Jump to content

Въпрос за xenon, halogen и LED крушки ?


Recommended Posts

абе....това не е опция според мен, защото като ти се напраши рефлектора и поликарбоната отвътре, язък за хубавите фарове....

Може би ей тва ще е някакъв вариант с гумените пръстени:

http://www.aliexpress.com/item/1-Set-R3-LED-Headlight-40W-4800LM-Plug-And-Play-Headlamp-H1-H3-H4-H7-H8/32471308635.html

ПС: черно бялото видео под спецификациите на продукта....

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Откъде ще влезе този прах?Нали крушката си е вътре.Освен това има гумен маншон който малко или много предпазва.

Sent from my LT25i using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не при самата лупа, а по-скоро при рефлектора на дългите и предния поликарбонат....все пак тия капаци не са сложени само за украса...

ПС: Сега от твойте снимки се сетих и за кофтито разположение на буксата на целия фар на капачката на дългите....което на практика значи, че няма да мога нищо да сложа там.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еваларка за снимките.

И какво излиза, че реално 30 вата свтодиод изравнява 35 вата ксенон. Или светодиода е с китайски 30 вата?

Фаровете наистина трябва да се затворят, иначе ще станат на нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом фара остане отворен си отива скоропостижно от влагата, солта, и прахоляка....а щом за една китайска гъзария сте съгласни да преебете германска инжинерна мисъл... няма смисъл въобще да коментирам- кой идьот мое да влее у фаро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се,че малко преигравате.Това не е офроуд автомобил.Откъде ще дойде всичката тази влага?Има си преден капак, кора под двигателя и т.н.А относно великата немска инженерна мисъл може доста да поспорим,понеже точно тук с фаровете на фейслифта на Б5 доста са се поусрали...

Sent from my LT25i using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом така мислиш, ще го научиш по трудният начин. Може да не е офроад, но въздуха, водата и прахоляка проникват навсякъде. По твоята логика не трябва да има и филтри въобще. То и капака на двигателя е затворен ама има въздушен филтър. А от къде ще влезе...ще ти кажа... през радиаторната пита прониква толкова въздух прахоляк и вода, че запушва самата пита понякога... не стига това а и перката смуче и вдига още повече и го набива навсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се,че малко преигравате.Това не е офроуд автомобил

Фар, плътно затворен, на автомобил на 6-7 години:

 

7767063T.jpg

7767065M.jpg

 

Това същото се лепи и на рефлекторите.

 

Снимката е моя, имам няколко десетки, ако е необходимо :)

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се,че малко преигравате.Това не е офроуд автомобил.Откъде ще дойде всичката тази влага?Има си преден капак, кора под двигателя и т.н.А относно великата немска инженерна мисъл може доста да поспорим,понеже точно тук с фаровете на фейслифта на Б5 доста са се поусрали...

Sent from my LT25i using Tapatalk

Колега, трябва да измислиш нещо, за да затвориш фаровете. Една от причините е, както по-горе колегите говорят - замърсяването. Другия проблем е следния: В моторния отсек е доста топло, особено лятото, тая топлина помага за загряването на диода. Когато фара е затворен, до известна степен топлината на мотора се екранира и диода остава изолиран вътре. Когато слагах моите, карах за проба с отворен фар за малко, Диода много бързо загрява. Не знам дали ти е известно, но пределната безопасна температура на диода е около 80 градуса. При отворен фар тя се достига много лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еваларка за снимките.

И какво излиза, че реално 30 вата свтодиод изравнява 35 вата ксенон. Или светодиода е с китайски 30 вата?

Фаровете наистина трябва да се затворят, иначе ще станат на нищо.

 

 

 

Technology                              Halogen                                       Xenon                                          LED     

Typical Lumens/watt                   15                                                60-100                                    80-130 

Expected lifetime - Hours          1000                                          1000-5000                        50000– 100000

 

 

технологията си е технология и предстои още повече лед-четата да изместват другите светлинни източници.но факта че  35 ватов ксенон свети повече от толкова мощни диоди  според мен значи,че нещо не са го  измислили както трябва  спрямо рефлекторите/лупите 

Редактирано от dafil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно. Повечето от ледовете в продажба просто са далеч от бленуваните 100лм/Ват. Тия, хубавите ги прави CREE а пазара е залят с евтини ментаци.

CREE вече имат лабораторен прототип с 300лм/Ват така че определено там е бъдещето. Но ще мине още доста време докато паднат цените и се вдигне качеството до приемливо ниво.

 

http://www.cree.com/News-and-Events/Cree-News/Press-Releases/2014/March/300LPW-LED-barrier

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Така....дойдоха ми светулките от братския Китай за под 2 седмици директно в пощата. Поръчах ей тези от Алибабато:

 

http://www.aliexpress.com/item/1-Set-R3-LED-Headlight-40W-4800LM-Plug-And-Play-Headlamp-H1-H3-H4-H7-H8/32471308635.html

 

Първите ми впечатления са, че светят бая яко....и греят. В домашни условия и без много да разпервам уплетката отзад за 30 минути светене дигнаха към 85 градуса. Светват веднага с ярка бяла светлина и дърпат към 2.4А ток....тва вече монтирани на мотора докато работи...тоест при 13.5-6v. Една съвсем бакалска сметка ги изкарва около 32W на крушка. Китаеца е написал в описанието 20-40W......та горе долу по средата :). За лумените в книжлето пише 120-160 на ват, на сайта са по-скромни и са твърдо за 120. Ако закръглим надолу докъм 100 x 32W ще дойде таман колкото 35W ксенон, и доста по-малко от обявените 4800lm, ма аз тва го очаквах. Всъщност във фара на мотора имам точно 35W ксенон и до него ледовете светеха еднакво....на око. Сега относно монтажа....за мотора няма грижи, пък и ще се охлаждат в движение идеално....за колата обаче ще трябва яко мислене как да станат. За фарове, които са с капачка с винт ще е по-лесно, но на Б5 са с панти и ще трябва някакви инжинерни хватки да се приложат. Имам едни стари фарове в мазето и ще експериментирам с тях, като ми остане време. Освен това ми се иска да завра сондата за температура барабар с леда, докато е във фара и да видя тогава колко загрява. Като цяло съм доволен, пък и 50$ не е няква драматична сума....в най-лошия случай остават на моторетката и тва е.....няма да са зян :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...