denis1990 Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Здр колега някой да ли махнал катализатор от ауди а3 8п бкд мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis1990 Публикувано 12 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 И на каква цена го е продал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 120-130 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Е кас е колата без катализатор разлика във вървенето повече да пуши някой карали без него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis1990 Публикувано 13 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Аз вече съм нахнал катализатора една идея по добре върви и не пуши Някои ако е продал катализатор как вървят цените от бкд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 И аз съм без катализатор, разлика във вървежа никаква. Обаче мирише неприятно. 120-130 лева се продават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Разлика във вървежа ако стария е бил достатъчно свободен (което е нормално до поне около 300-400 000км пробег) - нула. Разлика в миризмата - огромна, вкл. в купето. Кяр - наистина ли се забогатява с еднократни 120 лева? Екология и здраве - всичко го дишаме, вкл. следващите поколения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 И как успя да излъжеш компа? На мен, на 6 различни места, ми искаха между 450 и 550 лева за залъгалка на компютъра иначе става коледна елхичка. Вярно, че съм 1.6 FSI, но не мисля, че цените са толкова различни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Залъгва се за около 20 долара ако е въпроса, но защо трябва да се стига до там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Какви залъгвания, тва е БКД 2003, махаш и забравяш. Аз го махнах, защото когато турбото умря се напълни с масло (катализатора). Не че съм искал да го махам, не съм за смешните 100 лева, просто се наложи. Другата ми кола която е тоталка е бензин на 155 хиляди реални, и двата катализатора бяха толкова зле че няма на къде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3BKD Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Има ли сонда на катализатора на БКД или някакъв друг тип датчик ? или просто се отрязва и после се слага тръба на негово място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Март 2016 Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 При BKD няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis1990 Публикувано 15 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2016 Не се слага права траба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Да вдигна темата... Някой с още мнения за махане на катализатора, специално при дизелите ? Ще мапвам и се замислям дали да не мина през тази процедура преди това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Пита ли мапера първо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 и аз се чудя дали да го махна за по добър звук Стоян Гологанов се казва момчето от гр.Пловдив искаше ми около 100-120 лв. да махне катализатора и да сложи една права траба до отзаде . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Доколкото знам си с дизел. Само катализатора за звука няма да помогне особено, само свистене от турбо може да се появи. За правата тръба всеки си решава, предполагам си чувал по улиците. 6аците се чуват добре, 4цилиндровите за мен са смешни. С добре изпипана генерация с гърнета и 4ките могат да звучат добре. @Vantage трябва да сподели какви критерии взима предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Лично аз въобще не търся звук- то и няма смисъл от това при бомба дюзата...каузата е обречена Идеята ми е, че все пак колата ще се надува малко или много и може би е добре да "издиша" една идея по-свободно...все пак катализаторът е на около 270 К км и няма да е лошо да се замени с един резонатор Иначе, правил съм тази процедура на другата ми кола, но тя е бензинова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 точно това свистене търся аз , че ме радва но ме притеснява този бучащ звук като тръгна на дълъг път да му мисля.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 @Vantage Къде ще я "засилваш" тая помпа дюза?Само софтуер или ще има и смяна на компоненти по мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 O.E. Motorsport, най-вероятно Само софт- не виждам голям смисъл от повече заигравки специално на този мотор...и най-вече на тази платформа(само предно). Следващата стъпка ще бъде направо друга кола. Иначе, говорих с мапера и ми каза, че няма никакъв проблем да си остане катализаторът, стига да не е имало признаци за някакви проблеми с него. Може би на първо време ще го оставя...пък ще видим по-нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 Катализатора си е лично мнение дали го искаш или не. Няма да има файда и да го махнеш след ремап. Кажи да я надуят колко може и това е. Аз смених ремапа, първо Адлер ауто 175кс/414н.м. Миналия месец бях в ХЕЕД Ауто за нов ремап и казах да я понадуят, Сега е 188кс/502н.м. Има още малко възможност, но турбината ми е дефектирала и свири, но иначе може да изкара около 195кс. Така че, казвай да тия напомпят колкото може, изпушва силно около 2200 оборота като надуе и след това намалява пушенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 190 кс и 500 нютона на напълно сток мотор и съединител ? Имаш ли графика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 (Редактирано) 25 minutes ago, Vantage said: 190 кс и 500 нютона на напълно сток мотор и съединител ? Имаш ли графика ? Пояснявам защо казвам 175 и 190 кс. Диното на Адлер мери мощност при съединителя, ХЕЕД мери това което стига на гумите, затова цифрите са такива, нютоните също. Автомобила е абсолютен сток, съединителя си е демфер LUK сменен арпил 2014, ( тубината си е 1749). ( отест 175 от диното на адлер и 145 от на ХЕЕд е 30кс. разлика в измерване на мястото на мощност. и 58 нм пак разлика от мястото на измерване, на кратко казано, новия мап е +13 кс. и 93нм повишение ( при съединителя - и аз се учудих че издръжа), като разликата е огромна спрямо предишния мап, Също да добавя, колега с GOLF 5 BKD DSG е около 200кс. но при него е некачествен мап, и при големи натоварвания се появяват проблеми. Другото за графиката, че спира толкова рано, след 4200, проблема е в турбината тъй като е дефектна и с прегоряла ос на топлата част. При изправна турбуна, ще бъде достигната малко по-висока мощност, и по високи обороти ( до около 4900) Редактирано 15 Юли 2017 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 Т'ва е ясно...dynojet-ът на Богомил дава резултати на мотор, а в Heed на колелата и след това с формула ти смятат загубите и мощността на мотор. Все пак цифрите ми се струват леко високи(най-вече въртящият момент)- особено за напълно сток кола, която се движи без никакви проблеми след това....може пък в Heed да дават една идея по-оптимистични резултати Аз очаквам 170-175 кс и около 400 н.м....пък ще видим какво ще даде фира първо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване