mitsubishi galant Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 И в една друга тема го писах, но и тук ще го напиша за ЛЕД крушките, реално спрямо ксенона светят по слабо заради по.-ниския си интензитет, нищо, че като лумени може да са повече на книга... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 http://www.cree.com/LED-Components-and-Modules/Products/XLamp/Discrete-Directional/XLamp-XML2 Аз виждам по едно диодче на крушка!WTF От къде дойдоха тези 3000+ лумена??! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) Поне по 2-чки слагат....примерно тия: http://image4.pushauction.com/0/0/2fec68ed-19bc-46e5-9aec-c5509437a9e8/50a2ff56-14e1-3414-72a1-9a472531d732.jpg http://g03.s.alicdn.com/kf/HTB1N.k.GVXXXXXOXpXXq6xXFXXXF/220302368/HTB1N.k.GVXXXXXOXpXXq6xXFXXXF.jpg Явно са послъгали и не са 2500lm, a по-малко Редактирано 10 Февруари 2016 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Тия които аз взех са с 4 - 3 за къси и 1 за дългите. При пускане на дългите гаси един диод от късите. След малко, стига да намеря акумулатор де, ще замеря тока при работеща крушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Замерих 1.51А при 12.5V на акумулатора. Това прави 18.75W. На дълги, не ги пробвах, предполагам ще е под 40W. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Сериозна работа!Ще ми се да го видя на живо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Ако времето задържи така от утре ще съм с мотора и може да се видим някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Най-добър е резултата, когато крушката е направена само с един диод. Ако е направена добре, тогава той се намира във фокуса на фара и свети най-добре. Сложат ли се повече диоди, те вече не са на фокус и светлината се разсейва. Фара е направен за точков източник, когато са няколко диода, това са няколко точкови източника и няма как всичките да се намират във фокуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 В интерес на истината петното от LED-а беше с по-добра форма от това с крушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Абе тва е бъдещето...ясно е. Остава да се изчистят някои проблеми, като греене и охлаждане, както и размера (който е пряко свързан с охлаждането). Аз като си поразгледах фара стигам до извода, че за дълги, където мислех да ги ползвам не мога да побера никаква крушка с активно охлаждане....просто моторчетата пречат. Остава ми само варианта с ония разперени крила от снимката по-горе.... При късите имам повече място, ма те пък ще светят непрекъснато и не знам с охлаждането какво ще стане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Абе проблемите са комплексни. Докато не се сложи, няма как да се разбере. Затова аз сложих температурен датчик на всяка крушка и вътре при мене е дисплея. Следя температурата, оказа се че всичко е наред. Наистина, при светодиодите е бъдещето, колкото на някои хора да не им се иска. Не съм убеден, че при еднаква консумация на ток, ксенона свети по-силно. По всяка вероятност е обратното. Говорим за крушка с хубави чипове и направена като хората. И с реално измерени параметри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 https://www.youtube.com/watch?v=33EFcmLgUsE#t=191 Ей тука има кратък тест на тия пасивните крушки.....след 7-8 минути правят 70 градуса, ма мисля, че за дълги ще стават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Тия с ветрилото са много интересни, заглеждал съм ги. Живот и здраве, ще се уговоря някой ден с PRR да видя 1.5А или ~20вата (на алтернатор) как се вижда...Другото е как се справят с фокуса на рефлекторите, но на дълги едва ли има толкова значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Само тях ги виждам да се поместят във фара и да се затвори капачката отзад, без да си изхвърля машинките за регулиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) За б5 завърташ моторчетата леко на чомпек, преди да олаби зъбците и не би трябвало да пречат. Редактирано 11 Февруари 2016 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Абе колкото и да го завъртя, тия тукмаци отзад с перките трудно ще влязат....или ще опрат в моторчето или капачката ще трябва да я тунинговам с пистолета за горещ въздух ПС: Сега докат си ровичках попаднах и на тия: http://www.ebay.co.uk/itm/40W-4800L-COB-Cree-LED-Automotive-Car-Headlight-Conversion-Kits-for-Toyota-BMW-/141859497430? Пише, че са с CREE XHP50 - а тва е баси малкото слънце.... http://www.cree.com/LED-Components-and-Modules/Products/XLamp/Arrays-Directional/XLamp-XHP50 Редактирано 11 Февруари 2016 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Бате, не е като да не съм пазарувал китайски светулки и мноо ме притесняват тия ватове... Пишат ги как им дойде. Ако ще излизам от стотарка, искам да знам кое е най-малко зло, че на големите суми стават много сложни диспути в ибей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Някой домашен майстор с необходимите познания като колегата по-горе може да пробва и тва....2 бройки ще режат жИлезо от разстояние http://www.aliexpress.com/item/NEW-Cree-XHP70-6500K-N4-1A-on-12V-SinkPad-II-20mm-Copper-Base/32602056292.html?spm=2114.30010308.3.314.XKpQ8T&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201644_2_505_506_503_504_502_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_3,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6448&btsid=d07e979b-d5c8-421b-b7e8-c9f24e59ae5d Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Това е хубав диод, но трябва да се има в предвид, че единия му вариант е за 12в. При 14в бордово напрежение, ще се превиши максималния ток на чипа и ще изгори. Трябва да се вземат мерки това да не става. Друг е въпроса, че за мене 32W ми се виждат бая, и ще има проблеми с охлаждането.Моите са CREE 1512, за 37в, 350мА, Захранват се от преобразувател 12-37в, с константен ток. Мощността му при това положение е 13,6W. Преобразувателя има лесна възможност за промяна на мощността, така имам дневни светлини на половин мощност във фара. Редактирано 12 Февруари 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Тия 12 волта не се ли подават постоянно толкова от тъй наречения баласт и да не зависят от подаваните 13.6-14.2 от алтернатора? А че ще грее тая пущина е ясно....особено ако се сложат 2 такива Вероятно и това е причината да не съм мярнал досега готово решение с XHP70... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Да, трябва да има преобразувател, за да не зависим от бордовото напрежение. Обикновено тия лампи се правят с диоди не за 12 в, а доста повече. Просто защото е матрица от диоди изпарени на малка площ. Свързани по схема, зависеща от захранването на матрицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Ами и на двете да са, пак значи че едната е 4500lm.....35W 4300К ксенон крушка е с 3200lm....Аз съм загледал различни модели....с 2,3 и 4 светещи страни, вариращи от 3000 та до 5000lm...но ме притеснява активното охлаждане дали ще се побере във фара и колко време ще бачка перчицата преди да се предаде резко и безславно и крушката да се спомине...Мисля да експериментирам с тоя модел:http://www.ebay.co.uk/itm/371491713191?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITно не знам дали ще го събера във фара с лупа на A4 B5Другия вариант ми е пасивно охлаждане на тоя модел, но той свети по-слабо...http://www.ebay.co.uk/itm/321809875478?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITЗагледал съм и този вариант, но си мисля, че посмъртно няма да се събере във фара:http://www.ebay.co.uk/itm/281861068489?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITКолега от тези нито едната няма да влезе в лупата на Б5.Пробвал съм лично! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 http://www.aliexpress.com/item/2015-Newest-4th-Gen-60W-8000LM-Kit-ETI-LED-Headlight-30W-4000LM-H7-Bulb-x2-6000K/32304835976.html Аз сложих тези и трябва да кажа,че съм доста доволен.Малко по-слаби са от ксенона,но затова пък не ги чакам десет секунди да загреят.Тези са едни от малкото,които влизат в лупата на Б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Ако правилно схващам снимките, капачката на фара остава "извън играта"...тъй ли? Няма ли да се напълни с прахоляк бързо така? Гледам избрал си модел, който е с интегриран баласт в радиатора отзад, ма това не го ли прави още по-голям? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Ами няма как и вълкът да е сит и агнето да е цяло... Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване