Велин Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Здравейте, колеги!Бих искал да попитам какъв е принципа на задвижване на Куатро?(мисля, че е постоянно включен но нямам наблюдение и не срещам инфо в нета, поне на български) Освен смените на маслата в диференциалите има ли нещо друго за обслужване в куатрото? Какви са му слабите места и възможните проблеми?Какво трябва да се гледа евентуално при покупка? Благодаря предварително! За Голф 2(другата алтернатива) намерих доста инфо, но за Ауди почти няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Заповядай Колега http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велин Публикувано 10 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Благодаря за линка, колега!Виждал съм я тази статия, но тя се отнася повече за желаещите да придобият обще култура по системите 4х4 - теория, история... да и отговор на първият ми въпрос. Заслужава си да бъде в златният фонд, но в нея няма нещо конкретно за питането от мен... почти А аз се интересувам конкретно и само от Ауди 80 системата, не Б4, не А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Колега и Б4 се води Ауди 80. Теб изглежда те интересува Б3? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Велин Публикувано 10 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 (Редактирано) Да, прав си. Извинявам се за допуснатата неточност.Бях забравил. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 10 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Куаттро-то не може да се изключва/влючва и тнт.Автомобилът е постоянно 4x4,средния диференциал е торсен,предния е обикновен отворен диф.,като задния също е отворен диференциал,но при ауди 80 б3 и б4 има възможност за твърда блокировка от копчето до ръчната.От б4 и ауди 100 ц4 нагоре в моделната гама вече го няма това копче,заместват го с някакъв електронен "блокаж" EDL който е спорно колко върши някаква работа.Общо взето това е,нахвърляно на две на три.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Задното окачване при куатро Б3 и куатро Б4 е различно. При двата модела куатро, отзад няма нищо общо с моделите на предно. Ако тръгнеш да го подменяш цялото не е много евтино. Б4 куатро отзад е същото като при Б5 (А4) куатро. Б3 няма комби вариант, но има модел 80 и модел 90, докато при Б4, няма 80/90, но го има и седан и комби (Авант). При тест няма какво да тестваш освен блокажа дали работи. Куатро се кара с 4-ри еднакви по размер гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 "Поколенията quattro"http://www.awdwiki.com/ru/quattro+evolutions/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Колега Sklepi, при моделно покиление Б4 също има 80 и 90. Sent from my LG-H950 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 При б4 няма 90, разберете го най-накрая! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 @Georgiiii - При Б4 платформа в Европа няма модел 90, има само за САЩ При теб всички Б4 са 90-тки, при нас няма ги няма. Моята някои хора я наричат 90-тка понеже съм с "цели" фарове, но си е 80-тка. При вас целите фарове липсват и бронята е по-различна от нашите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 (Редактирано) По принцип си прав но в Европа също има 90ки б4 (компетишъна си е чиста 90ка). Разликите между 80 и 90 било то б3 или б4 са само мисля козметични. Причината да няма 80 б4 в сащ е че 80те години са били отминали и е било вече врем за "новото" 90то десетилитие на века. Та са решили да не слагат емблема 80. Но в каталозите на марката си пише Audi A80/90Да не съм офф. Колега сори че ти спамим темата но да добавя нещо много важно за което питаш. Голф 2 не ти е алтврнатива. Не може да сравняваш Голф 2 с Ауди 80Голфа няма равен. Sent from my LG-H950 using Tapatalk Редактирано 11 Януари 2016 от Georgiiii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 @Georgiiii - При Б4 платформа в Европа няма модел 90, има само за САЩ При теб всички Б4 са 90-тки, при нас няма ги няма. Моята някои хора я наричат 90-тка понеже съм с "цели" фарове, но си е 80-тка. При вас целите фарове липсват и бронята е по-различна от нашите При тях е задължително мигачите да са с жълти и до фара и затова шестаците и кабриолетите им са с едносекционни фарове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване