чоко Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Колеги здравеите,с някои от вас се познаваме, взех си ауди А4 б6 2002 1.9тди 131направи ми впечатление че вечер не светят духалките.???отворих едната духалка ,има си кабел и диод ..но не светят няма захранване до тях ..някои колега знае ли нещо? да ме насочите каде да остраня проблема , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv4yto Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 и при мен е така.....някои модели са така заводско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Е как заводско ще има диоди и кабели пък захранването ще липсва?!Или духалките са подменени с такива с подсветка и не са захранени или по някаква причина е премахнато захранването, което според мен е малко вероятно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 17 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 за проба пуснах кабел с + и веднага си светна духалката,сега незнам дали са взаимно свързани или са п отделно,но така или иначе ще си ги направя.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv4yto Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Е как заводско ще има диоди и кабели пък захранването ще липсва?!Или духалките са подменени с такива с подсветка и не са захранени или по някаква причина е премахнато захранването, което според мен е малко вероятно!някаде някъде има тема по въпроса ...поне така казват че е заводско при някой модели........а и съм виждал и други а4-ки така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Ако пробваш копчетата на волана и те няма да работят Иначе наистина при някои B6 ци е така...светят други не светят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 18 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Да не би с Vag com да се активират нещо ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv4yto Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 на волана,на мен поне ми работят и за милтитроника и за навигацията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 19 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2015 Е къв мултитроник колегата е с ръчни...Имах в предвид че е сменян да не се чуди защо не работят не е болка нормално е да се сменят волани,салони и тн.все пак са кошове на възраст... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Ми Чоко няма да дойдеш при мене да питаш, да си поговорим, ми се чудиш туй що е тъй, онуй що е тъй... Масово В6-ите имат диоди на духалките, но нямат окабеляване, освен ако не е с "лайт-пакет". Тогава има и лампи под вратите, червени лампи на тавана (LED), лампи под жабката и под волана, както и под предните седалки отзад. Тогава светят и визитника и стойката за чаши... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Евентуално, някаква под връзка, за да светнат, как би се осъществила? Някак ми се струва не естествено да не светят, но се свиква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 И при мен беше такъв случая, имат си диоди и кабел и букса, но тази букса никъде не бе включена и аз си прекарах кабел от запалката, а за лявата духалка взех ток от ключето за регулиране на лупите на късите и така всичко си свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Това за крайните, а за двете средни? Как може да се достигнат без много разглобяване? Ако се извадят самите решетки имали достъп до тяхното окабеляване, и примерно ако се махне жабката да се пусне кабел до тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Пробвай от бутона за аварийните, аз от там мисля, че взех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 23 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 хмм да и аз си имам окабеляване ,но няма захранване до тях,,добре трите духалки не са ли вързани взаимно и щом пусна ток до едната да светнат и другите,,?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 Мисля че не, даже съм сигурен.За мен проблемни са средните, там ще падне разглобяане.Ако се вземе ток от аварийните, нямали да светва с отварянето на вратите и заключването.Не съм сигурен, но при мен свети за известно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 (Редактирано) Вземаш ток от осветлението на бутона.Ще проверя как съм го вързал, но съм убеден, че е от там. Отдавна беше. Редактирано 24 Декември 2015 от plamen_iv70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 Аз ги свързах към осветлението на пепелника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Аз за средните и за пасажерската духалка взех ток или от запалката оли от пепелника ( не си спомням ) , а за окабеляването на пасажерската свалях жабката, в това съм сигорен, успех колеги и весело посрещане на 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 1 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 ще го правя ясно е..но много студено сега ,а как се вади средната духалка ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Издърпва се навън, тя е просто на щипки. Подпъхваш нещо от едното крайче, но внимавай да не си нараниш таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 ok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b0byo Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Скоро правих точно тази процедура ... окабеляване на духалките и осветление в краката на шофьора и пасажера ..... та да помогна .. за духалките... се взема ток от есп бутона (но се внимава кой пинове) защото при първото свързване всичко беше наред докато не дадох на контакт и спряха и се наложи пак да отварям всичко .. така че пробвайте преди да затваряте... а кабела се прокарва от там към и трите духалки със жило и всичко е 6 .. (всичко това за около 1 час) доста по бързо ми се вижда така от колкото да се хваща от запалката .. дано да съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 И аз момчета съм решил да правя тази процедура, че и при мен не светят и ме мъчи някакси Добих инфо от написаното по-горе и ми се струва, че май май по добре е да се хване захранване от пепелника, но ше видя тези дни какво мога да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 И защо си давате толкова зор с пускане на кабели от 5 места?Отивате на морга и сваляте инсталацията за духалките на таблото от Пасат Б5 - почти всички имат. Има 4 букси за духалки и е отделена от останалата инсталация с друга букса. Въпросната букса няма къде да я включите директно, но можете да вържете кабелите и към ключа за фаровете - дори и цветовете им съвпадат! Сиво-син към сиво-син, кафяв към кафяв.Вадите двата странични капака на таблото и средната духалка. Друго не се разглобява.С по-твърд кабел или тел прекарвате инсталацията, като кабелите за свързване към ключа трябва да останат отляво (откъм ключа). В инсталацията на Пасата има две букси за средни духалки, при А4 е само една. Другата остава резерва. Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване