Jump to content

Проблем с духалките парно B6


чоко

Recommended Posts

Колеги здравеите,с някои от вас се познаваме, взех си ауди А4 б6 2002 1.9тди 131

направи ми впечатление че вечер не светят духалките.???

отворих едната духалка ,има си кабел и диод ..но не светят няма захранване до тях ..

някои колега знае ли нещо? да ме насочите каде да остраня проблема ,

035220402.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как заводско ще има диоди и кабели пък захранването ще липсва?!

Или духалките са подменени с такива с подсветка и не са захранени или по някаква причина е премахнато захранването, което според мен е малко вероятно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за проба пуснах кабел с +  и веднага си светна духалката,сега незнам дали са взаимно свързани или са п отделно,но така или иначе ще си ги направя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как заводско ще има диоди и кабели пък захранването ще липсва?!

Или духалките са подменени с такива с подсветка и не са захранени или по някаква причина е премахнато захранването, което според мен е малко вероятно!някаде 

някъде има тема по въпроса ...поне така казват че е заводско при някой модели........а и съм виждал и други а4-ки така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пробваш копчетата на волана и те няма да работят :)

Иначе наистина при някои B6 ци е така...светят други не светят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е къв мултитроник колегата е с ръчни...

Имах в предвид че е сменян да не се чуди защо не работят не е болка нормално е да се сменят волани,салони и тн.все пак са кошове на възраст...:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми Чоко няма да дойдеш при мене да питаш, да си поговорим, ми се чудиш туй що е тъй, онуй що е тъй... :P

 

Масово В6-ите имат диоди на духалките, но нямат окабеляване, освен ако не е с "лайт-пакет". Тогава има и лампи под вратите, червени лампи на тавана (LED), лампи под жабката и под волана, както и под предните седалки отзад. Тогава светят и визитника и стойката за чаши...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше такъв случая, имат си диоди и кабел и букса, но тази букса никъде не бе включена и аз си прекарах кабел от запалката, а за лявата духалка взех ток от ключето за регулиране на лупите на късите и така всичко си свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за крайните, а за двете средни? Как може да се достигнат без много разглобяване? Ако се извадят самите решетки имали достъп до тяхното окабеляване, и примерно ако се махне жабката да се пусне кабел до тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм да и аз си имам окабеляване ,но няма захранване до тях,,добре трите духалки не са ли вързани взаимно и щом пусна ток до едната да светнат и другите,,??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не, даже съм сигурен.За мен проблемни са средните, там ще падне разглобяане.Ако се вземе ток от аварийните, нямали да светва с отварянето на вратите и заключването.Не съм сигурен, но при мен свети за известно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш ток от осветлението на бутона.Ще проверя как съм го вързал, но съм убеден, че е от там. Отдавна беше.

Редактирано от plamen_iv70
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за средните и за пасажерската духалка взех ток или от запалката оли от пепелника ( не си спомням ) , а за окабеляването на пасажерската свалях жабката, в това съм сигорен, успех колеги и весело посрещане на 2016

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издърпва се навън, тя е просто на щипки. Подпъхваш нещо от едното крайче, но внимавай да не си нараниш таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Скоро правих точно тази процедура ... окабеляване на духалките и осветление в краката на шофьора и пасажера ..... та да помогна .. за духалките... се взема  ток от есп бутона (но се внимава кой пинове) защото при първото свързване всичко беше наред докато не дадох на контакт и спряха и се наложи пак да отварям всичко .. така че пробвайте преди да затваряте... а кабела се  прокарва от там към и трите духалки със жило и всичко е 6 ..  (всичко това за около 1 час) доста по бързо ми се вижда така от колкото да се хваща от запалката  .. дано да съм бил полезен  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз момчета съм решил да правя тази процедура, че и при мен не светят и ме мъчи някакси :) Добих инфо от написаното по-горе и ми се струва, че май май по добре е да се хване захранване от пепелника, но ше видя тези дни какво мога да направя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо си давате толкова зор с пускане на кабели от 5 места?

Отивате на морга и сваляте инсталацията за духалките на таблото от Пасат Б5 - почти всички имат. Има 4 букси за духалки и е отделена от останалата инсталация с друга букса. Въпросната букса няма къде да я включите директно, но можете да вържете кабелите и към ключа за фаровете - дори и цветовете им съвпадат! Сиво-син към сиво-син, кафяв към кафяв.

Вадите двата странични капака на таблото и средната духалка. Друго не се разглобява.

С по-твърд кабел или тел прекарвате инсталацията, като кабелите за свързване към ключа трябва да останат отляво (откъм ключа). В инсталацията на Пасата има две букси за средни духалки, при А4 е само една. Другата остава резерва.

Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...