galin1964 Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 (Редактирано) Здравейте . В последно време при плавно натискане на спирачките волана започва да тресе когато съм с висока скорост. Може ли причината да е от дисковете. Ако е така каква марка ми препоръчвате . Благодаря Ви. Редактирано 29 Февруари 2016 от galin1964 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 (Редактирано) Най-вероятно са дисковете но е хубаво да се провери преди да се зимат нови. Лично аз знам ,че АТЕ са добри. Редактирано 29 Февруари 2016 от wolverine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galin1964 Публикувано 29 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Благодаря много за отговора. Тези дни ще я закарам да я огледат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buchle Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 (Редактирано) Тампоните на носачите погледни ! Редактирано 29 Февруари 2016 от Buchle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto-shorto Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 За да не отварям нова тема, на мен пък отзад барабаните яко почнаха да стържат. Като покарам малко спира или отслабва. Но ако е влажно още повече се чува. Сиг вече са изтъркани. За там нещо да се препоръча и горе долу като цени как са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 И мойте си стържат когато им е кеф и след 2 3км се оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Здравейте . В последно време при плавно натискане на спирачките волана започва да тресе когато съм с висока скорост. Може ли причината да е от дисковете. Ако е така каква марка ми препоръчвате . Благодаря Ви. Първо се проверяват гумите дали са балансирани правилно, след това джантите дали не са криви и чак тогава се бедят дисковете за изкривяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Да бе... и като не са балансирани или с криви джанти ще тресе само на спирачка... :-D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubosway Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 (Редактирано) Аз имам същия проблем само,че без тресене,а по скоро шум "туп туп туп туп" (отпред в дясно) като съм на свободна или на спирачка,но не ми тресе волана.Хвърляне на гумите,преглед на джантите и продължаваме напред.Дискове,колега гаранция. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 4 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Да бе... и като не са балансирани или с криви джанти ще тресе само на спирачка... :-DКакто кажеш "професоре". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Ами обясни ми ??? Или аз не разбирам, или нямам ръждясали дискове в момента и не патя от същите болежки....И съм с нови гуми, баланс, джанти всичко ОК и пак тресе на спирачка...Какво е според теб?Или гумата се криви елипсовидно от натискането на спирачката, да не би джантата да е омекнала и да се огъва и усуква от спирачка?!?!?! дай жокери, щом съм професор, да видим какъв си Ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 (Редактирано) Първо, моля за извинение, ако съм те подразнил с обръщението "професоре". Предлагам да не разваляме добрия тон и да коментираме по същество. А сега по темата на колегата - в първия пост той директно се насочва към смяна на дискове заради тресене на волана при плавно натискане на спирачките, когато е с висока скорост. Същия проблем го срещнах на Шкода Октавия. След демонтаж на гумите и проверка на джантите се оказа, че джантите са придобили буквално яйцевидна форма. Като уточнение - джантите бяха железни. Изправиха ги, после монтаж и баланс на гумите и проблема с тресенето изчезна. Та мисълта ми беше да провери първо джанти, гуми и после да плаща смяна на нови дискове. Освен това, ако отклонението на дисковете не е значително, могат да се престрържат без дори да се свалят:http://www.procutbg.com/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5=0.html. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 7 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 (Редактирано) Проблема се крие в ръждата, която се натрупва отвътре между ребрата.При загряване и последващо охлаждане се получава неравномерно разпределение на топлината при повторно или продължително натискане тресе. От това неравномерно нагряване може да се презакали диска и да получи сини петна. Тогава никакво шлайфане не помага...безвъзвратно е увреден. Редактирано 6 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Държа да подчертая, че тук изобщо не може да се говори за закаляване, а още повече - за "презакаляване". В случая просто става дума, че може да се получи прегряване при екстремно спиране, и последващо измятане на диска, поради освобождаване на напрежения. Закаляване се прави, след нагряване, буквално до "червено", и рязко охлаждане във вода или масло, в зависимост от целта. Тук това нещо не може да се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Ами прегряването на спирачките е точно това::: диска на червено. Това, че не си го видял, не значи, че не е станало. Да ти докарам колата да ги видиш...петънцата ...като на боксьор след 15рунд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Колега, с тая кола не можеш да направиш диска червен никога. Тези петънца са от прегряване, а не от "зачервяване". Имаш ли представа каква е температурата на диска, като стане червен?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 След това мнение, мисля да приключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 (Редактирано) Не е лошо! Явно на тия лекции си отсъствал. Редактирано 6 Март 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Е каквио да ти кажа друго след: прегряване не е зачервяване?!?! Та за да посинее диска е преминал температурна граница, в която си промена свойствата. А сега ми кажи на каква температура чугуна сменява цвета към посиняване и на какво се дължи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 С риск да "остроумнича" греховно да попитам спорещите, а вие знаете ли от какъв материал се правят спирачните дискове?И съответно какви са характеристиките на въпросния материал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 On 3/6/2016 at 10:49 PM, koko60 said: Колега, с тая кола не можеш да направиш диска червен никога. Не съм чел темата, просто попаднах на това изказване. Ще споделя, че при мен се е случвало дисковете да СВЕТЯТ в тъмното....подобно на турбина....или на WRC спирачки:). Причината е много ....(нямам думи) - след употреба на алкохол (колко невинно звучи) колата се кара от жена ми. Колата е автоматик и стои с дръпната ръчна спирачка...която работи много добре. След около два километра каране с дръпната докрай ръчна задните дискове светнаха в нощната тъмнина...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 E-e-e да, така съм съгласен, щом казваш, че ръчната е хубава, няма как да не светне диска. Пък и щом жена е замесена.... Да е жива и здрава жената на днешния празник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Само за около минута. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване