Jump to content

a4 b7 2.0T FSI Quattro


Recommended Posts

По принцип в някои от тенекиените филтри има байпасен клапан, ако филтъра не осигурява достатъчен дебит и такъв, който не позволява стичането на маслото в картера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Eто колега напишете този номер в google 06115397H и го разгледайте на изображения от едната страна се виждат 3 метални клапана които отварят на различно налягане , лично съм го установил прилага се  чувствително различна сила при натиск за отварянето им.При мен единия от тези клапани са беше отлепил от леглото си и маслото минаваше свободно зад него-срив на налягането и червена лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз порових но не намерих ... Намерих готов кит за маслената помпа http://www.uspmotorsports.com/Engine/Internals/Crankshaft-and-Connecting-Rods/USP-FSI-to-1.8T-Oil-Pump-Conversion.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с маслената помпа явно не е някакъв повсеместен проблем....

 

Между другото реших да видя как стои въпроса с маслената помпа при 1.8 Т ,пак по данни от нета ,гледам бая повече сменили маслена помпа  .....

След доста проведени разговори мога да твърдя, че за съжаление нещата изобщо не са така.

 

Проблемът с ниско налягане на маслото е повсеместен. Двигатели в моргите няма, за глави да не говорим. Очертава се това да е най-скъпата и търсена глава.

Има описан случай, при който лампата за масло не свети, но на вагком датчика постоянно мени състоянието ниско/нормално налягане.

Т.е. моторът може да спре без никакви признаци преди това. Без значение от пробега или начина на експлоатация. 

Още не мога да разбера каква е причината за ниско налягане - има случаи, когато маслената помпа няма никакво видимо износване, луфтове или поражения.

 

Засега си правя изводите, че превенцията се състои единствено в използване на по-гъсто масло и смяна на филтърното тяло с последна ревизия....или направо замяна на маслената система с такава от 1.8Т. Дали е така :nixweiss:

 

ПП Кита на http://www.uspmotorsports.com/e безмислено скъп.  Реално в него няма нищо, което да не може да се купи свободно на нормална цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"мени състоянието ниско/нормално налягане" ето това е типичен пример за проблемен клапан във филтърното тяло при мен даже на ляв завой гаснеше лампата а дясен светеше направо ме побърка докато разбера от какво е. При изваждането на филтърното тяло единия клапан направо падна на земята и другите два се клатеха в леглата пак добре че не беше паднал в картера.След смяната на филтърното тяло вече 2 г. няма проблем с налягането на маслото.С по-гъсто масло сутрин при палене  претропват клапаните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този метод го има на доста места из форумите и някои дори превантивно отстраняват връзката на балансиращите валове към маслената помпа, защото заклинването или затруднено движение ,най-често е проблем за скъсани вериги .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, май няма здраво звено в цялата конфигурация. Доста се зачетох тези дни ,че ми стана интересно...Като цяло ,инжинерно заложена бомба със закъснител .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...