Jump to content

нестабилни обороти


mmaxx

Recommended Posts

Колеги , появи се следното проблемче на колата:

Значи мотора е 2,0 16V 6A

Когато не е загряла много добре (да речем около 15 мин след палене) когато се освободи от скорост оборотите падат.И преди правеше този номер , но проблема се задълбочи.Вече дори се случва да угасне.Когато е на скорост няма проблеми.Ако подавам леко газ с педала си задържа оборотите и няма проблем.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

Имам странното чуство че е от регулирането на количеството безнин което се подава.Това ме навежда на мисълта за ламбда сонда или за бенз помпа (пък и тя нещо е станала по-шумничка) :D казаха че може да не ми отчита правилно ламбдата заради бензина та днес капнах 100-октанов :bia:

Някакви идеи? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето за празен ход на инжекциона - при мен на 100-цата тва се оказа :bia:

Трябва да се почисти и трябва да не ти игаят вече оборотите - дано да е тва разбира се :D

Пиши като намериш причината и как си я отстранил!

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, и аз го имам този проблем, не искам да те плаша, ама може да е от много неща, и със сигурност, ако не вземеш бързо мерки ще се задълбочава, имам предвид ужасно висок разход на гориво, невъзможност да се форсира, задавяне с преобогатена смес и всички подобни гадории. Ако намериш решението пиши и на нас, другите болни та да знаем кво да правим!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ще пиша открия ли от какво е.Лошото е , че сега точно нямам време за колата :flehan: Иначе първо съм решил да прегледам това моторче за празен ход че нещо то ме съмнява :hilezh: Гледам доста колеги се оплакват от него че им създава проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем и ходих каделине смехих куп глупости и накрая отидих в един сервис под моста чавдар там пичовете ми решиха проблема които се оказа всъсем прост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем и ходих каделине смехих куп глупости и накрая отидих в един сервис под моста чавдар там пичовете ми решиха проблема които се оказа всъсем прост

И какъв беше ако не е тайна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друже незнам как точно се казва тази част щото съм бая бос в тати област :hilezh: накрая на жилото за газста има една джажа която незнам как се казава ... той я настрои да враща по бавно оборотите и с това ми се реши проблема съжалявам че немога да обясна точно но после ще я смимам и ще тия покажа

Редактирано от BUFER4ETO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната джаджа не стои ли отдолу под палеца където е жилото и мяса малко на старо ключе за светване на лампа, когато се връща жилото към празен ход натиска едно червеникаво копченце и то се прибира навътре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здрвейте Колеги!И аз имах подобен проблем като изключа от скорост забиваше оборотите до 400 и се чудеше да угасне ли или да не угасне и много ме дразнеше.Ходих на сервиз и там ми смениха свещите,кабелите и ми почистиха моторчето за празен ход(предполагам с WD 40 както е споменавано в други теми) и сега си заспива на 900 оборота.Не знам от кое по точно се е оправил проблема щото както виждате ходих за комплексен ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , появи се следното проблемче на колата:

Значи мотора е 2,0 16V 6A

Когато не е загряла много добре (да речем около 15 мин след палене) когато се освободи от скорост оборотите падат.И преди правеше този номер , но проблема се задълбочи.Вече дори се случва да угасне.Когато е на скорост няма проблеми.Ако подавам леко газ с педала си задържа оборотите и няма проблем.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

Имам странното чуство че е от регулирането на количеството безнин което се подава.Това ме навежда на мисълта за ламбда сонда или за бенз помпа (пък и тя нещо е станала по-шумничка) ;) казаха че може да не ми отчита правилно ламбдата заради бензина та днес капнах 100-октанов <_<

Някакви идеи? :wink:

Какво да ти кажа колега имах същия проблем като теб и ходих каде ли не и какво ли не ми азваха да сменя...И накрая се оказа Механичния инжекцион отидох в един магазин и питах дали го имат и ако го имат колко струва...Какво да ти кажа уплаших се :D 2950 лв. но това не беше всичко прави се само по поръчка и се чака в сок от 30-50 дена...И аз си казах няма смяна и няма да се оправ но открих съвсем случайно на едно место .т.е донесоха ми го за 300 лв. и сега е ток и жица така че според мен е от това . Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

И ас имам истиот проблем, не мозев да намерам нисто.

Каде се намира това моторче да проверам кај мене.

Мерси многу!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...