Neotrace Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) абе....това не е опция според мен, защото като ти се напраши рефлектора и поликарбоната отвътре, язък за хубавите фарове.... Може би ей тва ще е някакъв вариант с гумените пръстени: http://www.aliexpress.com/item/1-Set-R3-LED-Headlight-40W-4800LM-Plug-And-Play-Headlamp-H1-H3-H4-H7-H8/32471308635.html ПС: черно бялото видео под спецификациите на продукта.... Редактирано 12 Февруари 2016 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Откъде ще влезе този прах?Нали крушката си е вътре.Освен това има гумен маншон който малко или много предпазва. Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Не при самата лупа, а по-скоро при рефлектора на дългите и предния поликарбонат....все пак тия капаци не са сложени само за украса... ПС: Сега от твойте снимки се сетих и за кофтито разположение на буксата на целия фар на капачката на дългите....което на практика значи, че няма да мога нищо да сложа там..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Еваларка за снимките.И какво излиза, че реално 30 вата свтодиод изравнява 35 вата ксенон. Или светодиода е с китайски 30 вата?Фаровете наистина трябва да се затворят, иначе ще станат на нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Щом фара остане отворен си отива скоропостижно от влагата, солта, и прахоляка....а щом за една китайска гъзария сте съгласни да преебете германска инжинерна мисъл... няма смисъл въобще да коментирам- кой идьот мое да влее у фаро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Струва ми се,че малко преигравате.Това не е офроуд автомобил.Откъде ще дойде всичката тази влага?Има си преден капак, кора под двигателя и т.н.А относно великата немска инженерна мисъл може доста да поспорим,понеже точно тук с фаровете на фейслифта на Б5 доста са се поусрали... Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Щом така мислиш, ще го научиш по трудният начин. Може да не е офроад, но въздуха, водата и прахоляка проникват навсякъде. По твоята логика не трябва да има и филтри въобще. То и капака на двигателя е затворен ама има въздушен филтър. А от къде ще влезе...ще ти кажа... през радиаторната пита прониква толкова въздух прахоляк и вода, че запушва самата пита понякога... не стига това а и перката смуче и вдига още повече и го набива навсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 (Редактирано) Струва ми се,че малко преигравате.Това не е офроуд автомобилФар, плътно затворен, на автомобил на 6-7 години: Това същото се лепи и на рефлекторите. Снимката е моя, имам няколко десетки, ако е необходимо Редактирано 13 Февруари 2016 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Струва ми се,че малко преигравате.Това не е офроуд автомобил.Откъде ще дойде всичката тази влага?Има си преден капак, кора под двигателя и т.н.А относно великата немска инженерна мисъл може доста да поспорим,понеже точно тук с фаровете на фейслифта на Б5 доста са се поусрали...Sent from my LT25i using TapatalkКолега, трябва да измислиш нещо, за да затвориш фаровете. Една от причините е, както по-горе колегите говорят - замърсяването. Другия проблем е следния: В моторния отсек е доста топло, особено лятото, тая топлина помага за загряването на диода. Когато фара е затворен, до известна степен топлината на мотора се екранира и диода остава изолиран вътре. Когато слагах моите, карах за проба с отворен фар за малко, Диода много бързо загрява. Не знам дали ти е известно, но пределната безопасна температура на диода е около 80 градуса. При отворен фар тя се достига много лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Еваларка за снимките.И какво излиза, че реално 30 вата свтодиод изравнява 35 вата ксенон. Или светодиода е с китайски 30 вата?Фаровете наистина трябва да се затворят, иначе ще станат на нищо. Technology Halogen Xenon LED Typical Lumens/watt 15 60-100 80-130 Expected lifetime - Hours 1000 1000-5000 50000– 100000 технологията си е технология и предстои още повече лед-четата да изместват другите светлинни източници.но факта че 35 ватов ксенон свети повече от толкова мощни диоди според мен значи,че нещо не са го измислили както трябва спрямо рефлекторите/лупите Редактирано 15 Февруари 2016 от dafil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 (Редактирано) Не точно. Повечето от ледовете в продажба просто са далеч от бленуваните 100лм/Ват. Тия, хубавите ги прави CREE а пазара е залят с евтини ментаци.CREE вече имат лабораторен прототип с 300лм/Ват така че определено там е бъдещето. Но ще мине още доста време докато паднат цените и се вдигне качеството до приемливо ниво. http://www.cree.com/News-and-Events/Cree-News/Press-Releases/2014/March/300LPW-LED-barrier Редактирано 16 Февруари 2016 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Така....дойдоха ми светулките от братския Китай за под 2 седмици директно в пощата. Поръчах ей тези от Алибабато: http://www.aliexpress.com/item/1-Set-R3-LED-Headlight-40W-4800LM-Plug-And-Play-Headlamp-H1-H3-H4-H7-H8/32471308635.html Първите ми впечатления са, че светят бая яко....и греят. В домашни условия и без много да разпервам уплетката отзад за 30 минути светене дигнаха към 85 градуса. Светват веднага с ярка бяла светлина и дърпат към 2.4А ток....тва вече монтирани на мотора докато работи...тоест при 13.5-6v. Една съвсем бакалска сметка ги изкарва около 32W на крушка. Китаеца е написал в описанието 20-40W......та горе долу по средата :). За лумените в книжлето пише 120-160 на ват, на сайта са по-скромни и са твърдо за 120. Ако закръглим надолу докъм 100 x 32W ще дойде таман колкото 35W ксенон, и доста по-малко от обявените 4800lm, ма аз тва го очаквах. Всъщност във фара на мотора имам точно 35W ксенон и до него ледовете светеха еднакво....на око. Сега относно монтажа....за мотора няма грижи, пък и ще се охлаждат в движение идеално....за колата обаче ще трябва яко мислене как да станат. За фарове, които са с капачка с винт ще е по-лесно, но на Б5 са с панти и ще трябва някакви инжинерни хватки да се приложат. Имам едни стари фарове в мазето и ще експериментирам с тях, като ми остане време. Освен това ми се иска да завра сондата за температура барабар с леда, докато е във фара и да видя тогава колко загрява. Като цяло съм доволен, пък и 50$ не е няква драматична сума....в най-лошия случай остават на моторетката и тва е.....няма да са зян Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване