Jump to content

Проблем с климатроника


Blackhawk

Recommended Posts

Здравейте колеги.Проблема е следния:
Времето се стопли и реших да пусна климатроника, но останах изненадан, при натискане на бутона не духа студено.Реших, че фреона е свършил и отидох на диагностика, но и там ме "отчаяха" и казаха, че имам фреон.След това тестваха компресора тръгва и няма проблем в колата става като в хладилник.Не мога да разбера какъв е проблема.Казаха ми, че проблема е с управлението, но всичко работи.Ако някой има идеи да споделя, ще съм много благодарен!Колата е а4 1.9тди 1997г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под "всичко работи" какво се има предвид? Щом е "всичко", къде е тогава проблема?

Иначе грабваш кошника, носиш го във Варна, на околовръстния има едно автоклиматично сервизче, отдаваш им го и имаш работещ климатик.

Малко не познават парите, но риска е оправдан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 01/06/2016 at 14:07, NIKO написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Под всичко имам предвид вентилатора и клапите, проблема е,че е всичко работи с байпас тествано е пък не ще да тръгва компресора от управлението

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.06.2016 г. at 13:40, Blackhawk написа:

Здравейте колеги.Проблема е следния:
Времето се стопли и реших да пусна климатроника, но останах изненадан, при натискане на бутона не духа студено.Реших, че фреона е свършил и отидох на диагностика, но и там ме "отчаяха" и казаха, че имам фреон.След това тестваха компресора тръгва и няма проблем в колата става като в хладилник.Не мога да разбера какъв е проблема.Казаха ми, че проблема е с управлението, но всичко работи.Ако някой има идеи да споделя, ще съм много благодарен!Колата е а4 1.9тди 1997г

 

колега легни под колата и проследи зелено/жълтия кабел да не би да е прекъснат някъде.

Виж и реле номер 267 намира се точно под волана.Виж бушон 25(30А) отстрани на волана има капаче с бушони.Виж и датчика-пресостата намира се на дебелата тръба точно преди да влезе в купето.Извади буксата запали колата ,включи на климатик и я замости и слушай дали ,ще включи.Виж и скритото меню на климатроника дали ти показва в норми градусите за външна температура.И ако всичко това е наред тогава вече може да се говори за проблем в управлението на климатроника.

Редактирано от arsenal88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е в комутационния електронен блок отпред в коша.

Да разбирам, че компресора са го пуснали принудително, а не от бутона на контролния панел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Преди 3 часа, arsenal88 написа:

 

колега легни под колата и проследи зелено/жълтия кабел да не би да е прекъснат някъде.

Виж и реле номер 267 намира се точно под волана.Виж бушон 25(30А) отстрани на волана има капаче с бушони.Виж и датчика-пресостата намира се на дебелата тръба точно преди да влезе в купето.Извади буксата запали колата ,включи на климатик и я замости и слушай дали ,ще включи.Виж и скритото меню на климатроника дали ти показва в норми градусите за външна температура.И ако всичко това е наред тогава вече може да се говори за проблем в управлението на климатроника.

Релето и бушона ги провериха момчетата при които ходих да видят за фреона-работят.Как точно се влиза точно в това меню ?

 

 

Редактирано от Blackhawk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 3 часа, tufata написа:

Проблема ти е в комутационния електронен блок отпред в коша.

Да разбирам, че компресора са го пуснали принудително, а не от бутона на контролния панел?

Да, принудително, за да го тестват.

 

Редактирано от Blackhawk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Blackhawk написа:

 

Релето и бушона ги провериха момчетата при които ходих да видят за фреона-работят.Как точно се влиза точно в това меню ?

 

 

колега ето тема за това как се влиза в скритото меню 

само трябва да видиш с колко канала си и потърси в търсачката на кой канал какво съответства.Но щом релето работи и осъществява връзка тогава пресостата е добре значи потърси проблем по зелено/жълтия кабел който захранва компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

46. Външна обкръжаваща температура, филтрирана за регулиране (вътрешен софтуер)

47. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (вътрешен софтуер в градуси)

48. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (цифрова стойност)
за тези ли става въпрос ?

46. Външна обкръжаваща температура, филтрирана за регулиране (вътрешен софтуер)

47. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (вътрешен софтуер в градуси)

48. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (цифрова стойност)
за тези ли става въпрос ?

 

Редактирано от Blackhawk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
преди 57 минути, tufata написа:

Често се прецаква, този блок който ти казвам. Причината е влизане на вода.

Къде точно се намира този блок ?

 

Редактирано от Blackhawk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата
Ходих при едни "специалисти" и ми казаха, че нямало връзка с компютъра.Някой може ли да ми даде някаква идея от какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в датчика за налягане. Или този на климатичния радиатор или този на тръбите който са до филтъра на купето. Отиваш в морга сменяш първо този до филтъра, че е по-лесен, ако не тръгне сменяш другия

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, becinko написа:

Проблема е в датчика за налягане. Или този на климатичния радиатор или този на тръбите който са до филтъра на купето. Отиваш в морга сменяш първо този до филтъра, че е по-лесен, ако не тръгне сменяш другия

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

На тръбите, които са до филтъра не се виждам датчик.Къде по точно се намира ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно до чистачките е като застанеш срещу колата отляво един черен датчик с 2 пина трябва да махнеш кората там–махаш уплътнението и я сваляш,после палиш колата и пускаш климатика и даваш мост на буксата и ако тръгне го сменяй даже и няма да трябва да го източваш защото има игла

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 22 часа, arsenal88 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Направих го, но нямаше резултат.Къде е другия на радиатора ли някъде ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко развитие по темата:
Едната грешка 01271 - positioning motor for temperature flap (v68) я отстваних, бяха се изронили зъбчатките на съответното моторче(V68) и не отваряне клапата.Климатроника пак не тръгва и другата грешка пак си седи.Някой има ли идеи какво може да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 21 часа, tufata написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Помага разбира се, моторчето беше на парчета като го отворих...не виждам кое е смешното...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, tufata написа:

Аз при ремонт на коли, почти нищо не ползвам от информацията на ваг-а, освен ако не е за някоя центровка.

Добре,като разбираш толкова, кажи от какъв е проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...