Jump to content

Акумулатор за 3.0 TDI


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 1 час, kpematop написа:

nikolay80 би ли обяснил за тая рекуперация по-подробно?

Пробвах го и аз   нищо , че  е преди face  като натисна спирачки от 14,0 се повишава максимум до 14.06v  , след това докато има капаците   на + при ускорение събаря до 13.90   и след като прекратиш възстановява  волтажа.  Това върши някаква работа  но едва ли минава 0.5% ефективност .. а токовите  са толкова малки , че не си заслужава  agm   .. незнам дали и кодирането не играе нещо но ...  P.s   След смяна на акумулатора коренно се промени спирането на скорост   явно от вихровите клапи +  това клатене на генератора и невъзможността на акумулатора да поема тока ...  сега е както като я взех с леки колебания под 50 оборота ..  между 1000 и  1200 на горе изчезна на цяло . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Mitko1962 написа:

Всички фейслифтови ли го имат това, и ако не, как може да се разбере дали го има?

Предполагам само по оригиналния акумулатор.Ако е AGM го има,ако е обикновен не.И по рама в ЕТКА може да се види оригиналния акумулатор с който е излязла колата от завода.Ама така или иначе това е бошлав работа според мен като някаква екстра.Сега гледах в ETKA ,че само 92Аh-часовия акумулатор е AGM от всички които се монтират на модела.Всички други  са обикновенни.

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно тези пикове на зареждане при спиране налагат акумулатора да е AGM.Ще видя кога ще имам време да си направя експеримент с Вагкома какво се случва точно.

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Взех Banner Power Bull Pro 110AH, но не нямирам какъв BEM код да му сложа. На банер първите 3 символа са BA2, а намирам инфо само за VAO (Varta). 

 

Ако във VCDS дам производител Варта и сложа кода за 110АН Варта акумулатор дали ще работи добре с банера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих го от Макскар, казаха ми че фабрично колата излиза с АГМ, без надписи, но когато ги попитах защо има пробки на фабричния акумулатор нищо не казаха. После поисках Варта 110 силвър и ми отказаха да ми го продадът с гаранция. Единствено Банер давали гаранция 2 години за обикновен акумулатор на тази кола, другото само АГМ.

 

Колата е 2006 БМК А6, без старт/стоп и без печка, другите екстри са само най-масовите (2г мми, парктроник и др).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не се тревожи :) аз го проверявах в варта там излиза дори 100аh че ще стане може и агм да сложеш но не е задължително ...  виж като отидеш на 4g  след 2014 там само agm излизат :) .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте,

От известно време забелязах, че мултиволана не работи всеки път и не иска да увеличава и намалява звука на радиото.

Някой беше споменал, че може да е от слаб апераж в акумулатора.

Закачих колата да я сканирам и какво да видя наистина имаше почти във всеки модул грешка : Function limitation due to under volgate.

Изчистих няколко грешки, но други не искаха, дори като почти бях готов, на фис дисплея светна акумулатор и после не иска да запали, явно беше паднал напълно.

Наложи се да го сваля и да го заредя със зарядно - 24 часа. Качих го, но на MMI показа, че не е на 100%, а само на една чертичка.

Покарах около 60-70 км. и стигна на 100%. След това изчистих всички грешки. За сега си пали и е добре (на 100% държи), не е записала нови грешки.

Баща ми тръгна на път сутринта и е отишъл на почивка, надявам се да няма проблем, ама за всеки случай си е взел зарядното. Изминал е над 300 км.

Направих снимки на акумулатора и направо не ми се вярва, май е с оригиналния от  септември 2004 г. Колата е някъде лятото на 2005 г.

Вие кажете дали това е възможно и ако продължи да прави проблеми, какъв ще е най-добрият вариант за акумулатор и какъв кодинг ще трябва да му направя.

IMG_5617.jpg

 

IMG_5616.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нов акумулатор е решението :)

Моя го смених миналата година н 9 години, нов оригинален е около 500лв.

Заместители има по-евтини...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На минусовата клема пише месец и година на производство. Аз също мислех, че колата ми е с оригинален като сменях тази година, но се оказа, че е 2010, което пак не е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално съм се насочил към един от тези двата:

 

http://www.akumulatori.bg/156/Product/40/Bosch 110Ah S5015#info

 

http://www.akumulatori.bg/129/Product/23/VARTA 110Ah SILVER Dynamic#info

 

Кой ще е по-добър според вас? Относно оригиналния твърде висока цена, но със сигурност ще изкара повече.

Какъв кодинг ще е нужно да направя, ако взема вартата или боша?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боша няма кодинг за 4Ф, вземи си Вартата, щото после ще питаш как да си го направя да ми го засича и тн :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Вартата ще бъде или ако имате опит препоръчайте някой друг.

 

А какъв да бъде кодингът :D   и как точно става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А3-ката ми е Exide и съм доволен, но баща ми имаше на стария му джип точно такъв 100 апера и точно на 3 години и 1 месец умря.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...