Jump to content

2.5 tdi 163 konq BFC проблем ускорение


Velislav_AUDI

Recommended Posts

здравейте колеги от около година имам следния проблем с колата  докато карам да кажем на 4 та 5та или 6 та скорост с под  2000 оборота с малко газ ми светка лампата за ЕСП то  колата забива все едно и свършва горивото  подавам гас до край или я отпускам и пак давам лампата на ЕСП то гасне и колата се оправя при по динамично каране и в по високите обороти няма проблем обиколих няколко сервиза никой не е сигурен в диагнозата... дебитомер диузи гнп скъсани кабели .... т.н.

грешката която излиза е: 

18265 - Load Signal: Error Message from ECU 
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
 

при студена кола грешката не се появява  когато откача кабела на умната диуза пак не се появява грешката смених дебитомера проблема остава

колата набира много мудно след 2500 обората е ок  

Редактирано от Velislav_AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECU- то ти има собствено мнение..да не е отваряно, поено, цокли ,ремапи :)

Редактирано от arbiter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш да разгледаш хубаво буксите и кабелите в двигателният отсек няма да сбъркаш. Поне да го отхвърлиш като вариант. И прегледай кабелите на помпата до клапаните, имат навик да изгарят изолация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

кабелите бяха с нягоряла изолация изолирал сам обаче проблема остава излиза още една грешка 00550-Start of injection Regulation 08-10-Control Limit Surpassed-intermittent

гледам диузите има различни показатели като една то тях като една от тях излиза извън показатели 2,04mg/str, другото нещо което е извън параметри EGR 40-75% а той показва 26,8%

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирише ми на клапан за дебит, ако е това ще даде отражение и на прословутият транзистор. Що се мъчиш а не закараш помпа и дюзи на ремонт. Аз щот разбирам...на си ги закарах комле..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни един тест на 004 канал на basic settings да видим клапана какви ги върши. Дюзите трябва да са до +-1,5 - пробвай някаква добавка за прочистване дали ще има ефект, иначе ще трябва да ги сваляш за ремонт. EGR не го гледай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пусни един тест на 004 канал на basic settings да видим клапана какви ги върши. Дюзите трябва да са до +-1,5 - пробвай някаква добавка за прочистване дали ще има ефект, иначе ще трябва да ги сваляш за ремонт. EGR не го гледай.

пуснах теста  колата си вдигна малко оборотите и пресвеваше лампата за подгревните свещи  светна и лампата за ЕСП то и същия звук от двгигателя когато ми проявява грешката в движение  направих няколко теста лампата за ЕСП то светваше на първите 2 теста след това направих тест на ново преди това изтрих грешките и лампата за есп то вече не светкаше ... възможно ли е да е проработил този клапан или да се е раздвижил ... 

 

проблема остава има го в движение 

Редактирано от Velislav_AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е тест.така се проверява как е авансаторното бутало на помпата и центровката.трябваше да кажеш какви стойности ти дава(early и late)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=arx1457012704f.jpg

http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=viu1457012776z.jpg

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

центровката не е много добре.на late трябва да е под 2 ATDC в момента е 2,8 BTDC има голямо закъснение


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

което значи че не е зацепено правилно ли??? а параметрите на авансатора ...движи ли се

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

центровката не е много добре.на late трябва да е под 2 ATDC в момента е 2,8 BTDC има голямо закъснение

Не говори без да знаеш какво казваш!!! По същите упътвания правих центровка 2-пъти. BTDC значи предварение. В момента е на 2градуса предварение, а трябва да е на два градуса закъснение. Закъснението се изписва по два начина(минус) -BTDC или ATDC. От този тест може да се съди само за максималният аванс и момента на настройване на статичните 2градуса закъснение при монтаж. За нищо друго не е показателен този тест. Ако искате да видите какво става с авансатора пуснете лог преди палене на 004канал да се види какво се иска и какво се постига от авансатора когато се появява проблема след палене на студено. Иначе на топло когато не се появява проблема може да въртите тестове до утре...ефект няма. Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно!объркал съм се.B-before(преди)А-advance(след)но и така да е при загряла кола и на тест трябва ATDC(-BTDC) да е около 2градуса докато при него е 2,8 BTDC което пак не е в нормални граници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се пробва да се завърти колелото на ангренажа обратно от посоката на въртенето с 1мм. Докото не покаже исканото late 2ATDC или -2BTDC(зависи как му е кеф да го изпише VCDS). При толкова аванс е нормално да има разминаване на дюзи и тресене на място и звучен аванс. Дано проблема е само това. Трябва да се види искан и даван аванс на студено...когато пуши какво става с аванса. Но това след центровката на помпата да показва 2atdc

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се беше получило точно това.когато взех колата аванса на помпата беше набит в единият край на ексцентрика.след смяна на ремъци и ролки започна да ми мига лампата и да влиза в авариен режим при 2000 оборота.тогава няма кабел и с малко късмет я бях закрепил :) след като си взех кабела и оправих центровката повече драми нямаше :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм пуснал тема за тия центровки, но още не съм ги проверявал - ще ги направя скоро и ще пусна снимки и аз. Питам се, ако все пак нещо е извън допустимите стойности колата не трябва ли да набие грешка -  в случая както не е както трябва закъснението?

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В определени граници не набива грешка..със сигурност. Аз в момента карам на late 0.4BTDC.

 Понеже  я правих с изгорял кабел... и се получило това в последствие.

 Е набива разлики в дюзите, ама там не е влиятелно, щото компа не мери дюзите, а си има алгоритъм за изчисляване по вторични симптоми, и не мери реално ако не е всичко изрядно: компресия, помпа, умна дюза, центровка, тампони,(поне за това се сещам).

Тоест едно към кесимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте малко, теста на 004 канал със сигурност е показателен не само за центровката, но и за работата на клапана! Самия тест дава сведения за диапазона на работа на клапана, т.е. компютъра го тества в двете му крайни положения. Ако забива някъде - ще се види на теста. А иначе до колегата - със сигурност трябва да си оправиш центровката. Както ти казаха колегите - в момента си на предварение при Late, а трябва да е на закъснение - от 0 до 4 градуса ATDC (идеално - 2).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авансатора започва да блокира на студено, защото работи с хидравличното налягане от подкачващата помпа, която е вградена в VP44.

При самото палене трябва да се подсигурят два бара ниско налягане в помпата за да  може да се избута самият авансатор. Управлението на  самият авансатор е от електрически клапан регулиращ налягането и дебита на тези 2бара към авансатора .

Точно в момента на палене обаче това е трудно постижимо , също е трудно постижимо когато е студена колата и нафтата е с голям вискозитет, ако и добавиш голямото съпротивление от започналият да блокира авансатор, се получава точно това: колата пали трудно припушва след палене много.

 Реално трябва да трябват много по-малко барове за да се избута авансатора, но когато започне да блокира се изисква по-голямо хидравлично налягане на нафтата за да може да се постигнат исканите градуси от авансатора.

 Та за това казвам: на студено е  диагностиката. Всеки един дизел трябва да работи студен механично така както работи на топъл. Да изпълнява това, което се иска от механиката.

 Теста с диапазона на работа на авансатора показва хода на самият авансатор, и минималният аванс( engine-basic setings- 004-late-elarity ).

Но подробността за да се прави този тест е, че колата трабва да е на работна температура... А там вече не е показателно за проблем при палене.

Моят съвет е да се направи проверка, а не тест.... но не на basic setings,    а само на 004 канал  и то на студена кола при, по време и след палене. Това е времето когато е трудно да се изпълни исканото от авнсатора и ще покаже дали има проблем.

Та така мислейки.... виждам защо  програмират дизела да пали над определени обороти....За да сработят всички фактори за да запали бездимно и от един път. Тези фактори са: да се достави нафта с определено налягане и количество и да се подсигури аванс за да може паленето да е най екологично и бързо. Резултата дълго въртене на стартер и ако са малки оборотите...просто отказва да запали.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен работи добре. Начи трябва да се търси проблем другаде. При това палене имаше ли бял пушек

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Velislav_AUDI написа:

колеги ето ви линк от видеото на студен старт сутрин 9 градуса  преди, повреме и след палене https://www.youtube.com/watch?v=acRVzkHd9J8&feature=youtu.be

имаше сив пушек проверихме подгревните свещи оказа се че работи само една  колата никога не е имала проблеми с паленето   не гори масло

колко сме сигурни че трябва да пипам центровката ако не е както трябва не би ли трябвало да имам проблеми с паленето  

има ли вариант умната диуза да има някакъв проблем има съпротивление 90 ома преди две години я рециклирах  като откача кабела на умната диуза проблема със забиването и светкането на ЕСП то изчева обаче се усеща как колата става по мудна и качва разхода около 1 литър  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант да е проблемна дюзата и пак да дава съпротивлението. Така поне разбрах.  Щом сте сваляли подгревни свещи е хубаво да му мернеш компресията. И да провериш всички дюзи на стенд. Варианта с чистенето на дюзи при мен не помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...