Jump to content

Разширителен съд


Angelpleven

Recommended Posts

Разширителният ми съд за антифриза се е спукал и ще трябва да се подменя.Каква марка да търся или да търся оригинално.Как вървят цените?

Редактирано от Angelpleven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разширителен съд, само оригинален, с всичко друго ще съжаляваш. Хубаво е да видиш и капачката, може и тя да е заминала, сменяй и нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз нещо.Моя също се беше напукал от старост затова купих от колега от форума.Когато тръгнах да го слагам се оказа че буксите отдолу за ниско ниво са различни така че внимавай като взимаш.Не че не се оправя ама......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само оригинално вземай и ги оглеждай че амсалаците от магазините не знаят каква е разликата. на мен 3 пъти ми ги объркаха,а 1 път ми го донесоха счупено. разликата е в обезвъздушаването и може би в размера нямам за там наблюдения. цената е около 50 л и над 50 в зависимост откъде го вземаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В порше Плевен цената на казанчето е 70лв. капачката е 26лв.

Имат разлика за дизел и бензин.

При не оригиналните понякога се случва капачката да не уплътнява добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Относно разширителния съд, трябва да ви кажа, че и оригиналния може да е проблемен, при мен се получи следното. Нито една капачка не се затяга хубаво на новия ми оригинален разш. съд......Лошото е, че го открихме доста късно и вече не мога да го върна. Системата не държи налягане и нивото спада и не се вижда къде отива.....докато разберем, че вероятно е от капачката и сега се чудя какво мога да измисля. Някакви идеи да има някой, без закупуването на нов разбира се? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, mitaka7717 написа:

Цитиране на предходно мнение!

Не, не.....пробвано с 4 или 5 различни капачки, нови стари всякакви.....Никоя не стяга, както същите стягат на друг разширителен съд......Сега в момента съм сложил тази, която стяга най-много, доколкото е правилна думата "стяга" :(

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките чисто нови капачки, които съм ползвал, не стягат, а щракат накрая. Идеята не е да стегне, това не е буркан, а да затвори съда, след това играе само клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghostdog написа:

Цитиране на предходно мнение!

Щрака да....но след това пак става хлабаво, не знам дали трябва да е така, с другите казанчета същите капачки не се държат така. Освен това може да отидеш да го кажеш на тооооооочно един определен майстор в Модерно Предградие.......дето само Поршета прави :hilezh:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на разширителен съд и капачка по майстори не ходя. Винаги купувам оригинален съд и капачка от Порше и винаги се държат като чисто нови по един и същи начиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, ghostdog написа:

Цитиране на предходно мнение!

Съда е оригинален, капачката не е, но 4 други капачки, свалени от други коли в сервиза се държаха по същия начин - щракат - но не стягат след това, стоят хлабави след позицията, в която щракват. Ако ги завиеш на техните си казанчета - си щраката И СТЯГАТ. Не съм ходил на майстор заради това, просто той го "откри" и каза, че това е проблем, затова имам теч или по-скоро не държи налягане системата по тая причина и изпарява антифриз. Иначе като си смених казанчето и сложих капачката, на мен ми направи впечатление това, но реших, че така трябва да е...Никога не бих обърнал внимание иначе.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рискувай тези 25лв. и си вземи нова ОРИГИНАЛНА капачка. Ако и на новата отново О-пръстена не уплътнява добре в гърловината (гладкия месингов пръстен) на отвора на съда, тогава навийте малко тефлонова лента под О-пръстена малко да го раздуе и няма начин да не уплътни. И нещата ще си дойдат на място, поне ще си сигурен, че имаш 100% работещ както трябва клапан.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/14/2016 at 14:50, Net_Master написа:

Не, не.....пробвано с 4 или 5 различни капачки, нови стари всякакви.....Никоя не стяга, както същите стягат на друг разширителен съд......Сега в момента съм сложил тази, която стяга най-много, доколкото е правилна думата "стяга" :(

Благодаря, колега! Така ще стане май...:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но си вземи от по-дебелата тефлонова лента за ВиК истории, и си трябва пипане със сръчни ръчички защото си е пипкава работа. Режи се и се навива с изтегляне дълга лента с ширина равна на тази на канала на О-пръстена. Правят се според зависи, ...... но някъде около 3 оборота. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Marian_Georgiev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

В момента не ми става много ясно точно къде се навива, но може би като погледна ще ме огрее идеята :nixweiss:, иначе за ръчичките уж са ми сръчни, само да не трябва да имаш малко пръсти, че тогава е проблем :hilezh:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маха се о пръстена от капачката и лентата се навива в канала където ляга за да може като се сложи лентата под него да го раздуе допълнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15/03/2016 at 18:08, Marian_Georgiev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колега, направих процедурата с тефлоновата лента и сега капачката се завива много здраво и стабилно, изглежда супер! Ще видим как ще се държи като почна да карам колата. Благодаря ти! :flehan:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...