genttogsg Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Ами проблема е че перките не смогват да охладят системата. Загрява нормално, отваря термостата (нов),след известно време включват перките и не смогват да охладят. Не спират!Сложил съм друг термометър със сонда и температура достига 97градуса.Вързах и манометър,не надува над нормата. Антифриза циркулира (нова помпа),всички датчици и шалтера са нови ОЕМ. Остана радиатора. Но пък ако е запушен, шалтера няма да включва. Пробвал съм и с афтърмаркет шалтер с по-ниска т-ра,разликата е че перките тръгват по-рано.В края на седмицата ще я водя на доктор,ама ако някой е имал подобен проблем или предполага какъв може да е проблема,да дава акъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Климатик има ли? При колите с климатик е с две степени на перките, при тези без климатик само с една степен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 16 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Има климатик, шалтера е за две скорости.Включва първа и не спира. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 колега бързо ли загрява до нормална температура за работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 16 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 Ами не,всичко е нормално.С изключение на постоянната работа на перките и несвалянето на т-рата. Някой да даде инфо откача ли се бронята,за да се смени радиатора. Абк повер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dtatarov Публикувано 16 Април 2016 Доклад Share Публикувано 16 Април 2016 аз съм с АЦЕ с климатик. ... проблемът беше същия - още с подаването на контакт започваха да се въртят перките. .... РЕШЕНИЕТО: смених датчика, който се намира на радиатора отдолу (при коли с клима е с 3 пина, без клима е с 2 пина) ииии всичко си заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 17 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 Преди 18 часа, genttogsg написа: всички датчици и шалтера са нови ОЕМ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Април 2016 Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 Според мене, проблема е в радиатора. Бронята се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 17 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 Аз съм 90% сигурен че е радиатора,но да видя и вашите мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Щом си сменил всички датчици вариантите ти са два: воден радиатор или нещо фреона не смогва да се охлади т.е. радиатора на климатика. Нека ти замерят какви налягания ти държи фреона в системата. А водният радиатор по-добре нов отколкото да се опитваш да чистиш старият с добавки и прочие. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 И какъв нов да вземе ?! Нещо китайско с неясно колко живот, или скъп и стоял по складовете 5-6++ години ! Много интересни на пръв поглед неща ще споделя, пък да видим колегата какво ще направи ! Като за начало - разреди антифриза !! В никакъв случай не го прави на повече от -30 градуса ! Подбни температури вече са почти непознати тук, а и трябва да стане -40 че да пръсне мотора ! Така или иначе ще сваляш радиаторите - може да пробваш първо да ги измиеш ! Нямаш идея каква гадост е там ! Сега, няколко насочващи въпроса - перките с ремък ли са, или ?! Оттук следва и другият - радиаторът с какви размери е ?! Околният въздух е вече доста сгрят, в задръстване да не говорим ! На моята кола, климатичната перка тръгва доста ряко дори и при "включен" компресор ... Виж обаче ако я сръчкам след като е седяла в задръстването, си я пуска ! Може да и помогнеш малко с термостат на по-ниска температура да речем ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Имайте в предвид, че задръстен радиатор не се "отдръства". Започват да се задръстват долните тръби и върви нагоре. Аз съм мил радиатор в банята, 1/3 отдолу беше задръстен. Почти нищо не падна, като го мих, всичко е камък. Тръбите са задръстени яко. Ако с някакъв препарат се отпуши, което не го вярвам, със сигурност ще протече.Не съм го рязал с флекса, просто защото знам какво ще видя. По-добре китайски, отколкото оригинален но задръстен. Поне с него филма не е толкова тежък, колкото с радиаторчето на парното, така че е допустимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Сменял съм радиатор на АБК в Б4,и не се сваля бронята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 @Vitcig при смяната на датчици,помпа и термостат охладителната течност,която изтече я замених с дест. вода.Така че на дали е за под -10гр. Перките са две,ел. Не зная размерите. При положение че сега е 25 градуса и и не може да охлади,си представям лятото.... @koko60 ако ще го свалям,ще го сменя.То друго не отстана. @герги обясни ми по-детайлно как се сменя без сваляне на броня.Само че аз съм с климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Моето беше без климатик,и смяната беше много проста и лесна.По спомен са само два болта и два тампона.Вече я нямам колата,но това беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Хора.....запушен радиатор не се чисти. Сменя се. Сега няма да навлизам в детайли къде и как се правят радиаторите,било то маркови или китайски....Хората,които ги продават знаят какво продават....вече клиента си решава какво да купи в зависимост от финансите си. А на колегата с не тръгващата перка при пуснат климатик ще кажа само едно-смени си перките за да не сменяш скоро нещо друго. Друга причина за неефективно охлаждане е проблем в самият двигател,но ако проблема е в него работата става много дебела и щеше да има други индикации освен повишената температура. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Във всяка подобна тема някой пита дали колата има газова и ако има, как е свързан изпарителят с охладителната система. Информацията може и да няма връзка с проблема, ама знае ли човек. И една идея от мен, провери дали и двете перки се въртят в правилната посока. Защото е възможно единия вентилатор да не работи, а перката да се увлича от другия и става едно въртене на въздух зад радиатора, което едва ли ще го охлади. И погледни между двата радиатора, че не се знае какво има там. То и колегата Vitcig, май говори за външно почистване. Редактирано 18 Април 2016 от kaio04 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Преди 9 часа, venomcorp написа: Друга причина за неефективно охлаждане е проблем в самият двигател, Sent from my LG-D855 using Tapatalk Малко повече за тази теория?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Запушени водни магистрали например.....микро пукнатини.....гарнитури. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 @venomcorp - не е задължително винаги да тръгват с натискането на копчето Плюс че виското си вее доста силно при тдс-а Иначе за пукнатините - ще прави въздушни джобове и други разни бълбукащи неща Вероятно със смяна на радиатор нещата ще се решат ... Но задълже трябва да се измие и климатичният радиатор ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 19 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Предполагам има специални препарати за тази цел?С обезмаслител дали ще стане?Или е прекалено агресивен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 (Редактирано) Ще стане, само да не атакуваш със силна струя, да не обърне ламелите. Редактирано 19 Април 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 20 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 Да довърша. Днес го смених с нов и всичко си дойде на мястото.Перките тръгват за 15-20 сек. и спират.Стария радиатор имаше съвсем малко боклуци м/у ламелите и навсякъде прозираше,но явно вътре е било леш.Не ми се отваряше да гледам.Поне смених всичко по охлаждането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване