Jump to content

Стържене в областта на двигателя


ЖороСпасов

Recommended Posts

Здравейте колеги, първо да ви се похваля, че си закупих Ауди А3 с 4врати, 2006г., 1,9 ТДИ, 105к..с., нов внос от Италия :zustimm: .Пообслужих го малко, смених му гумите с зимни, сложих му чип-тунинг на двигателя и отстраних някой други проблеми, които имаше.Аз обичам като си карам колата да е напълно изправна и да разчитам на нея.Снощи като се заслушах по време на движение, като отпусна газта да превключа на друга скорост се появява едно стържеше, помислих, че е от лагера за съединителя и затова подадох няколко пъти газ без да натискам съединителя и стърженето пак го имаше.чува се като стържене в пластмаса.Въпросът ми е някой може ли да ми каже къде да търся проблемо, на един приятел със същият двигател го има същият проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя ще отворя капака на двигателя да се ослушам от къде точно идва този шум, но е като сдопир на колело в пластмаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

огледай за черни пластмасови "стружки" отпред по мотора, при мен бяха забравили три болта, фиксиращи пластмасовия капак на ангренажа, шума беше като мотор на умирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без това трябва да си сменя ремъка, ще огледам всичко.Просто попитах дали този двигател не дава някакви дефекти, въпреки, че съм проучил, че е добър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховик по- скоро фучи/ вие и се познава веднага. Ако е стържене е възможно някой елемент да опира в някоя движеща се част (ремъци/ полуоски/ колела...) Само в движение ли го чуваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж....щом не си сменял ремъка мисля , че работата е ясна. Сега вече ми стана ясно изречението ти : "пообслужих го малко.......".

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се когато подам газ и при връщане на оборотите се чува стърженето.Допускам, че може и да е някоя ролка, но понеже през седмицата се прибирам късно и е тъмно не съм отварял капака да видя откъде идва този шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като смених ремъка, ролки, водна помпа, никъде не видях да е опирало колело в капаците.Като се заслушам шума ми идва от към турбото.Може би при високите обороти не се чува, но като падат оборотите се чува стърженето.Също така в движение като подам рязко газта се чува пак стържене и не иска да набере веднага, спира стърженето и те залепва за седалката.Мисля си, че трябва да диагностицилам турбото, може да има луфт в повечко и да опират перките.А счупи ли се перка, смяна на цялото.Да ми препоръчате някой сервиз в гр.София, с компетентни хора по турбо.Само не искам да чувам за дизел центъра на околовръстния път до разклона за кв.Драгалевци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм със същия мотор като тебе и същите симптоми ,ще следя темата с интерес .В допълнение това го прави по изявено в ниските обороти около 1600 при натискане на педала над 60-70 процента ,ако я наемеш полека го няма проблема.

И също като при тебе като подмине 2100 оборота някъде стърженето изчезва ,колата те залепя .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от Swimsas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега в неделя ще сваля турбото и ще го занеса на ремонт другата седмица.Другата събота го монтирам и ще пиша какъв е резултата.Според мен на ниските обороти перките на турбото не могат да се завъртят както трябва поради големия луфт и като достигнат добри обороти нямат изход и оборотите ги центрират и започва да се върти.Но да не гадая, предполагам, че ще го оправя.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се надявам това да е проблема ,принципно и аз си мислех ,че е турбото .Ще чакам да спиделиш резултата от манипулацията и каква точно е тя :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Време е да приключа тази тема.Въпросното стържене се оказа, както предполагах от турбото.За да се свали се демонтира всичко между двигателя и купето:маркучи входящ въздух, маркучи изходящ въздух, дроселова клапа, тръбичката под нея се разкача, всмукателни тръби, изпускателни тръби, лещата за гърнето, тръбичката за маслото за турбото, тръбичките за ЕГР клапана, задния тампон на двигателя се разкача, поради факта, че не може да се измъкне турбото, което върви заедно с изпускателните тръби, също така горната част на двигателя се избутва напред иначе турбото не излиза.Занесох турбото на ремонт, казаха, че са му износени втулките, крив вал и перките са закачали в корпуса, ремонт за 800 лева и по обратния ред монтиране на детаилите на двигателя.Някой ако реши да си го прави сам като мен да знае, че трябва задължително канал или подемник, защото повечето работи се отвиват от долу, свободно време за демонтаж поне 7 часа и за монтаж около 6часа.Резултат:изчезна стърженето и се подобри вървежа в ниските обороти, колата се държи като млада кобилка, като я настъпиш и скача, тепърва ще засичам разхода, да видя какви стоиности ще постигна.Това е от мен по тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ас мойто го свалих за два часа и го монтирах за два несе откача никакъв тампон има достатъчно място да излезе както и да е радвам се че си го оправил без аварийно каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега твоето Ауди коя година е, но моето е толкова претрупано към турбото, че не може да стане за два часа.Имам претенции, че съм на "ти" с ремонта на автомобили.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ми предложите надеждни майстори за ревизия на турбото в варна (аз се бях запътил към специалистите от "МЕИТО")

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не е лошо да се качи клип с въпросното стържене за да може да си направим изводи и за нашите турбини. :)

Sent from my E5823 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не е лошо да се качи клип с въпросното стържене за да може да си направим изводи и за нашите турбини. :)

Sent from my E5823 using Tapatalk

Аз не го записах и вече го оправих, но ако някой го има същото стържене да качи клип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След поставяне на чипа и рециклиране на турбото засякох разхода и той е 6,3 смесен градско и извънградско.За 487 км. заредих 30,77 литра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте колеги , искам да посъживя тази тема . Имам същият проблем , както при колегата , но искам да ида някъде да се диагностицира проблема от специалист.  Бихте ли ми предложили някой , който разбира от турбини , за да ми даде диагноза. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема ще я следя аз гледах за този сервиз https://www.google.bg/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=адлер+турбо има ли отзиви за тях предлагат сваляне качване и профилактика на турбото  за 250 лв общо 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

250 лева е само профилактика , почистване на геометрия и такива. Невярвам като го свалят да се разминем без допълнителен ремонт... колегата Raino , ми препоръча turbo hoet, били доволни от тях , но като цяло нямам вяра на никой ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...