Mitko1962 Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Всички фейслифтови ли го имат това, и ако не, как може да се разбере дали го има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Преди 1 час, kpematop написа: nikolay80 би ли обяснил за тая рекуперация по-подробно? Пробвах го и аз нищо , че е преди face като натисна спирачки от 14,0 се повишава максимум до 14.06v , след това докато има капаците на + при ускорение събаря до 13.90 и след като прекратиш възстановява волтажа. Това върши някаква работа но едва ли минава 0.5% ефективност .. а токовите са толкова малки , че не си заслужава agm .. незнам дали и кодирането не играе нещо но ... P.s След смяна на акумулатора коренно се промени спирането на скорост явно от вихровите клапи + това клатене на генератора и невъзможността на акумулатора да поема тока ... сега е както като я взех с леки колебания под 50 оборота .. между 1000 и 1200 на горе изчезна на цяло . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 (Редактирано) преди 9 минути, Mitko1962 написа: Всички фейслифтови ли го имат това, и ако не, как може да се разбере дали го има? Предполагам само по оригиналния акумулатор.Ако е AGM го има,ако е обикновен не.И по рама в ЕТКА може да се види оригиналния акумулатор с който е излязла колата от завода.Ама така или иначе това е бошлав работа според мен като някаква екстра.Сега гледах в ETKA ,че само 92Аh-часовия акумулатор е AGM от всички които се монтират на модела.Всички други са обикновенни. Редактирано 15 Април 2018 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Agm е да поема пиков заряд 60-100А без да му намаля живота ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 (Редактирано) Да точно тези пикове на зареждане при спиране налагат акумулатора да е AGM.Ще видя кога ще имам време да си направя експеримент с Вагкома какво се случва точно. Редактирано 15 Април 2018 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Взех Banner Power Bull Pro 110AH, но не нямирам какъв BEM код да му сложа. На банер първите 3 символа са BA2, а намирам инфо само за VAO (Varta). Ако във VCDS дам производител Варта и сложа кода за 110АН Варта акумулатор дали ще работи добре с банера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Според мен - да! Важно е само да знае, че е нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Купих го от Макскар, казаха ми че фабрично колата излиза с АГМ, без надписи, но когато ги попитах защо има пробки на фабричния акумулатор нищо не казаха. После поисках Варта 110 силвър и ми отказаха да ми го продадът с гаранция. Единствено Банер давали гаранция 2 години за обикновен акумулатор на тази кола, другото само АГМ. Колата е 2006 БМК А6, без старт/стоп и без печка, другите екстри са само най-масовите (2г мми, парктроник и др). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Ами не се тревожи аз го проверявах в варта там излиза дори 100аh че ще стане може и агм да сложеш но не е задължително ... виж като отидеш на 4g след 2014 там само agm излизат .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 5 Август 2018 Доклад Share Публикувано 5 Август 2018 Здравейте, От известно време забелязах, че мултиволана не работи всеки път и не иска да увеличава и намалява звука на радиото. Някой беше споменал, че може да е от слаб апераж в акумулатора. Закачих колата да я сканирам и какво да видя наистина имаше почти във всеки модул грешка : Function limitation due to under volgate. Изчистих няколко грешки, но други не искаха, дори като почти бях готов, на фис дисплея светна акумулатор и после не иска да запали, явно беше паднал напълно. Наложи се да го сваля и да го заредя със зарядно - 24 часа. Качих го, но на MMI показа, че не е на 100%, а само на една чертичка. Покарах около 60-70 км. и стигна на 100%. След това изчистих всички грешки. За сега си пали и е добре (на 100% държи), не е записала нови грешки. Баща ми тръгна на път сутринта и е отишъл на почивка, надявам се да няма проблем, ама за всеки случай си е взел зарядното. Изминал е над 300 км. Направих снимки на акумулатора и направо не ми се вярва, май е с оригиналния от септември 2004 г. Колата е някъде лятото на 2005 г. Вие кажете дали това е възможно и ако продължи да прави проблеми, какъв ще е най-добрият вариант за акумулатор и какъв кодинг ще трябва да му направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 5 Август 2018 Доклад Share Публикувано 5 Август 2018 Колега, нов акумулатор е решението Моя го смених миналата година н 9 години, нов оригинален е около 500лв. Заместители има по-евтини... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 На минусовата клема пише месец и година на производство. Аз също мислех, че колата ми е с оригинален като сменях тази година, но се оказа, че е 2010, което пак не е малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Евентуално съм се насочил към един от тези двата: http://www.akumulatori.bg/156/Product/40/Bosch 110Ah S5015#info http://www.akumulatori.bg/129/Product/23/VARTA 110Ah SILVER Dynamic#info Кой ще е по-добър според вас? Относно оригиналния твърде висока цена, но със сигурност ще изкара повече. Какъв кодинг ще е нужно да направя, ако взема вартата или боша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Мога да ти кажа,че и двата са по-евтини при един друг дистрибутор на акумулатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Боша няма кодинг за 4Ф, вземи си Вартата, щото после ще питаш как да си го направя да ми го засича и тн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Значи Вартата ще бъде или ако имате опит препоръчайте някой друг. А какъв да бъде кодингът и как точно става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 Excide premium 100ah с 3г гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 На А3-ката ми е Exide и съм доволен, но баща ми имаше на стария му джип точно такъв 100 апера и точно на 3 години и 1 месец умря. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 То се вкарва само, за да знае, че е нов, а не мисля, че има значение дали е варта или бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 6 Август 2018 Доклад Share Публикувано 6 Август 2018 На пасата съм с ексайд и вече 7г нямам оплаквания. На аудито ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Аз последно не разбрах AGM ли трябва да е или не? Във Varta Battery Finder вади, че тоя с течен електролит е recommended, ама ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Ако имаш Start - Stop система - задължително AGM, ако нямаш - не е задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Не, нямам старт/стоп. Забравих да го напиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Август 2018 Доклад Share Публикувано 7 Август 2018 Благодаря ти, че го сподели с нас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване