Jump to content

Въпрос за xenon, halogen и LED крушки ?


Recommended Posts

И в една друга тема го писах, но и тук ще го напиша за ЛЕД крушките, реално спрямо ксенона светят по слабо заради по.-ниския си интензитет, нищо, че като лумени може да са повече на книга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

http://www.cree.com/LED-Components-and-Modules/Products/XLamp/Discrete-Directional/XLamp-XML2

 

 

Аз виждам по едно диодче  на крушка!

WTF :stupid: 

От къде дойдоха тези  3000+ лумена??!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне по 2-чки слагат....примерно тия:

http://image4.pushauction.com/0/0/2fec68ed-19bc-46e5-9aec-c5509437a9e8/50a2ff56-14e1-3414-72a1-9a472531d732.jpg

http://g03.s.alicdn.com/kf/HTB1N.k.GVXXXXXOXpXXq6xXFXXXF/220302368/HTB1N.k.GVXXXXXOXpXXq6xXFXXXF.jpg

Явно са послъгали и не са 2500lm, a по-малко

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия които аз взех са с 4 - 3 за къси и 1 за дългите. При пускане на дългите гаси един диод от късите. След малко, стига да намеря акумулатор де, ще замеря тока при работеща крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добър е резултата, когато крушката е направена само с един диод. Ако е направена добре, тогава той се намира във фокуса на фара и свети най-добре. Сложат ли се повече диоди, те вече не са на фокус и светлината се разсейва. Фара е направен за точков източник, когато са няколко диода, това са няколко точкови източника и няма как всичките да се намират във фокуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тва е бъдещето...ясно е. Остава да се изчистят някои проблеми, като греене и охлаждане, както и размера (който е пряко свързан с охлаждането). Аз като си поразгледах фара стигам до извода, че за дълги, където мислех да ги ползвам не мога да побера никаква крушка с активно охлаждане....просто моторчетата пречат. Остава ми само варианта с ония разперени крила от снимката по-горе.... При късите имам повече място, ма те пък ще светят непрекъснато и не знам с охлаждането какво ще стане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе проблемите са комплексни. Докато не се сложи, няма как да се разбере. Затова аз сложих температурен датчик на всяка крушка и вътре при мене е дисплея. Следя температурата, оказа се че всичко е наред. 

   Наистина, при светодиодите е бъдещето, колкото на някои хора да не им се иска. Не съм убеден, че при еднаква консумация на ток, ксенона свети по-силно. По всяка вероятност е обратното. Говорим за крушка с хубави чипове и направена като хората. И с реално измерени параметри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=33EFcmLgUsE#t=191

Ей тука има кратък тест на тия пасивните крушки.....след 7-8 минути правят 70 градуса, ма мисля, че за дълги ще стават :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия с ветрилото са много интересни, заглеждал съм ги. Живот и здраве, ще се уговоря някой ден с PRR да видя  1.5А или ~20вата (на алтернатор) как се вижда...

Другото е как се справят с фокуса на рефлекторите, но на дълги едва ли има толкова значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само тях ги виждам да се поместят във фара и да се затвори капачката отзад, без да си изхвърля машинките за регулиране :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За б5 завърташ моторчетата леко на чомпек, преди да олаби зъбците и не би трябвало да пречат. :)

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колкото и да го завъртя, тия тукмаци отзад с перките трудно ще влязат....или ще опрат в моторчето или капачката ще трябва да я тунинговам с пистолета за горещ въздух :)

ПС: Сега докат си ровичках попаднах и на тия:

http://www.ebay.co.uk/itm/40W-4800L-COB-Cree-LED-Automotive-Car-Headlight-Conversion-Kits-for-Toyota-BMW-/141859497430?

Пише, че са с CREE XHP50 - а тва е баси малкото слънце....

http://www.cree.com/LED-Components-and-Modules/Products/XLamp/Arrays-Directional/XLamp-XHP50

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, не е като да не съм пазарувал китайски светулки и мноо ме притесняват тия ватове... :)

Пишат ги как им дойде. Ако ще излизам от стотарка, искам да знам кое е най-малко зло, че на големите суми стават много сложни диспути в ибей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е хубав диод, но трябва да се има в предвид, че единия му вариант е за 12в. При 14в бордово напрежение, ще се превиши максималния ток на чипа и ще изгори. Трябва да се вземат мерки това да не става. Друг е въпроса, че за мене 32W ми се виждат бая, и ще има проблеми с охлаждането.

Моите са CREE 1512, за 37в, 350мА, Захранват се от преобразувател 12-37в, с константен ток. Мощността му при това положение е 13,6W. Преобразувателя има лесна възможност за промяна на мощността, така имам дневни светлини на половин мощност във фара.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 12 волта не се ли подават постоянно толкова от тъй наречения баласт и да не зависят от подаваните 13.6-14.2 от алтернатора? А че ще грее тая пущина е ясно....особено ако се сложат 2 такива :hilezh: Вероятно и това е причината да не съм мярнал досега готово решение с XHP70...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, трябва да има преобразувател, за да не зависим от бордовото напрежение. Обикновено тия лампи се правят с диоди не за 12 в, а доста повече. Просто защото е матрица от диоди изпарени на малка площ. Свързани по схема, зависеща от захранването на матрицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и на двете да са, пак значи че едната е 4500lm.....35W 4300К ксенон крушка е с 3200lm....

Аз съм загледал различни модели....с 2,3 и 4 светещи страни, вариращи от 3000 та до 5000lm...но ме притеснява активното охлаждане дали ще се побере във фара и колко време ще бачка перчицата преди да се предаде резко и безславно и крушката да се спомине...

Мисля да експериментирам с тоя модел:

http://www.ebay.co.uk/itm/371491713191?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

но не знам дали ще го събера във фара с лупа на A4 B5

Другия вариант ми е пасивно охлаждане на тоя модел, но той свети по-слабо...

http://www.ebay.co.uk/itm/321809875478?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Загледал съм и този вариант, но си мисля, че посмъртно няма да се събере във фара:

http://www.ebay.co.uk/itm/281861068489?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Колега от тези нито едната няма да влезе в лупата на Б5.Пробвал съм лично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.aliexpress.com/item/2015-Newest-4th-Gen-60W-8000LM-Kit-ETI-LED-Headlight-30W-4000LM-H7-Bulb-x2-6000K/32304835976.html
 
Аз сложих тези и трябва да кажа,че съм доста доволен.Малко по-слаби са от ксенона,но затова пък не ги чакам десет секунди да загреят.Тези са едни от малкото,които влизат в лупата на Б5.

 

658107464782944.jpg 7acf9a464782960.jpg e9e62c464782980.jpg a7f3e5464783003.jpg 9e989f464783024.jpg 5b9c53464783047.jpg 5be529464783064.jpg cb730d464783092.jpg 9a876a464783122.jpg 829bc9464783146.jpg f52a6c464783168.jpg 8fab39464783193.jpg 0b0a4c464783217.jpg 1544d0464783235.jpg 5bf874464783254.jpg 807128464783274.jpg 957416464783290.jpg a1def3464783307.jpg ac7a2a464783338.jpg a16706464783367.jpg 38b100464783390.jpg 8857d1464783417.jpg a939f3464783449.jpg d1e299464783474.jpg efb1cc464783555.jpg 22bb7c464783586.jpg 9151a9464783671.jpg 87d897464783702.jpg aa9e65464783768.jpg 173656464783802.jpg 9d93e6464783824.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно схващам снимките, капачката на фара остава "извън играта"...тъй ли? Няма ли да се напълни с прахоляк бързо така? Гледам избрал си модел, който е с интегриран баласт в радиатора отзад, ма това не го ли прави още по-голям?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...