Jump to content

Конкретна обява а3 8п


Recommended Posts

Привет колеги,

СЛучайно попаднах на много симпатична на пръв поглед обява (която за жалост е в Сливен):

http://www.cars.bg/c1331032

Няма мулти волан, подгряване май и темпомат от основните неща. Салона изглежда учудващо свеж :nixweiss: . Не виждам луфтове по фуги, мА не съм критерий, че не виждам по принцип :hilezh:

От няколко седмици следя за такъв двигател в а4, а6 ми е голямо, така че в тоя спортбек съм по навит. Автоматика е почти задължителен.

ПОнеже е гледана доста в сайтовете, ако някой е имал интерес от колата и е правил някакви проверки или вижда нещо повече от мен на снимките, моля мнения.

Двигател, разход, вървеж, поддръжка са офтопик и не са нужни. Само и единствено инфо по колата моля. ДА знам че по снимки не става, но все си мисля че някои ще се намери дето я е загледал също.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е лоша, поне на снимки. Не искам да те отчайвам /или да ти капем атЪрУ/ ама тая кола виси поне от година, и не се продава. Да това не е фактор, но явно има нещо, което не се вижда на снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голяма вероятност. Аз малко грешно се изразих че гледам за коли с "такъв" двигател, като тоя вр6 се сгала само в а3 и тт, другия си е в6, но предполагам разбрахте :) Има една която изглежда доста по-истинска кола и е от частно лице: http://www.cars.bg/c1455915но е по-постна и по-скъпа. То те са 2-3 в България с такъв двигател, автоматик и 4 врати де :hilezh:

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое е постното, един мулти волан няма (добавя се) , парктроник (добавя се) , никакъв ес-лайн (няма и нужда), и подгрев (не става) няма... за сметка на това има двуцветна кожа (гаден цвят да отбележа), ел.седалки, навигация, панорама (светни ме колко струва тая екстра на А3 и колко я имат),ксенон ако това е постно, представям си твоята колко е налята....

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(Почти) всичко се добавя с желание, пари и труд.... но не това е въпроса.

Въпросът е, че именно основните неща като мулти-волан, отопление на седалките и парктроник няма. Голямата работа за стъкления покрив (нито ще те стопли, нито ще ти помага при паркиране, нито ще ти контролира мултимедията), навигацията (Plug&Play добавка), кожата (въпрос на вкус), ксенонът не го броя дори за особена екстра, за небазов автомобил откъм двигател най-малкото. 

 

Но ще се коригирам - колата действително има екстри спрямо базово изпълнение, но повечето основни и смислени липсват за сметка на nice-to-have добавки. Единствените смислени екстри, които виждам са RNS-E-то и BOSE-то + changer. Доста странно конфигуриран автомобил. Но не това е причината за цената му и това, че не се продава. Ключът е в двигателя. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз напоследък се улавям, че като пускам търсене в сайтоввете слагам само няколко неща: 4/5 врати, автоматик, ел. седалки и определена мощност, всичко останало е бонус за мене. Все пак най-важно е състоянието, като се има предвид че не си купувам ново от магазина, смятам всички сме съгласни :)

Колега @Moonland я дай на ЛС някакво инфо за "проблемите" на мотора, явно има нещо, което аз не знам за него. Чел съм само за дребни неща, разпитвал съм разни хора, никои нищо фрапантно не каза..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, фрапантно има и то се нарича верига...

Писано е и по редица авто-медии, вкл. ауто билд. 

 

 

 

Отделно двигателят е бая жадничък за гориво, а нормалната му поддръжка дори абстрахирайки се от проблеми - като за всеки друг от типа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(Почти) всичко се добавя с желание, пари и труд.... но не това е въпроса.

Въпросът е, че именно основните неща като мулти-волан, отопление на седалките и парктроник няма. Голямата работа за стъкления покрив (нито ще те стопли, нито ще ти помага при паркиране, нито ще ти контролира мултимедията), навигацията (Plug&Play добавка), кожата (въпрос на вкус), ксенонът не го броя дори за особена екстра, за небазов автомобил откъм двигател най-малкото. 

 

Но ще се коригирам - колата действително има екстри спрямо базово изпълнение, но повечето основни и смислени липсват за сметка на nice-to-have добавки. Единствените смислени екстри, които виждам са RNS-E-то и BOSE-то + changer. Доста странно конфигуриран автомобил. Но не това е причината за цената му и това, че не се продава. Ключът е в двигателя. 

 

Ти постна А3ка виждал ли си?

На кола с ел.седалки и кожен салон, автоматик, навигация и панорамен покрив,  ксенон, да кажеш, че е постна е грехота.

Постна А3 е такава с климатик, базов платнен салон и преди ел.стъкла.

Отвори една ценова листа и прочети малко да се ограмотиш.

Направо се чудя от време на време с какъв акъл пишеш !

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че съм запознат добре с модела, включително и с ценовата му листа  ;)

Коригирах се в същия този цитат, който използва. Четенето е злато (и подпомага чуденето).  :icon_idea:  

Но предлагам да се придържаме към добрия тон, ок? (Гледам, че и в други теми масово раздаваш компетенция и съвети кой къде да се ограмотява... малко по-кротичко.)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Moonland, верига има и сошуара 1,8 т, но това не го прави проблемен мотор. И също разхода му не е по нисък извън града, от останалите мотори. С две думи, ако колата е читава, не трябва да го плаши колегата. Рано или късно, всички мотори създават ядове. Но всеки сам преценява, дали да го ремонтира или изхвърли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става дума за наличието на верига само по себе си. Почти всички бензинови двигатели в A3 8P са с верига, но 3.2, също както 1.4 TFSI се прочу до небесата с разтягащата се такава още на нисък пробег, проблеми с обтегача и т.н. 

Неслучайно има както репортажи, така и статии писани по този въпрос конкретно за 3.2.

Това далеч не значи, че всеки 3.2 страда от това, отделно, че може и веригата и прилежащите обтегачи и капаци да са били сменяни (скъпо упражнение), но е един конкретен, хроничен риск при този двигател, който не съществува (или в много, много по-ниска степен) при другите в A3 8P, с изкл. на 1.4 TFSI където положението (б)е аналогично преди провеждането на сервизни акции... 

 

Превърти на 2:50 минута от първия клип (репортаж), който постнах... това са все притежатели на 3.2 на под 100 000км с проблемни вериги, намаляла мощност, увеличен разход и реален риск за тотални щети...

 

Не бива въобще да сравняваш с 1.8Т в предните модели. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това което казваш, утрешния ден когато дойде ред да сменяме колите, избора на читави такива ще е минимален. Защото турбо моторите заливат пазара, било то бензин или дизле. Атмосферните изчезват с големи темпове. И утрешния ден, искаме или не, ще трябва да си купим от тези проблемни мотори! За жалост си прав, но нямаме избор. Или търсим читава такава, или не трябва да си купуваме нови коли /на старо/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така.

Изборът на атмосферни двигатели с по-голям обем във VAG или по-конкретно Ауди се свежда все повече до нула, а когато единственият такъв е съпътстван и от хронични болежки, изборът е между него (с поемане на съзнателен риск) и някой от турбо-двигателите. И едните и другите имат своите безспорни предимства и недостатъци.

 

Не агитирам в която и да е посока, но тъй като конкретно този двигател нашумя доста с този проблем мисля е важно да се отбележе... а всеки сам ще си прецени :) Всеки сам си знае приоритетите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...