ЖороСпасов Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Здравейте колеги, първо да ви се похваля, че си закупих Ауди А3 с 4врати, 2006г., 1,9 ТДИ, 105к..с., нов внос от Италия .Пообслужих го малко, смених му гумите с зимни, сложих му чип-тунинг на двигателя и отстраних някой други проблеми, които имаше.Аз обичам като си карам колата да е напълно изправна и да разчитам на нея.Снощи като се заслушах по време на движение, като отпусна газта да превключа на друга скорост се появява едно стържеше, помислих, че е от лагера за съединителя и затова подадох няколко пъти газ без да натискам съединителя и стърженето пак го имаше.чува се като стържене в пластмаса.Въпросът ми е някой може ли да ми каже къде да търся проблемо, на един приятел със същият двигател го има същият проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Преди чипосването имаше ли го това стържене? Може да е от доста неща...сигурен ли си , че шумът идва от двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Звучи ми на много заминал маховик, но все пак може да направиш едно клипче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Ако е заминал маховика....няма ли да претрисва?Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 В неделя ще отворя капака на двигателя да се ослушам от къде точно идва този шум, но е като сдопир на колело в пластмаса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 огледай за черни пластмасови "стружки" отпред по мотора, при мен бяха забравили три болта, фиксиращи пластмасовия капак на ангренажа, шума беше като мотор на умирачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 13 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 И без това трябва да си сменя ремъка, ще огледам всичко.Просто попитах дали този двигател не дава някакви дефекти, въпреки, че съм проучил, че е добър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Маховик по- скоро фучи/ вие и се познава веднага. Ако е стържене е възможно някой елемент да опира в някоя движеща се част (ремъци/ полуоски/ колела...) Само в движение ли го чуваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 13 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2016 Виж....щом не си сменял ремъка мисля , че работата е ясна. Сега вече ми стана ясно изречението ти : "пообслужих го малко.......".Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Чува се когато подам газ и при връщане на оборотите се чува стърженето.Допускам, че може и да е някоя ролка, но понеже през седмицата се прибирам късно и е тъмно не съм отварял капака да видя откъде идва този шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 22 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 След като смених ремъка, ролки, водна помпа, никъде не видях да е опирало колело в капаците.Като се заслушам шума ми идва от към турбото.Може би при високите обороти не се чува, но като падат оборотите се чува стърженето.Също така в движение като подам рязко газта се чува пак стържене и не иска да набере веднага, спира стърженето и те залепва за седалката.Мисля си, че трябва да диагностицилам турбото, може да има луфт в повечко и да опират перките.А счупи ли се перка, смяна на цялото.Да ми препоръчате някой сервиз в гр.София, с компетентни хора по турбо.Само не искам да чувам за дизел центъра на околовръстния път до разклона за кв.Драгалевци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) Колега аз съм със същия мотор като тебе и същите симптоми ,ще следя темата с интерес .В допълнение това го прави по изявено в ниските обороти около 1600 при натискане на педала над 60-70 процента ,ако я наемеш полека го няма проблема.И също като при тебе като подмине 2100 оборота някъде стърженето изчезва ,колата те залепя .Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 26 Януари 2016 от Swimsas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 (Редактирано) Сега в неделя ще сваля турбото и ще го занеса на ремонт другата седмица.Другата събота го монтирам и ще пиша какъв е резултата.Според мен на ниските обороти перките на турбото не могат да се завъртят както трябва поради големия луфт и като достигнат добри обороти нямат изход и оборотите ги центрират и започва да се върти.Но да не гадая, предполагам, че ще го оправя. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Много се надявам това да е проблема ,принципно и аз си мислех ,че е турбото .Ще чакам да спиделиш резултата от манипулацията и каква точно е тя Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 8 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Време е да приключа тази тема.Въпросното стържене се оказа, както предполагах от турбото.За да се свали се демонтира всичко между двигателя и купето:маркучи входящ въздух, маркучи изходящ въздух, дроселова клапа, тръбичката под нея се разкача, всмукателни тръби, изпускателни тръби, лещата за гърнето, тръбичката за маслото за турбото, тръбичките за ЕГР клапана, задния тампон на двигателя се разкача, поради факта, че не може да се измъкне турбото, което върви заедно с изпускателните тръби, също така горната част на двигателя се избутва напред иначе турбото не излиза.Занесох турбото на ремонт, казаха, че са му износени втулките, крив вал и перките са закачали в корпуса, ремонт за 800 лева и по обратния ред монтиране на детаилите на двигателя.Някой ако реши да си го прави сам като мен да знае, че трябва задължително канал или подемник, защото повечето работи се отвиват от долу, свободно време за демонтаж поне 7 часа и за монтаж около 6часа.Резултат:изчезна стърженето и се подобри вървежа в ниските обороти, колата се държи като млада кобилка, като я настъпиш и скача, тепърва ще засичам разхода, да видя какви стоиности ще постигна.Това е от мен по тази тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Ас мойто го свалих за два часа и го монтирах за два несе откача никакъв тампон има достатъчно място да излезе както и да е радвам се че си го оправил без аварийно каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 9 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 (Редактирано) Не знам колега твоето Ауди коя година е, но моето е толкова претрупано към турбото, че не може да стане за два часа.Имам претенции, че съм на "ти" с ремонта на автомобили. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 10 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Колеги да ми предложите надеждни майстори за ревизия на турбото в варна (аз се бях запътил към специалистите от "МЕИТО")Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Отивай при бегачката от шкода форумът та диагностицира и насочи към решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 А не е лошо да се качи клип с въпросното стържене за да може да си направим изводи и за нашите турбини. Sent from my E5823 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 А не е лошо да се качи клип с въпросното стържене за да може да си направим изводи и за нашите турбини. Sent from my E5823 using TapatalkАз не го записах и вече го оправих, но ако някой го има същото стържене да качи клип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЖороСпасов Публикувано 22 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 След поставяне на чипа и рециклиране на турбото засякох разхода и той е 6,3 смесен градско и извънградско.За 487 км. заредих 30,77 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 5 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2017 Здравейте колеги , искам да посъживя тази тема . Имам същият проблем , както при колегата , но искам да ида някъде да се диагностицира проблема от специалист. Бихте ли ми предложили някой , който разбира от турбини , за да ми даде диагноза. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Интересна тема ще я следя аз гледах за този сервиз https://www.google.bg/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=адлер+турбо има ли отзиви за тях предлагат сваляне качване и профилактика на турбото за 250 лв общо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 250 лева е само профилактика , почистване на геометрия и такива. Невярвам като го свалят да се разминем без допълнителен ремонт... колегата Raino , ми препоръча turbo hoet, били доволни от тях , но като цяло нямам вяра на никой .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване