Jump to content

Не спират перките за охлаждане на радиатора


genttogsg

Recommended Posts

Ами проблема е че перките не смогват да охладят системата. Загрява нормално, отваря термостата (нов),след известно време включват перките и не смогват да охладят. Не спират!Сложил съм друг термометър със сонда и температура достига 97градуса.Вързах и манометър,не надува над нормата. Антифриза циркулира (нова помпа),всички датчици и шалтера са нови ОЕМ.

Остана радиатора. Но пък ако е запушен, шалтера няма да включва. Пробвал съм и с афтърмаркет шалтер с по-ниска т-ра,разликата е че перките тръгват по-рано.В края на седмицата ще я водя на доктор,ама ако някой е имал подобен проблем или предполага какъв може да е проблема,да дава акъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатик има ли? При колите с климатик е с две степени на перките, при тези без климатик само с една степен. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не,всичко е нормално.С изключение на постоянната работа на перките и несвалянето на т-рата.

Някой да даде инфо откача ли се бронята,за да се смени радиатора.

Абк повер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с АЦЕ с климатик. ... проблемът беше същия - още с подаването на контакт започваха да се въртят перките. .... РЕШЕНИЕТО: смених датчика, който се намира на радиатора отдолу (при коли с клима е с 3 пина, без клима е с 2 пина) ииии всичко си заспа.
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си сменил всички датчици вариантите ти са два: воден радиатор или нещо фреона не смогва да се охлади т.е. радиатора на климатика. Нека ти замерят какви налягания ти държи фреона в системата. А водният радиатор по-добре нов отколкото да се опитваш да чистиш старият с добавки и прочие.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв нов да вземе ?! 
Нещо китайско с неясно колко живот, или скъп и стоял по складовете 5-6++ години !
Много интересни на пръв поглед неща ще споделя, пък да видим колегата какво ще направи !
Като за начало - разреди антифриза !! В никакъв случай не го прави на повече от -30 градуса !
Подбни температури вече са почти непознати тук, а и трябва да стане -40 че да пръсне мотора !
Така или иначе ще сваляш радиаторите - може да пробваш първо да ги измиеш ! Нямаш идея каква гадост е там !
Сега, няколко насочващи въпроса - перките с ремък ли са, или ?! 
Оттук следва и другият - радиаторът с какви размери е ?! 
Околният въздух е вече доста сгрят, в задръстване да не говорим !
На моята кола, климатичната перка тръгва доста ряко дори и при "включен" компресор ... Виж обаче ако я сръчкам след като е седяла в задръстването, си я пуска !

Може да и помогнеш малко с термостат на по-ниска температура да речем !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте в предвид, че задръстен радиатор не се "отдръства". Започват да се задръстват долните тръби и върви нагоре. Аз съм мил радиатор в банята, 1/3 отдолу беше задръстен. Почти нищо не падна, като го мих, всичко е камък. Тръбите са задръстени яко. Ако с някакъв препарат се отпуши, което не го вярвам, със сигурност ще протече.Не съм го рязал с флекса, просто защото знам какво ще видя.   По-добре китайски, отколкото оригинален но задръстен. Поне с него филма не е толкова тежък, колкото с радиаторчето на парното, така че е допустимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vitcig при смяната на датчици,помпа и термостат охладителната течност,която изтече я замених с дест. вода.Така че на дали е за под -10гр.

Перките са две,ел.

Не зная размерите.

При положение че сега е 25 градуса и и не може да охлади,си представям лятото....

@koko60 ако ще го свалям,ще го сменя.То друго не отстана.

@герги обясни ми по-детайлно как се сменя без сваляне на броня.Само че аз съм с климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето беше без климатик,и смяната беше много проста и лесна.По спомен са само два болта и два тампона.Вече я нямам колата,но това беше.DSCN4010.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора.....запушен радиатор не се чисти. Сменя се. Сега няма да навлизам в детайли къде и как се правят радиаторите,било то маркови или китайски....Хората,които ги продават знаят какво продават....вече клиента си решава какво да купи в зависимост от финансите си. А на колегата с не тръгващата перка при пуснат климатик ще кажа само едно-смени си перките за да не сменяш скоро нещо друго. Друга причина за неефективно охлаждане е проблем в самият двигател,но ако проблема е в него работата става много дебела и щеше да има други индикации освен повишената температура.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всяка подобна тема някой пита дали колата има газова и ако има, как е свързан изпарителят с охладителната система. Информацията може и да няма връзка с проблема, ама знае ли човек. И една идея от мен, провери дали и двете перки се въртят в правилната посока. Защото е възможно единия вентилатор да не работи, а перката да се увлича от другия и става едно въртене на въздух зад радиатора, което едва ли ще го охлади. И погледни между двата радиатора, че не се знае какво има там. То и колегата Vitcig, май говори за външно почистване.

Редактирано от kaio04
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, venomcorp написа:


Друга причина за неефективно охлаждане е проблем в самият двигател,

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Малко повече за тази теория??

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venomcorp - не е задължително винаги да тръгват с натискането на копчето ;)
Плюс че виското си вее доста силно при тдс-а :D 
Иначе за пукнатините - ще прави въздушни джобове и други разни бълбукащи неща :hilezh:
Вероятно със смяна на радиатор нещата ще се решат ...
Но задълже трябва да се измие и климатичният радиатор !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане, само да не атакуваш със силна струя, да не обърне ламелите.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да довърша.

Днес го смених с нов и всичко си дойде на мястото.Перките тръгват за 15-20 сек. и спират.Стария радиатор имаше съвсем малко боклуци м/у ламелите и навсякъде прозираше,но явно вътре е било леш.Не ми се отваряше да гледам.Поне смених всичко по охлаждането :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...