Jump to content

Ауди а3 8п катализатор


denis1990

Recommended Posts

Разлика във вървежа ако стария е бил достатъчно свободен (което е нормално до поне около 300-400 000км пробег) - нула.

Разлика в миризмата - огромна, вкл. в купето.

Кяр - наистина ли се забогатява с еднократни 120 лева?

Екология и здраве - всичко го дишаме, вкл. следващите поколения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как успя да излъжеш компа? На мен, на 6 различни места, ми искаха между 450 и 550 лева за залъгалка на компютъра иначе става коледна елхичка. Вярно, че съм 1.6 FSI, но не мисля, че цените са толкова различни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви залъгвания, тва е БКД 2003, махаш и забравяш. Аз го махнах, защото когато турбото умря се напълни с масло (катализатора). Не че съм искал да го махам, не съм за смешните 100 лева, просто се наложи. Другата ми кола която е тоталка е бензин на 155 хиляди реални, и двата катализатора бяха толкова зле че няма на къде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да вдигна темата...

Някой с още мнения за махане на катализатора, специално при дизелите ?

Ще мапвам и се замислям дали да не мина през тази процедура преди това... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз се чудя дали да го махна за по добър звук Стоян Гологанов се казва момчето от гр.Пловдив искаше ми около 100-120 лв. да махне катализатора и да сложи една права траба до отзаде . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам си с дизел. Само катализатора за звука няма да помогне особено, само свистене от турбо може да се появи. За правата тръба всеки си решава, предполагам си чувал по улиците. 6аците се чуват добре, 4цилиндровите за мен са смешни. С добре изпипана генерация с гърнета и 4ките могат да звучат добре. @Vantage трябва да сподели какви критерии взима предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз въобще не търся звук- то и няма смисъл от това при бомба дюзата...каузата е обречена  :hilezh:

Идеята ми е, че все пак колата ще се надува малко или много и може би е добре да "издиша" една идея по-свободно...все пак катализаторът е на около 270 К км и няма да е лошо да се замени с един резонатор :nixweiss:

Иначе, правил съм тази процедура на другата ми кола, но тя е бензинова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

O.E. Motorsport, най-вероятно

Само софт- не виждам голям смисъл от повече заигравки специално на този мотор...и най-вече на тази платформа(само предно). Следващата стъпка ще бъде направо друга кола.

Иначе, говорих с мапера и ми каза, че няма никакъв проблем да си остане катализаторът, стига да не е имало признаци за някакви проблеми с него. Може би на първо време ще го оставя...пък ще видим по-нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора си е лично мнение дали го искаш или не. Няма да има файда и да го махнеш след ремап. Кажи да я надуят колко може и това е. Аз смених ремапа, първо Адлер ауто 175кс/414н.м. Миналия месец бях в ХЕЕД Ауто за нов ремап и казах да я понадуят, Сега е 188кс/502н.м. Има още малко възможност, но турбината ми е дефектирала и свири, но иначе може да изкара около 195кс. Така че, казвай да тия напомпят колкото може, изпушва силно около 2200 оборота като надуе и след това намалява пушенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 minutes ago, Vantage said:

190 кс и 500 нютона на напълно сток мотор и съединител ? :gruebel:  Имаш ли графика ?

Пояснявам защо казвам 175 и 190 кс. Диното на Адлер мери мощност при съединителя, ХЕЕД мери това което стига на гумите, затова цифрите са такива, нютоните също. Автомобила е абсолютен сток, съединителя си е демфер LUK сменен арпил 2014, ( тубината си е 1749).      ( отест 175 от диното на адлер и 145 от на ХЕЕд е 30кс. разлика в измерване на мястото на мощност. и 58 нм пак разлика от мястото на измерване, на кратко казано, новия мап е +13 кс. и 93нм повишение ( при съединителя - и аз се учудих че издръжа), като разликата е огромна спрямо предишния мап, Също да добавя, колега с GOLF 5 BKD DSG е около 200кс. но при него е некачествен мап, и при големи натоварвания се появяват проблеми. Другото за графиката, че спира толкова рано, след 4200, проблема е в турбината тъй като е дефектна и с прегоряла ос на топлата част. При изправна турбуна, ще бъде достигната малко по-висока мощност, и по високи обороти ( до около 4900)

unnamed.jpg

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва е ясно...dynojet-ът на Богомил дава резултати на мотор, а в Heed на колелата и след това с формула ти смятат загубите и мощността на мотор.

Все пак цифрите ми се струват леко високи(най-вече въртящият момент)- особено за напълно сток кола, която се движи без никакви проблеми след това....може пък в Heed да дават една идея по-оптимистични резултати :nixweiss:

Аз очаквам 170-175 кс и около 400 н.м....пък ще видим какво ще даде фира първо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...