mitsubishi galant Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 По принцип в някои от тенекиените филтри има байпасен клапан, ако филтъра не осигурява достатъчен дебит и такъв, който не позволява стичането на маслото в картера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Eто колега напишете този номер в google 06115397H и го разгледайте на изображения от едната страна се виждат 3 метални клапана които отварят на различно налягане , лично съм го установил прилага се чувствително различна сила при натиск за отварянето им.При мен единия от тези клапани са беше отлепил от леглото си и маслото минаваше свободно зад него-срив на налягането и червена лампа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Клапаните се виждат, но не намирам схема на мазането, за да разбера за какво служат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 И аз порових но не намерих ... Намерих готов кит за маслената помпа http://www.uspmotorsports.com/Engine/Internals/Crankshaft-and-Connecting-Rods/USP-FSI-to-1.8T-Oil-Pump-Conversion.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Това с маслената помпа явно не е някакъв повсеместен проблем.... Между другото реших да видя как стои въпроса с маслената помпа при 1.8 Т ,пак по данни от нета ,гледам бая повече сменили маслена помпа .....След доста проведени разговори мога да твърдя, че за съжаление нещата изобщо не са така. Проблемът с ниско налягане на маслото е повсеместен. Двигатели в моргите няма, за глави да не говорим. Очертава се това да е най-скъпата и търсена глава.Има описан случай, при който лампата за масло не свети, но на вагком датчика постоянно мени състоянието ниско/нормално налягане.Т.е. моторът може да спре без никакви признаци преди това. Без значение от пробега или начина на експлоатация. Още не мога да разбера каква е причината за ниско налягане - има случаи, когато маслената помпа няма никакво видимо износване, луфтове или поражения. Засега си правя изводите, че превенцията се състои единствено в използване на по-гъсто масло и смяна на филтърното тяло с последна ревизия....или направо замяна на маслената система с такава от 1.8Т. Дали е така ПП Кита на http://www.uspmotorsports.com/e безмислено скъп. Реално в него няма нищо, което да не може да се купи свободно на нормална цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 "мени състоянието ниско/нормално налягане" ето това е типичен пример за проблемен клапан във филтърното тяло при мен даже на ляв завой гаснеше лампата а дясен светеше направо ме побърка докато разбера от какво е. При изваждането на филтърното тяло единия клапан направо падна на земята и другите два се клатеха в леглата пак добре че не беше паднал в картера.След смяната на филтърното тяло вече 2 г. няма проблем с налягането на маслото.С по-гъсто масло сутрин при палене претропват клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 ... ...http://www.motor-talk.de/bilder/motorschaden-a6-4f-2-0-tfsi-bpj-g53103808/ausgleichswellenblock-i205749982.htmlРуснаците винаги са имали "подход" към проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Този метод го има на доста места из форумите и някои дори превантивно отстраняват връзката на балансиращите валове към маслената помпа, защото заклинването или затруднено движение ,най-често е проблем за скъсани вериги . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Веригата е най-здравото звено в обсъждания възел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 За съжаление, май няма здраво звено в цялата конфигурация. Доста се зачетох тези дни ,че ми стана интересно...Като цяло ,инжинерно заложена бомба със закъснител . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
policevidin Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 nqkoi pravil li e smqna na maslena pompa ot 1.8t 6toto az imam i 2.0tfsi i 1.8t razglobeni no ediniq bolt na pompata ot 1.8t ne stava na bloka ot tfsi i sa6to taka i nqma dupka za zahva6taneto na obtega4a na verigata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts