rusev272 Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Нормално ли е да има такава голяма разлика между исканото и реалното налягане на турбото LOG.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 По лога виждаме 1.3 налягане (няй вероятно чипната) а реално налягането е 0.9/1.0 Започни с оглед на геометрия, вакуми покрай н75 и актуатор Не е зле да потгледнеш маркучето за мапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 22 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 (Редактирано) Доколкото знам няма геометрия маркучите покрай н75 са добре актуатора се движи.Преди време беше скъсан маркуча за мапа но го оправих и сега е добре. Редактирано 22 Март 2016 от rusev272 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 Не обърнах внимание че е 1z Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 23 Март 2016 Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 Колега имаш ли някакви оплаквания от към вървеж или просто ти е направило впечатление .И аз мисля ,че не достига исканите стойности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 23 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 По принцип си върви колата (според мен ) нямам база за сравнение....знам ли може да трябва да върви още повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 23 Март 2016 Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 Като за начало си сложи оригиналния софтуер и виж с него достига ли си исканото налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 23 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 Не ми се ходи по сервизите и кои знай какъв софтуер ще ми сложат. Как мога да увелича налягането на турбината че да стани близко до исканото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 И аз съм с 1Z и ми е интересно на какво налягане трябва да надува турбината при пик и след това ? Имам бууст метър, но е фалшименто и не мога да му вярвам по принцип, но показва 0.9 бара пиково и после пада на 0.7 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Колко ти е исканото налягане ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) пиковото трябва да е не повече от 1.1,а холда около 0.75.Само да не те подведа......Това е при положение че си с стоков МАП Редактирано 18 Април 2016 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Значи хубавото е че не съм над нормите, лошото е че евентуално не използвам пълния потенциал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 И при мен на 1Z ми показва 0.9 макс и после пада на 0.7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 21 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 На пълна газ колко ви са милиграмите на горивото ? Мой те са 41.6 mg/R, 40.6 mg/R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 3 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 Колеги нямате ли възможност да видите милиграмите си на пълна газ да се ориентирам моите как са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 На мен ми се скапа кабелчето и нямам връзка с двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 (Редактирано) Ето един лог ,ако ти върши работа виж милиграмите ,колата е без чип ,без катализатор и затапен ЕГР .Но при теб милиграмите трябва да са повече заради чипа,ако имаш вазможност смени или вземи от някои н75 за проба,той би трябло да е виновника да недостига исканото налягане.Вземи и откачи н75 и виж ще пренадуе ли и какво налягане ще направи турбината , и ще влезе ли в авариен режим,ако вдигне по голямо налягане значи ен75 е виновника,огледаи и да неизпуска отнякъде. LOG-01-003-008-0112.xls Редактирано 5 Май 2016 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 5 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Колега става въпрос за милиграмите на 1 канал.Чувам много мнения че тая турбина няма да изкара много ако работи на 1.3 налягане пак и то с въздух само не става и не знам как да пусна повече гориво.Пробвам съм се с два голфа 4 90 к.с нз в какво състояние са били двигателите но аудито ги взема и им прави 50 метра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 колега милиграмите на 1ви канал се регулират на празен ход ,а не с пълна газ ..разхлабваш електрониката и е почукваш назад ,така се увеличава горивото.аз е карам моята на 2-2.2 милиграма ,ако се намалят още започват да играят оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 5 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Това го знам мойта е на 2.6-2.8 милиграма.Колко ти гори като я караш на 2-2.2.На пълна газ на 1 канал показва максималното гориво и не зависи от това на колко си я настроел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 средно гори 5 . извънградско е падала и на 4.4 но каране до 100км/ч ..градско 5.5-6 зависи от сезона ,зимата отива и на 8 ,но във Видин няма как да загрее все студена.пътувам постоянно до австрия по магистралите с подържане на 130-160км/ч 4.8-5.5 зависи колко настъпваш . не съм гледал колко е при пълна газ на 1ви канал,и моя кабел е развален.но при теб би трябвало да е повече горивото заради чипа ,трябва да се консултираш с някои които се занимава с чипове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 6 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 Да трябва да е повече горивото (но тоя който я бутал толкова е разбирал.. аз съм я купил така ) и само е увеличил исканото налягане пак може и нещо друго да е правено щом бия голфовето с 50 метра ... сигурно няма си играя с нея че да не разбутам нещо само ме притеснява турбината не се ли товари повече щом не може да достигне исканото налягането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Без да твърдя че много разбирам на моя голф 110 коня питах човека дето слага чипа и каза че с чип трябва да надува мах 1.1 - 1.15 а без чип надува на 1.0 . Тоест твоята щом без чип надува на 0.9 то с чип би трябвало да е на 1.0 някъде демек 1.3 е много ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване