zezo_inter Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Колега сменях маслото на моето ауди а3 1.8 125 к.с 1998г. само бензин, и забелязах че маркучите на картерната вентилация са в доста окаяно състояние дори има и един скъсан.Питането ми е на на какво се дължи така да са се разяли?Та нали са маслоустойчиви и са сложени там по предназначение?И дали ако си купя обикновени маслоустойчиви маркучи на 6 бара и работна температура до 60 градуса,ще паснат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Нали се сещаш,че няма нищо вечно?Можеш да сложиш маслоустойчив маркуч,който не е нужно да издържа на високо налягане.Аз бих си сложил маркуч от магазина,който е точно за това място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DGSTN Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Масово това му е проблема на 1.8 125к.с., заедно с въздуховода между дросела и дебитомера и отдушника на картера. Маркучите на картерната вентилация се разяждат, въпреки, че са маслоустойчиви, пластмасата на отдушника се изпича и се разпада, входа на въздуховода за маслените пари или си губи клапата вътре, или и той се чупи. Маркучите нямат заместител, а оригинал се продават само заедно с тройника, който ги свързва, всичко заедно на приятната цена от от 120-130лв., въздуховода е с още по-приятна цена от 220лв. за двигателя с метален всмукателен колектор и 235лв. за този с пластмасовия колектор. Единствено отдушника се намира неоригинален за 35лв.За мен най-удачното решение е нов отдушник и някакви маркучи, натамънени по местата на старите. Аз не можах да прекарам маслоустойчив маркуч, понеже беше много твърд и не можах да го провра откъдето трябваше да мине. Намерих в една морга водни маркучи, от опел 2.0 дизел май бяха, с подходящи чупки и ги сложих тях(вече 1г. не са се скъсали). Ако ти се спука въздуховода, единствения разумен вариант за мен е 2-ра употреба да се търси здрав. Налягане в картерната вентилация няма, реално дори няма нужда и от скоби по маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 И моите маркучи са омаслени, значи са за подмяна? Също така, има една джажда под щеката за маслото, там влиза единия маркуч от картерната вентилация, и той е омаслен?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DGSTN Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 http://www.dbk-dimitrov.com/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-audi-a3-a4-a6-tt-18-t-s3-quattro За този отдушник най-вероятно става въпрос. Само внимателно при махането на стария, че в повечето случаи се разпада на парчета, да не падне нещо в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Имах същия проблем. Маркуча се ронеше при гофрираната му част и се счупи цялата гофрирана част с времето.Реших проблема с наставяне на маслоустойчив такъв. От тогава вече година нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doaiena Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Нови маркучи за картерните газове на цена от 60лв за 1,8 20v agn, тръба за картерни газове/отдушник 30лв за повече информация ЛС! Редактирано 21 Февруари 2016 от doaiena Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване