Audi-Club Bulgaria Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 Колеги напълно ми са ясни какво означават грешките,Гаранция давам 100 % всичко по двигателя е ново както и по периферията му.Въобще в коша абсолютно всичко е ново от възможно най-скъпите и качествени части.Грешките не се трият,а не знам и как да реша проблемите.Само да каче,че ламбдата я показва защото работеше на газ колата.Дайте идеи за решение на проблемите.Това са грешките: Address 01: Engine Labels: 037-906-022.lbl Part No: 037 906 022 EE Component: DIGIFANT 1.6 1046PMC 11 VCID: 57BD6DD7B5F8BFA6859-0960 4 Faults Found:00532 - Supply Voltage B+ 07-00 - Signal too Low00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 34-10 - No Elaboration Available - Intermittent00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39) 28-00 - Short to Plus00524 - Knock Sensor 1 (G61) 34-10 - No Elaboration Available - IntermittentReadiness: N/A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 опитай първо със презапояване на релето под волана мисля че беше номер 30 може той да не пуска 12 волта като хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 А останалите 2 грешки за двата датчика?Имате ли идея от какво може да е проблема,както казах всичко е чисто ново от възможно най-качествените части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Неработеща лабда сонда и неработещ първи детонационен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 3 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Ламбда сондата е ясно,че я дава като грешка,защото колата работи на газ.За детонационния датчик той не е ли само 1 този който е хванат на блока? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Аз имам два датчика.Погледни как е при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 При абк повер е един.Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 .......................Имате ли идея от какво може да е проблема.........................Стегна ли новия детонационен датчик към двигателя с динамометричен ключ и с необходимия момент? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 4 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Да адаш до колкото четох от твоята златна тема на 20Nm преди това изчистих мястото където ляга със шкурка стана като ново и тогава го затегнах с динамометричния ключ.Не мога да разбера защо ги дава тея грешки и не искат и да се чистят.Ти като по начетен кажи къде да търся проблемите за 3-те грешки ламбдата е ясно.И студена колата много трудно пали скъсвам се от въртене запали ли 2 мин да работи и после нямам проблем с паленето докато пак не изстине двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Е виж самата инсталация де ... Щом не се чистят ...А смени ли го тоя кекав син датчик все пак ?! Като се скъсваш от въртене - провери ли стар дюзата дали пръска ?! Регулатора на налягането да не е пробил ?! На бензин ли я гасиш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 опитай първо с релето защото може да искат захранване датчиците което липсва за да работят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 15 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Така,грешките ги изчистих първо проверих реле 30 нямаше спукани спойки сложих си го и като пробвах да изчистя грешки с ваг ком и воала всичко се изчисти.Относно датчика за температурата на антифриза.Стрелката взе да мърда до 70 градуса,и започвам да мисля,че проблема може да е в буксата.Когато направих мост на буксата стрелката стигна до 110 градуса и там спря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване