don_audinio Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 (Редактирано) Колеги,имам странен проблем с таблото.Оборотомера ми показва на празен ход 400 об/мин.При подаване на газ показва да речем 1800 оборота но по работата на двигателя се чува че е поне на 2500 об/мин.Другото нещо е уреда на температурата.Понякога показва - 60 градуса,друг път едвам се вдига стрелката.Някой има ли идея какво може да е?Колата е 1.8Т АEB Редактирано 22 Май 2016 от don_audinio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 И аз бях така с оборотомера на 1.8 Т АЕВ, показваше ми 600 на празен ход, а реално да са били 800(при 120км/ч на 3-та бях вместо на 5000, на 3500), трябва някой да ти го обучи с ВАГ=КОМ или да ако е сваляно таблото, да се види намотките на стрелките как са. За датчика на температурата при мен не отчиташе изобщо температура и го смених с нов куча марка за 18 лв и всичко си заспа на място. Но все пак нека през комп да се обучи таблото, Може да не са ти калибрирани стрелките и на двата уреда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Как точно се обучава таблото (стрелките) и се гледат "намотките" на стрелките колега, като даваш такъв съвет ? Дали през Ваг-ком не се прави тест за првилното зацепване на стрелките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 Предавам на бившия ми майстор думите. Първото, което написах е за Ваг-ком. Другото може и да не е така. Просто това ми обясниха, това споделих. Не ангажирам никого с мнението си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Май 2016 Доклад Share Публикувано 22 Май 2016 (Редактирано) Това което майстора ти е казал е точно така като идея, само че термините които е използвал са неправилни. Значи стрелките нямат намотки, но имат стъпкови моторчета които ги движат. Те много често се развалят и започват да преплъзват. Осите им са метални а запчатките пластмасови и като остареят пластмасата се пука и вече не може да държи остта. ВАГ-КОМа не може да ги обучи или да ги поправи, но може да ги изпробва. Това е един режим на тест, където кара всички стрелки да отидат в най-лявата позиция, после в най-дясната, после някъде по средата и т.н. По това се разбира дали стъпковите моторчета са се развалили или проблема е някъде другаде. Теста се прави от ВАГ-КОМ като се натисне "Output Tests - 03" бутона от екрана "17 - Instruments". По време на теста на таблото се вижда следното: Редактирано 22 Май 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 ако таблото е било от 6цилиндров двигател то ще се държи точно така обротомера. С ваг-ком се вижда кодировката и ако е нужно се сменя. другото е ако таблото е било от дизел и само са сменени плаките без да е променен файла, пак така става. ако таблото си го виждал да работи правилно някога в тази кола, горните две неща отпадат. Ако като дадеш на контакт видиш някоя от тези стрелки да трепери, или да се движи на пресекулки, то е счупено зъбно колело в стъпковото моторче. и На последно място, ако задния капак на таблото е Бял, то сменяй табло докато все още нещо в него работи. Лично моя съвет към сички колеги с а3 8л, а4 б5 а6 с5 при които таблото прави проблеми и се окаже че е френско, тоест с бял гръб. Сменяйте таблото с VDO. не давайте пари по майстори за ремонт на тези табла. ремонта е труден, скъп, и досега не съм виждал френско табло, ремонтирано, да изкара повече от година. А смея да твърдя че съм видял стотици коли с такива табла.За парите с който ще го ремонтирате, можете да го смените и да забравите за проблема. а може и да сложите табло с борд комп, и така ще има и полза от смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Мерси колега за инфото!Таблото е VDO и най вероятно е от шестак или дизел,защото на прекъсвач ми показва че е на 4500 оборота.Дисплея на борда както на повечето аудита на топло време се размазва и едвам се вижда,така че май по добре да го сменя направо цялото.Само да кажа че нямам идея дали е бачкало преди коректно,защото колата я купих съвсем скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Е то ако е от дизел се вижда ясно. При бензина максималните обороти (червените числа) са по-големи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 29 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Да прав си колега,от някой шестак е явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 30 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Предполагам че и от 1,8 125 коня би трябвало да стане?Или съответно от AJL също... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 (Редактирано) При мене а6 1999г 1.8 т 150 коня стрелката на километража почва да прекъсва след 10-15 км каране и накрая умира на 0.Тогава спира да отчита изминати километри,круиз контрола изключва,ако го използвам в момента изключва.Стрелката на температура охл.течност си стои в повечето време без да помръдне и след 10-15км каране заковава на 90 градуса.Стрелката на горивото започва леки колебания.Ще взема ново табло .което не е с бял капак ,да не френско,но после какво следва?Някой майстор във Варна да препоръчате за този проблем?Че ,чета за обучаване на таблото,възможности за големия дисплей и други такива...........Не е за мене тази работа.Ако бе само до развиване винтове и закачане букси няма проблем,ама до там съм:) Редактирано 8 Юни 2016 от pirata71 снимка на моя тип табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 14 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Колеги,оказа се че таблото е от 6 цилиндъра и успяхме да го излъжем че е 4-ри и започна да работи коректно.Стрелката на температурата не ми работи най-вероятно заради температурния датчик(G62),който ще сменя тия дни и ще видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 15 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Смених и датчика и вече всичко е наред.Остана само фис дисплея да сменя,че е леко размазан... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Сподели после, моля те колко излиза смяната / труд + части / .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 15 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Датчика го смених сам(много лесно се сменява),15 лева струва.Само колата трябва да е изстинала,че аз се пооплисках с антифриз малко защото не ми се чакаше съвсем да изстине. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 За дисплея имах предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 15 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Намерих един човек който ми иска 150лв за смяна +дисплей с една година гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Аз имам някой друг ред изгорял, чувал съм, че ремонтират, но май няма да се занимавам при такава цена. Не е много скъпо, но реално почти не го гледам ... и няма смисъл от разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Новите фисове са супер изкарват около 3 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 15 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Нови пак китайски нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Преди 2 часа, Marian_Georgiev написа: Новите фисове са супер изкарват около 3 години. Няма такова нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 нов фис 22$ от алиекспрес.смяната е 50лв в София има едно момче от КГА който се занимава с това и каза че на практика китайчетата са вечни . Emil Evgeniev Gevev e момчето не го познавам лично но му изпратихме по Еконт таблото с фиса и след 2дни го върна оправено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abstract Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Колега а да те попитам конкретно ако се намери VDO табло за AUDI A3 8L от бензинова кола , възможно ли е да се смени аплика и да се настрои да работи адекватно и безпроблемно ? Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danitsanev53 Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 здравейте колеги. обръщам се към вас със следния проблем: смених километража на ауди а4 б5 1.8т AGL мотор. обучихме го, прие всички кодове, не дава никакви грешки, но при опит за запалване изтрива кода на двигателя. ако някой знае, някакво решение на проблема нека пише. ще бъда изключително благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване