Jump to content

Променливи обороти и въпроси за VAGCOM


Recommended Posts

  Здравейте! 
  Имам Audi A6 C5 със бензинов 1.8т двигател с нормална газова оредба.

  Отскоро забелязах ,че на свободна колата започна да потреперва повече от нормалното и да си мени леко оборотите, на няколко пъти ми се случи когато изключа от скорост и оборотите да не искат да паднат на 900 а да се задържат на 1200-1400. Понякога когато за задържали на 1200 на един-два светофара на следващите падат нормално или отново започват да се менят и да трепери.

  Ходих при майстор който провери грешките и имаше записани грешки в ламбда сонда и в дроселния клапан. Той почисти дросела, но не го обучи. Каза ,че е нормално в началото отново да мени оборотите докато свикне, но след вече няколко дена нищо не се променя (Тези променливи обороти се появяват както на газ така и на бензин). Закачих колата към компютъра с VAGCOM и видчх ,че е записала отново грешка в ламбда сонда (16514 Oxygem (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit) и още три грешки които са:

"00561 - Mixture Adaptation 12-00 Adaptation Limit (Mul) Exceeded"

"00561 Shareware Version. To decode all DTCs 14-10 - Please Register/ Active -Intermittent"

"16885 Shareware version. To decode all DTCs P0501 - 35 - 10 - Please Register/ Active -Intermittent"

  Въпроса ми е възможно ли е да продължава да мени оборотите си защото не е настроен дроселат и възможно ли е да го настроя сам. Видях в една тема ,че е възможно само ако имам пълна версия на VAG COM, но моята май не е такава..

  Имам и още един въпрос свързан със имобилайзера. Има ли начин да го изключа изцяло тъй като не разпознава ключа всеки път и понякога е много досадно това изкарване и вкарване, а и ме е страх да не откаже съвсем.
  Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 имобилайзера се премахва стига да намериш точния човек който да го направи , що се отнася до сондата имах сходен проблем смених и я и колата заспа 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално да ти изписва грешка в сондата щом си с нормална газова, нали се сещаш смесите какви са.  Доколкото до дросела трябва обучение, освен ако не се е скапал, не винаги нещата се опраавят с почистване. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата с Газов Инжекцион ли е? или с обикновена газова? Ако е второто по-добре да почнеш от там или по-конкретно премахването й и монтиране на ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е с обикновена газова. В семейството ни е вече от 8 години (до миналата година я използва баща ми) и сме нямали проблеми с газовата или двигателя, така че мисля да остана с нея. 


А за дросела не разбрах мога ли да го обуча сам или трябва да намеря някой? Имам кабел и VAGCOM, но програмата ми е от едно малко дискче което ми дадоха с кабела. Иска ми се първо да пробвам с обучението му и ако отново не се получи ще съм убеден ,че проблема е в ламбда сонда-та.

Знаете ли някой който би могъл да го изключи този имобилайзер или пък не е ли възможно сам да го направя ако е някакъв вид прекодиране?

Имам още един въпрос и ще попитам тук за да не отварям нова тема: Мога ли да настроя през VAGCOM-a фаровете да се включват сами при запалване на двигателя и след това да изгасват сами когато го изгася? В една тема за А4 пишеше ,че не може да стане тъй като фаровете били директно свързани към копчето и не се контролирали от компютъра, дали и при A6 C5 е така?

Благодаря за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако се разходиш из форума, ще намериш линкове към регистрирани VCDSLite exe–та. За да не съм гол на думи:

До колкото знам, при C5 фаровете са пак на ключа и няма как да се случи. Трябва си допълнителна работа.
Обикновенната газова не е подходяща за тея мотори, колкото и да не ти се иска, замисли се за минаване към ГИ. Ще ти намали проблемите вбъдещето.

Щом майстора не ти е адаптирал дросела, сменяй го! Отделно защо ти трябва  майстор за дигностика, след като имаш кабел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря аз линка. Тези дни като ми остане време ще намеря точно как става обучението и ще пробвам, дано да се получи.

Вчера си купих кабела точно защото се разочаровах от майстора след когото колата отново мени обороти и не ми обучи дросела.

 

А за газовата съм го чувал от много места, но след като толкова време всичко е наред не искам да рискувам с нова.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че ще ползвам темата колеги, имате ли представа дали дроселът на 1.8 Т АЕБ 150кс и 1.8 Т АJL 180кс са еднакви, тъй като и двата са с механична газ. аз търся за АJL-a. Че моя даваше грешка, не искаше да се адаптира,  почистих го и пак не иска да се адаптира, тръгва и дотам с Ваг-ком-а.. И понеже не разбирам, се замислям за втора ръка ? Или ако някой им разбира на ремонта в софия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, James написа:

Извинявам се, че ще ползвам темата колеги, имате ли представа дали дроселът на 1.8 Т АЕБ 150кс и 1.8 Т АJL 180кс са еднакви

Еднакви са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са взаймозаменяеми, но с един колега се борихме с дросела на ADR и проблема се оказа в буксата:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_%28TBA%29 - тук е оказано как се прави адаптацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има някакво значение днес сложих дросел втора ръка почистен от АЕВ мАтор. И до вкъщи почти се беше адаптирал, утре ще изтрия грешката и доадаптирам и ще кажа как са станали нещата и ще разкажа по-подробно

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, колега, чак пълна простотия не е , но въпросът е да е хубав газов инж. С тръба на 8мм и по възможност изпарител с двоен вакуум и две мембрани. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!

  Разгледах темата към която ChillToucH ми даде линк, но не успях да намеря регистрирана версия на VAG-COM 409.1 (Линковете са изтекли и файловете не съществуват). В интернет се разрових и намерих този: http://unicastbg.data.bg/p/files/Audi/Software/VAG-COM%20409.1%20+%20Crack , инсталирах го и инсталирах крак-ът, но отново ми казва ,че версията не е регистрирана и трябва да се свържа със автора.. Направи ми впечатление ,че кракът е за 409.0 (не знам дали съществува такъв) може и това да е проблема.
  Та ако някой има пълна версия ще съм много благодарен ако я сподели.  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно трябва да имаш един сканиран модул от колата. Пробвай да вържеш vcds-а към колата. След това виж дали ще ти е регистриран. При мен имаше някаква такава врътка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това направих, вързах компютъра към колата, сканирах двигателя, почистих грешките и когато натиснах на Basic Settings ми дава ,че не е регистрирана програмата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от диска с който си купил кабела има файл Lader.exe това ти е крака. прочети инструкциите и ще си имаш работещ кабел.

а докато не оправиш грешката на сондата , колкото и дросели да смениш и адаптираш, няма да заработи както трябва,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎5‎/‎18‎/‎2016 at 20:37, James написа:

Е, колега, чак пълна простотия не е , но въпросът е да е хубав газов инж. С тръба на 8мм и по възможност изпарител с двоен вакуум и две мембрани. 

 

Като казвам АГУ имам в предвид газова уредба(с кранчета) а не ГИ газов инжекцион. Тоя мотор си иска своето и АГУ не може да му го даде. Ще има светещи чекове и неправилни смеси та свят да ти се завие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...