val111111 Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Здравейте.Преди месец взех от Полша кола A6C4 Quattro. От няколко дни трудно включвам първа. За да я включа трябва да задържа педала на съединителя натиснат за 4-5 секунди и тогава включва по лесно. Когато сменям от първа на втора много бързо прехърква. Другите скорости са добре. Нивото на маслото в кутията е добре. Някои колеги казват че може да е съединител но имам още една такава кола но на предно и на нея съединителя като беше на свършване взе да отделя най отгоре.На тази отделя по средата.Също така ми направи впечатление че лоста се движи малко по стегнато.Махнах маншона но не виждам някакви видими износвания по пластмасовата ябълка.Педала на съединителя е по твърд от на другата ми кола.Когато задържа натиснат педала перва влиза по лесно.На какво се дължи това.....съединител,синхронизатор или друго.Препоръки за сервиз или правилна диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 съединител или някоя помпа си е заминала,това като за начало,най вероятно и задна влиза трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 5 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 не.със задна нямам проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Смени си маслото, като за начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Смених маслото на скоростите на моята и имаше балкан разлика. Старото излезна черно и като гъстота нямаше нищо общо с новото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 6 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 а какво масло за тази кутия.Аз съм шофьор и в момента съм в Германия колата е при мен. Ще видя какво ще препоръчат в сервиза където поддържат камионите.Дано да е от маслото.Ако проблема е в него не трябва ли да имам проблем и на другите скорости а не само на първа.Ще пиша за резултата когато имам интернет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 (Редактирано) При мен преди смяната на съединителя често не искаше да включи първа на място, пускаш съединителя и пак и така 4-5 пъти понякога. Понякога без проблем. Движи ли се леко колата няма проблем. На първа и задна май няма синхронизатори. Маслото не е лошо да се смени. Сложи кастрол, не помня модела. С евтино масло ще имаш проблеми. За маслото по-скоро да е проблем, ако е малко, а не до смяната. Редактирано 6 Април 2016 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 16 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Днес смених маслото и няма разлика.първа пак влиза трудно.маслото е castrol 75/90 GL4.Когато се прибера в България ще трябва да се сваля кутията за да се види дали проблема е в нея или в съединителя.някой да даде съвет за сервиз за да не сменям примерно само съединител пък той проблема да се окаже в кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 По принцип първа няма синхронизатор доколкото знам. Ще следя темата с интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Източи 0,6л. от маслото и долей 0,5л за автоматични ск. кутии D4 ATF +100 мл. фюлеринова добавка. Ефекта е потресаващ. Има една малка подробност. Ако ти е протекла семерината на ск. кутия или на двигателя от към съединителя и влиза масло при самия съединител, феродовия диск започва да залепва в маховика и притискателя. Първа започва да влиза много трудно. За сметка на това на 4-та, 5-та и 6-та приплъзва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване