масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 17 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 мммм пак пуши ще има до нагласяне иска малко да се бутне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Какво и кога пуши? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 17 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 (Редактирано) само когато запаля сутрин за 10 секунди и изчиства утре ще направя клип и така днес стругаря и фрезиста ми направиха това струва ми 20 лева на комплект някои ако иска има 2 комплекта по 20 лева броя Цитиране на предходно мнение! Редактирано 18 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 утре пак бутане на помпата пак малко по трудно запали на -5 гр. но и тресе малко като че ли някои цилиндър не работи няколко секунди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Ва колко си я докарал в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanazirski Публикувано 19 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 не съм я бутал от последното свещите бачкат всичките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 А какъв е цвета на пушека, и смърди ли на сурова нафта. Щото накрая да не се окаже дюзи или компресия. Пробвай , но с по голям аванс от 0градуса става по-лошо. Твоят е такъв, че не трябва да пуши или на топло малко черно. Това са коли на по 300 000км и е нормално да припушват на палене. Ако искаш да не пуши трябва много да се влага... А ако пали и работи меко, върви си нормално... не знам дали не очакваш да е като бензинка и да се(ни) филмираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване