Jump to content

Маркучи картерна вентилация


zezo_inter

Recommended Posts

Колега сменях маслото на моето ауди а3 1.8 125 к.с 1998г. само бензин, и забелязах че маркучите на  картерната вентилация са в доста окаяно състояние дори има и един скъсан.Питането ми е на на какво се дължи така да са се разяли?Та нали са маслоустойчиви и са сложени там по предназначение?И дали ако си купя обикновени маслоустойчиви маркучи на 6 бара и работна температура до 60 градуса,ще паснат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали се сещаш,че няма нищо вечно?Можеш да сложиш маслоустойчив маркуч,който не е нужно да издържа на високо налягане.Аз бих си сложил маркуч от магазина,който е точно за това място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово това му е проблема на 1.8 125к.с., заедно с въздуховода между дросела и дебитомера и отдушника на картера. Маркучите на картерната вентилация се разяждат, въпреки, че са маслоустойчиви, пластмасата на отдушника се изпича и се разпада, входа на въздуховода за маслените пари или си губи клапата вътре, или и той се чупи. Маркучите нямат заместител, а оригинал се продават само заедно с тройника, който ги свързва, всичко заедно на приятната цена от от 120-130лв., въздуховода е с още по-приятна цена от 220лв. за двигателя с метален всмукателен колектор и 235лв. за този с пластмасовия колектор. Единствено отдушника се намира неоригинален за 35лв.

За мен най-удачното решение е нов отдушник и някакви маркучи, натамънени по местата на старите. Аз не можах да прекарам маслоустойчив маркуч, понеже беше много твърд и не можах да го провра откъдето трябваше да мине. Намерих в една морга водни маркучи, от опел 2.0 дизел май бяха, с подходящи чупки и ги сложих тях(вече 1г. не са се скъсали). Ако ти се спука въздуховода, единствения разумен вариант за мен е 2-ра употреба да се търси здрав.

 

Налягане в картерната вентилация няма, реално дори няма нужда и от скоби по маркучите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите маркучи са омаслени, значи са за подмяна? Също така, има една джажда под щеката за маслото, там влиза единия маркуч от картерната вентилация, и той е омаслен?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.dbk-dimitrov.com/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-audi-a3-a4-a6-tt-18-t-s3-quattro

 

За този отдушник най-вероятно става въпрос. Само внимателно при махането на стария, че в повечето случаи се разпада на парчета, да не падне нещо в картера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем. Маркуча се ронеше при гофрираната му част и се счупи цялата гофрирана част с времето.

Реших проблема с наставяне на маслоустойчив такъв. От тогава вече година нямам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Нови маркучи за картерните газове на цена от 60лв за 1,8 20v agn, тръба за картерни газове/отдушник 30лв  за повече информация ЛС!

Редактирано от doaiena
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...