audi4774 Report post Posted March 8, 2016 Здравейте колеги. Днес претапицирах клапите на парното,а радиаторчето е ново, обаче парното си е все така не топли както трябва. Колата е 1.8s 91 г. Колата е на брат ми,а аз имам същата и преди година и правих същата интервенция,но в моята кола е баня. Какъв може да е проблема. Всички маркучи парят,а парното е слабо... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amadeo Report post Posted March 9, 2016 И 2та ли са еднакво топли които влиза и излиза от радиаторчето на парното,ако не са има втздушна възглавница в него,аз решавам проблема като покарам 2,3км малко на по височки обороти Quote Share this post Link to post Share on other sites
kraskko Report post Posted March 9, 2016 какво е новото радиаторче? преди 2 дена смених(ново радиаторче)на едно поло,на 90гр. спокойно си държах радиатора за парното с ръка,изобщо не се загряваше,ако си сложил подобно за 20 лв.там ще е проблема. Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 9, 2016 (edited) Преди 17 часа, audi4774 написа: Ами и двата маркуча са еднакво топли те парят,а и постоянно има въздух в системата. Дали може проблема да е в главата ? . Edited March 9, 2016 by audi4774 Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko60 Report post Posted March 10, 2016 (edited) Вече срещам да се продават радиаторчета нови за 13 лева! Не знам от какво са направени, но здравата логика показва, че това не само че няма да топли, но и всеки момент може да се спука. Колата трябва да се обезвъздуши, за да е сигурно, че трябва да се търси нещо друго. Няма да обяснявам как се обезвъздушава Б4 и Б3, защото е правено 1000 пъти. Който не знае как, трябва да нелее антифриза до белега, да кара докато включат перките, да остави колата, и на другата сутрин да долее антифриз, защото ще е спаднал доста. Всичко това се прави със затворена капачка, отваря се само сутринта, за да се долее. Така мотора се обезвъздушава сам, ако е наред обаче. Edited March 10, 2016 by koko60 Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 10, 2016 Да,но колата постоянно има въздух и немога да си обесня защо... Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko60 Report post Posted March 10, 2016 Ако постоянно има въздух трябва да прегрява, тогава няма добра циркулация. Твоята загрява ли? Quote Share this post Link to post Share on other sites
HITMAN Report post Posted March 10, 2016 Може да надува гарнитурата на главата и от там да идва въздуха. Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 10, 2016 Не загрява най- много до 88-89° почвам да си мисля че главата е спукана,а от гарнитурата на главата как да духа брат ми я е сменял преди година Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko60 Report post Posted March 10, 2016 А маркучите твърди ли са много? Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 10, 2016 (edited) Да твърди са и в казанчето антифриза тръгва след фккючване на перката,а преди това не... Edited March 10, 2016 by audi4774 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kraskko Report post Posted March 10, 2016 (edited) антифриза в казанчето върти след отваряне на термостата.докато е затворен ,антифриза върти само в блока и парното. Edited March 10, 2016 by kraskko Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko60 Report post Posted March 10, 2016 Ако маркучите ти са твърди, работата не е добре. Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 10, 2016 Благодаря,а гарнитура глава или главата е спукана... Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko60 Report post Posted March 10, 2016 Трябва да провериш в сервиз за наличие на изгорели газове в антифриза. Тогава ще се разбере, дали е гарнитура. А дали е спукана главата, докато не се свали не може да се каже. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Georgiiii Report post Posted March 10, 2016 Колегата Коко ми даде идеа за лесна проба да разбереш дали е радиаторчето. купуваш едно за 13 лв. Вадиш маркучите от радиаторчето на колата и ги слагаш в радиаторчето за 13 лв. Естествено без да инсталираш евтиното радиаторче - само под капака го държиш за пробата. И ако тръгне горещия антифриз отгоре до долу по него ще развереш дали твоето в колата или пък нещо от клапите не ти е проблем. Ако и евтиното не се загрява ще знаеш, че проблема е по глави и т.н. Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 10, 2016 Радиаторчето е добро за 40 лв някъде го е взел брат ми. Значи проблема е в главата или гарнитурата. Благодаря Quote Share this post Link to post Share on other sites
amadeo Report post Posted March 11, 2016 Не там, а, смених термостат с нов преди дни, така кола няма обезвъздушавене, водата ври, каквото и а правя не може да е обезвъздушавене, сложих стария термостат ооооо богове заспа си, няма и за 5 мин се обезвъздуши, така че го погледни него? Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 11, 2016 Ще го погледна Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 11, 2016 Не е от термостата беат ми го е сменял... Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko60 Report post Posted March 11, 2016 Това че термостата е сменен не означава нищо. Те са много бъгави. Вземай Wahler. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sklepi Report post Posted March 12, 2016 Аз термостатите ги пробвам във гореща вода дали работят. Ако сменяш с нов направи такъв тест за всеки случай. Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 12, 2016 Днес пробвах в топла вода и си отваря. Не е от термостата Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko60 Report post Posted March 12, 2016 (edited) Трябва да се мери с термометър кога точно отваря, освен това е много важно клапата на колко мм ще се отвори напълно, при вряща вода. По спомен трябваше да се отвори около 7-8мм. Предишния ми термостат отваряше точно на 87 гр., ама само 4 мм. Колата загряваше. Edited March 12, 2016 by koko60 Quote Share this post Link to post Share on other sites
audi4774 Report post Posted March 13, 2016 Благодаря тея дни като ми остане време ще го пробвам това. А от къде да взема такъв термометър...? Quote Share this post Link to post Share on other sites