orlin_emilianov Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 От известно време задната ми чистачка си прави разни своеволия. Не знам как трябва да бъде, понеже не я ползвам често, но по рано ми се струва че като задържа лоста напред срботва чистачката заедно с пръскалката. Като пусна лоста пръскалката спира и чистачката се прибира в начално положение. Ако натисна еднократно лоста тръгва само чистачката без пръскалка и при второ натискане спира в крайно положение. Така ли трябва да бъде? Сега чистачката спира по никое време по средата на прозореца, след секунди тръгва пак, пак спира... и така. Като я изгася от лоста спира в положението до което е стигнала, не се прибира в крайно. Мислех, че е от шлиците, че превърта, но не е. Сменил съм рамото. Някой може ли да ме насочи къде да гледам. Предполагам, че има някакво реле или модул който бърка цялата работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1.8T 20V Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 ...и при мен е така!...предал съм се!...немога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 29 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Не се предавам аз, трябва да има начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=179529 Пробвай да пръснеш някаква смазка в оста на която се закача рамото, точно под резбата. Ако се оправи значи е тръгнала да клеясва, поне при по-новите това е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Разглоби, почисти хубаво механизъма и смажи. При мен така се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 30 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Aми ще опитам, макар че ако е клеясала би изпитвала някаква трудност на движение, би спряла на определено място и до там... а тя като спре после сама си тръгва. Мислех че е от някакво реле което я командва. Но ще опитам вариянта с разглобяването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 (Редактирано) Чистачките определят позицията си къде да спрат от една пластина вътре в моторчето(поне на предното стъкло така е направено). Вероятно и на задното е така, ако тази пластина нещо се базика ще спират където си искат. Другия вариант е да има защита по ток и ако е клеясал механизъм нещо и задържа пак да спира където си иска и после като освободи да тръгва защото не е спряла където по принцип трябва. И в двата случая нещата отиват към разглобяване на механизъма. Редактирано 30 Декември 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Възможно е и да има прекъсване на захранващите кабели, които преминават към петата врата през гумения маншон при пантата на същата. Ако има такова, може да прекъсва контакта от време на време докато окончателно спре да се движи чистачката. При мене вече е така.Весело посрещане на Новата 2016-та !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4ini Публикувано 2 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2016 (Редактирано) При мен това беше решението на гореописаният проблем..Весело Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Другия вариант е да има защита по ток и ако е клеясал механизъм нещо и задържа пак да спира където си иска и после като освободи да тръгва защото не е спряла където по принцип трябва.Когато си купих колата, имах същият проблем. Чистачките бяха мудни и спираха където си искат. Отворих, изчистих и смазах всичко и проблемът изчезна. Със сигурност има защита по ток и затова спира. Възможно е и да има прекъсване на захранващите кабели, които преминават към петата врата през гумения маншон при пантата на същата.Много възможен вариант. При мен беше станала страшна мацаница, от която за малко да ми изгори колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване