Jump to content

Ауди 80, куатро


Велин

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Бих искал да попитам какъв е принципа на задвижване на Куатро?

(мисля, че е постоянно включен но нямам наблюдение и не срещам инфо в нета, поне на български)

 

Освен смените на маслата в диференциалите има ли нещо друго за обслужване в куатрото?

 

Какви са му слабите места и възможните проблеми?

Какво трябва да се гледа евентуално при покупка?

 

Благодаря предварително!

 

За Голф 2(другата алтернатива) намерих доста инфо, но за Ауди почти няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за линка, колега!

Виждал съм я тази статия, но тя се отнася повече за желаещите да придобият обще култура по системите 4х4 - теория, история... да и отговор на първият ми въпрос. Заслужава си да бъде в златният фонд, но в нея няма нещо конкретно за питането от мен... почти

 

А аз се интересувам конкретно и само от Ауди 80 системата, не Б4, не А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си. Извинявам се за допуснатата неточност.

Бях забравил.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куаттро-то не може да се изключва/влючва и тнт.Автомобилът е постоянно 4x4,средния диференциал е торсен,предния е обикновен отворен диф.,като задния също е отворен диференциал,но при ауди 80 б3 и б4 има възможност за твърда блокировка от копчето до ръчната.От б4 и ауди 100 ц4 нагоре в моделната гама вече го няма това копче,заместват го с някакъв електронен "блокаж" EDL който е спорно колко върши някаква работа.Общо взето това е,нахвърляно на две на три....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задното окачване при куатро Б3 и куатро Б4 е различно. При двата модела куатро, отзад няма нищо общо с моделите на предно. Ако тръгнеш да го подменяш цялото не е много евтино. Б4 куатро отзад е същото като при Б5 (А4) куатро. Б3 няма комби вариант, но има модел 80 и модел 90, докато при Б4, няма 80/90, но го има и седан и комби (Авант). При тест няма какво да тестваш освен блокажа дали работи. Куатро се кара с 4-ри еднакви по размер гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Georgiiii - При Б4 платформа в Европа няма модел 90, има само за САЩ :) При теб всички Б4 са 90-тки, при нас няма ги няма. Моята някои хора я наричат 90-тка понеже съм с "цели" фарове, но си е 80-тка. При вас целите фарове липсват и бронята е по-различна от нашите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип си прав но в Европа също има 90ки б4 (компетишъна си е чиста 90ка). Разликите между 80 и 90 било то б3 или б4 са само мисля козметични. Причината да няма 80 б4 в сащ е че 80те години са били отминали и е било вече врем за "новото" 90то десетилитие на века. Та са решили да не слагат емблема 80. Но в каталозите на марката си пише Audi A80/90

Да не съм офф. Колега сори че ти спамим темата но да добавя нещо много важно за което питаш. Голф 2 не ти е алтврнатива. Не може да сравняваш Голф 2 с Ауди 80

Голфа няма равен. :D

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Редактирано от Georgiiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Georgiiii - При Б4 платформа в Европа няма модел 90, има само за САЩ :) При теб всички Б4 са 90-тки, при нас няма ги няма. Моята някои хора я наричат 90-тка понеже съм с "цели" фарове, но си е 80-тка. При вас целите фарове липсват и бронята е по-различна от нашите ;)

При тях е задължително мигачите да са с жълти и до фара и затова шестаците и кабриолетите им са с едносекционни фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...