Jump to content

Помощ Грешка 02627, Адаптивни светлини


Divak_Dimitrov

Recommended Posts

Когато лявото е спряло не работи и дясното. Поне аз не съм забелязал да ми работи. Странно защо на всички заминава лявото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-важният въпрос е откъде да си намерим моторчета. Из нета където и да срещна проблема, сменят целия фар. Моторчето се води несменяема част, но това важи за много неща, които сменяме или рециклираме :). Тегавото в случая е, че шанса и втора ръка моторче да е заминало е голям, а ново само моторчето не откривам никъде. Ремонт на самото моторче също не срещнах някой изобщо да е пробвал.

 

Това са им номерата:

 

158695-01 ляв фар

158696-01 десен фар

 

Повече намирам варианти с 00 и 02 отзад.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото смятам че това ще доведе до амортизация и на здравото моторче. В крайна сметка ще трябва да се сменят и двете, ако някога се реши да се активира тази екстра.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали фара и виж внимателни кабелчетата 90% oт случайте те сса проблема. Моторчето назад не излиза , трябва да се отлепи стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз до преди 2 седмици карах с досадния Addaptive Light Defective надпис (от март някъде), но не ми искаше да спирам и нивелирането нагоре-надолу, а сам няма как да разглобя фара :nixweiss:

Оказа се, че наистина са някви кабелчета вътре при моторчето или нещо подобно. Оправиха ми го в Карпласт (на Симеоновско) докато я бях оставил за боядисване на 2 елемента. Не знам дали те го оправят или пращат фара на някой друг, но това им е нещо като сайт: http://farovete.com/. Важното е, че сега всичко работи и завиват... и най-важното, не пищи всеки път като запаля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега ясно. Аз съм от Разград обаче и тука са "пишман майстори" имам VCDS но никой от колегите не споделя как става зануляването на грешката да не излиза вече. Няма и кой да помогне къде се намира този бушон ? :) Дано се намери някой да помогне че много грозно свети винаги 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

При мен също от известно време почна да се бъзика моторчето на шофьорския фар - понякога след палене, като слезнат надолу фаровете левия не се вдига. Нямам грешки в контролера, не ми светва жълтата лампа на фис-а за неизправност на системата за реглаж на фаровете, но левия ту се вдига ту не. Самия фар е сменян някога с Valeo от предишните собственици. Преди известно време свалих самото моторче (добре, че се сваля сравнително лесно на място без да се сваля фара) и го почистих и смазах и работи няколко седмици както трябва и тази сутрин пак не се вдигна левия фар. Проверих рефлектора на ръка - движи се леко и не опира никъде. Кабелите са здрави вътре в самия фар. Даже като извадих моторчето от фара както беше закачено към жиците запалих колата - вижда се, че се опитва да помръдне, но не тръгва. Като му махна отпред лостовия механизъм почва да се върти - т.е. самия ел. мотор е здрав. Устройството му е много просто - стъпков мотор с "винт" на оста, на който като "гайка" се навива лостчето, което мести рефлектора напред-назад. На ръка много лесно се навива "винта" в "гайката", но явно като се навие докрай до долу после затяга и не иска да се отвие. Някой успявал ли е да го поправи успешно, какъв тип смазка се ползва (аз сложих течна бяла грес)? Ново ли да търся да купувам или втора употреба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква ли грешка не ти вади. Моето го свали и го отворих. Двата края на намотката с защипани с една пластина, която при мен не правеше хубав контакт. Това го установих с мутицет на самите пинове. Даваше ми прекъсната връзка. Предполагах че намотката окъсява, но за щастие извадих пиновете, стиснах ги с клещи и пак ги набих върху двата края на намотката. Нещта се оправиха след това. Никъде не можах да намеря моторче и се наложи да викам неволята.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при мен не дава грешка защото електрически моторчето е здраво. Моите фарове се регулират само нагоре-надолу (без въртене). Вероятно механично блокира и затова се чудя дали не може да се оправи.

 

Едит: Поръчах ново моторче, трябва да дойде до 10-на дни, като го сменя ще видя дали няма да мога да оправя старото за резерв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по това на какъв принцип работи - стъпков ел. мотор с винтов механизъм, по-скоро няма да набие грешка. Реално вдига и сваля рефлектора на "стъпки" като брои колко импулса да подаде за да се върне фара в горно положение. Същото важи и когато взима информация от датчиците колко е натоварена колата - на стъпки сваля и вдига фара. Няма вграден потенциометър, който да следи за текущото положение на фара и затова няма обратна връзка дали фара е на необходимото положение и съответно не набива грешка. Би набило грешка ако е прекъсната връзката към моторчето или ако самото моторче е дало на "късо", в останалите случаи ще "мисли", че всичко е наред. Затова и десния фар си се вдига нормално, въпреки че левия е останал в долно положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си пробвал да го развъртиш в начално и крайно положение. Има ли вариант да ти опира в кабелите или да е разбито гнездото, където са закача за лупата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто механично си спира самото моторче. Както писах по-горе, първо му махнах болтовете и го откачих от щипката на рефлектора и го изведох навън така, както си е с кабелите. Запалих колата, вижда се, че се опитва да мръдне, но не може. Отворих му механизма, смених му греста, пробвах го - почна да работи както трябва. Самия рефлектор вътре във фара го пробвах на ръка - движи се съвсем леко и не опира в нищо, щипката, където се закача си е в ред. Монтирах моторчето обратно го във фара и някъде 2 седмици си работи както трябва, до вчера, когато пак заяде в долно положение.

Като дойде новото моторче, марката му е TUC  ще го сменя и ще видим как ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам регулация нагоре-надолу и ляво-дясно. Бушона, за двете ли се отнася или всяко моторче си има отделен бушон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,имам малък проблем с завиващите фарове, когато ги пусна през VCDS работят известно време и след това спират да работя, пак влизам с VCDS паг ги пускам и пак същото след малко каране спират да завиват, някой да е имал подобен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро отварях фаровете, изолацията на кабелите на моторчето за завиване на левия фар беше зле. Оправих я, покарах месец и пак наби грешка. Така периодични спира да бачка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...