audi4774

Странен проблем с парното

Recommended Posts

Здравейте колеги. Днес претапицирах клапите на парното,а радиаторчето е ново, обаче парното си е все така не топли както трябва. Колата е 1.8s 91 г. Колата е на брат ми,а аз имам същата и преди година и правих същата интервенция,но в моята кола е баня. Какъв може да е проблема. Всички маркучи парят,а парното е слабо...

Share this post


Link to post
Share on other sites

И 2та ли са еднакво топли които влиза и излиза от радиаторчето на парното,ако не са има втздушна възглавница в него,аз решавам проблема като покарам 2,3км малко на по височки обороти

Share this post


Link to post
Share on other sites

какво е новото радиаторче?

преди 2 дена смених(ново радиаторче)на едно поло,на 90гр. спокойно си държах радиатора за парното с ръка,изобщо не се загряваше,ако си сложил подобно за 20 лв.там ще е проблема.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 17 часа, audi4774 написа:

 

Ами и двата маркуча са еднакво топли те парят,а и постоянно има въздух в системата. Дали може проблема да е в главата ?

.

Edited by audi4774

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече срещам да се продават радиаторчета нови за 13 лева! Не знам от какво са направени, но здравата логика показва, че това не само че няма да топли, но и всеки момент може да се спука. Колата трябва да се обезвъздуши, за да е сигурно, че трябва да се търси нещо друго. Няма да обяснявам как се обезвъздушава Б4 и Б3, защото е правено 1000 пъти. Който не знае как, трябва да нелее антифриза до белега, да кара докато включат перките, да остави колата, и на другата сутрин да долее антифриз, защото ще е спаднал доста. Всичко това се прави със затворена капачка, отваря се само сутринта, за да се долее. Така мотора се обезвъздушава сам, ако е наред обаче.

Edited by koko60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако постоянно има въздух трябва да прегрява, тогава няма добра циркулация. Твоята загрява ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може да надува гарнитурата на главата и от там да идва въздуха.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не загрява най- много до 88-89° почвам да си мисля че главата е спукана,а от гарнитурата на главата как да духа брат ми я е сменял преди година

Share this post


Link to post
Share on other sites

А маркучите твърди ли са много?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да твърди са и в казанчето антифриза тръгва след фккючване на перката,а преди това не...

Edited by audi4774

Share this post


Link to post
Share on other sites

антифриза в казанчето върти след отваряне на термостата.докато е затворен ,антифриза върти само в блока и парното.

Edited by kraskko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако маркучите ти са твърди, работата не е добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да провериш в сервиз за наличие на изгорели газове в антифриза. Тогава ще се разбере, дали е гарнитура. А дали е спукана главата, докато не се свали не може да се каже.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегата Коко ми даде идеа за лесна проба да разбереш дали е радиаторчето. купуваш едно за 13 лв. Вадиш маркучите от радиаторчето на колата и ги слагаш в радиаторчето за 13 лв. Естествено без да инсталираш евтиното радиаторче - само под капака го държиш за пробата. И ако тръгне горещия антифриз отгоре до долу по него ще развереш дали твоето в колата или пък нещо от клапите не ти е проблем. Ако и евтиното не се загрява ще знаеш, че проблема е по глави и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Радиаторчето е добро за 40 лв някъде го е взел брат ми. Значи проблема е в главата или гарнитурата. Благодаря :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не  там, а,  смених термостат с нов преди дни, така кола няма обезвъздушавене, водата ври, каквото и а правя не може да е обезвъздушавене, сложих стария термостат ооооо богове заспа си, няма и за 5 мин се обезвъздуши, така  че го погледни него?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това че термостата е сменен не означава нищо. Те са много бъгави.  Вземай Wahler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз термостатите ги пробвам във гореща вода дали работят. Ако сменяш с нов направи такъв тест за всеки случай.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да се мери с термометър кога точно отваря, освен това е много важно клапата на колко мм ще се отвори напълно, при вряща вода. По спомен трябваше да се отвори около 7-8мм. Предишния ми термостат отваряше точно на 87 гр., ама само 4 мм. Колата загряваше.

Edited by koko60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря тея дни като ми остане време ще го пробвам това. А от къде да взема такъв термометър...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.