endemor Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Здравейте, Предполагам за много от вас, екстрата - пръскалки на фаровете е нещо по-скоро, като антиекстра или поне за мен е така! Много ми се иска да спра пръскалките. Един майстор ми сподели, че най-лесно е с прамахване на даден бушон, който е за тях. Някой има ли представа кой е точния бушон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 (Редактирано) Аз даже имам грешка за въпросното реле и трябва да проверя дали е то или просто бушона: 36 - SB36 - Fuse 36 on fuse holder 30 A - J39 - Headlight washer system relay 30 Иначе в това pdf-че има всичките май: http://www.turbostars.ru/4f/fuses4f.pdf Редактирано 25 Май 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 (Редактирано) с вагком да ти кодират фаровете че нямат пръскалки и готово... 3 мин работа Редактирано 25 Май 2016 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Като взех колата ,предния собственик каза ,че са ги спрели като просто са запушили маркучите. Все се каня да сваля бронята , да ги оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 16 minutes ago, Manniakk said: с вагком да ти кодират фаровете че нямат пръскалки и готово... 3 мин работа На седана бях пробвал да го правя докато си оправя дюзите, че хвърляше на всякъде и не намерих конфигурация във vagcom кодингите, която ги спира. Мисля че нямаше опция за ксенон без пръскалки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 0xx?xxx: Headlight Type 0 = Halogen Headlights w/o Headlight Washer System 1 = Halogen Headlights with Headlight Washer System 2 = Bi-Xenon Headlights 3 = Bi-Xenon Headlights with AFS 4 = Bi-Xenon Headlights w/o Headlight Washer System 5 = LED Daytime Running Lights with Headlight Washer System 6 = LED Daytime Running Lights w/o Headlight Washer System Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Ми може и аз да съм бил сляп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Само с бушон не става,дава грешка че е изгорял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Колега, не разбирам какво ти пречат пръскалките на фаровете, че искаш да ги изолираш? Аз също имам, но не ги ползвам. Какви проблеми имаш от тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Когато са пуснати фаровете, пръскалките се пускат автоматично, когато си пръскаш вода на прозореца, което повишава мисля че повече от двойно водата която се хаби, което води до честа нужда да се допълва, ако е гадно времето и се налага често да си пръскаш. Отделно, както споменах по-рано, ако ти е заминала някоя дюза, въпросните почват да пръскат като фонтанче и става забавно. Няма опция при която да не искаш да ползваш пръскалките, без да ги спреш изрично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endemor Публикувано 25 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 2 hours ago, kainy said: Аз даже имам грешка за въпросното реле и трябва да проверя дали е то или просто бушона: 36 - SB36 - Fuse 36 on fuse holder 30 A - J39 - Headlight washer system relay 30 Иначе в това pdf-че има всичките май: http://www.turbostars.ru/4f/fuses4f.pdf Не съм отварял бушоните до сега... Тоест да разбирам, че трябва да извадя бушон 36 от холдър 30?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 30-то е, че бушона е 30 ампера. Става въпрос за лявата кутия с бушони. Просто им липсва една запетайка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endemor Публикувано 25 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 (Редактирано) Преди 7 часа, kainy написа: Цитиране на предходно мнение! Значи махам бушон 36 от кутията в ляво на волана Редактирано 25 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Да. Грешка ще ти изписва само с vagcom като гледаш. На fis-a няма да има грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endemor Публикувано 25 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 (Редактирано) Преди 7 часа, kainy написа: Цитиране на предходно мнение! Благодаря много, вече няма да доливам по 5литра течност всеки месец Редактирано 25 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Просто не задържайте лоста дълго, а пръскайте на кратки интервали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 В Европа е забранено да имаш ксенон без пръскалки. В бялата част на континента по е де. Иначе да ги спреш и да реализираш зверската икономия на течност за чистачки трябва да махнеш бушона и кодинга от централ електрика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 То и каква толкова икономия реализираш, като през деня като караш на дневни нищо не пръска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 Преди 19 часа, kainy написа: Да. Грешка ще ти изписва само с vagcom като гледаш. На fis-a няма да има грешка. Има грешка на фиса,излиза ми една светкавица и миещото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 Сложи си едно тиксо като тва на предния капак на фиса и никакви грешки няма да ти излизат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 (Редактирано) На 26/05/2016 at 12:41, N1995 написа: Цитиране на предходно мнение! Аз не съм си махнал бушона и ми е все тая,казвам на колегата че грешката излиза Редактирано 27 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 Странно, защото имам грешка за релето, но нямам грешка на фис-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 интересно ми е тази грешка каква е, не съм я виждал в check-а на таблото.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 когато ти свърши или намалее течността на в казанчето нали ти светка нещо подобно на стъкло с пръскачка,като махнеш бушона към тази картинка излиза и една светкавица,казвам го от опит защото и аз мислех че по лесния начин ще стане ама уви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 Явно при мен е заминало релето, а не бушона и затова не пищи на фиса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване