Blackhawk Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Здравейте колеги.Проблема е следния: Времето се стопли и реших да пусна климатроника, но останах изненадан, при натискане на бутона не духа студено.Реших, че фреона е свършил и отидох на диагностика, но и там ме "отчаяха" и казаха, че имам фреон.След това тестваха компресора тръгва и няма проблем в колата става като в хладилник.Не мога да разбера какъв е проблема.Казаха ми, че проблема е с управлението, но всичко работи.Ако някой има идеи да споделя, ще съм много благодарен!Колата е а4 1.9тди 1997г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Под "всичко работи" какво се има предвид? Щом е "всичко", къде е тогава проблема? Иначе грабваш кошника, носиш го във Варна, на околовръстния има едно автоклиматично сервизче, отдаваш им го и имаш работещ климатик. Малко не познават парите, но риска е оправдан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 1 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 (Редактирано) На 01/06/2016 at 14:07, NIKO написа: Цитиране на предходно мнение! Под всичко имам предвид вентилатора и клапите, проблема е,че е всичко работи с байпас тествано е пък не ще да тръгва компресора от управлението Редактирано 4 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) На 1.06.2016 г. at 13:40, Blackhawk написа: Здравейте колеги.Проблема е следния: Времето се стопли и реших да пусна климатроника, но останах изненадан, при натискане на бутона не духа студено.Реших, че фреона е свършил и отидох на диагностика, но и там ме "отчаяха" и казаха, че имам фреон.След това тестваха компресора тръгва и няма проблем в колата става като в хладилник.Не мога да разбера какъв е проблема.Казаха ми, че проблема е с управлението, но всичко работи.Ако някой има идеи да споделя, ще съм много благодарен!Колата е а4 1.9тди 1997г колега легни под колата и проследи зелено/жълтия кабел да не би да е прекъснат някъде. Виж и реле номер 267 намира се точно под волана.Виж бушон 25(30А) отстрани на волана има капаче с бушони.Виж и датчика-пресостата намира се на дебелата тръба точно преди да влезе в купето.Извади буксата запали колата ,включи на климатик и я замости и слушай дали ,ще включи.Виж и скритото меню на климатроника дали ти показва в норми градусите за външна температура.И ако всичко това е наред тогава вече може да се говори за проблем в управлението на климатроника. Редактирано 2 Юни 2016 от arsenal88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tufata Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Проблема ти е в комутационния електронен блок отпред в коша. Да разбирам, че компресора са го пуснали принудително, а не от бутона на контролния панел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 2 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Преди 3 часа, arsenal88 написа: колега легни под колата и проследи зелено/жълтия кабел да не би да е прекъснат някъде. Виж и реле номер 267 намира се точно под волана.Виж бушон 25(30А) отстрани на волана има капаче с бушони.Виж и датчика-пресостата намира се на дебелата тръба точно преди да влезе в купето.Извади буксата запали колата ,включи на климатик и я замости и слушай дали ,ще включи.Виж и скритото меню на климатроника дали ти показва в норми градусите за външна температура.И ако всичко това е наред тогава вече може да се говори за проблем в управлението на климатроника. Релето и бушона ги провериха момчетата при които ходих да видят за фреона-работят.Как точно се влиза точно в това меню ? Редактирано 2 Юни 2016 от Blackhawk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 2 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Преди 3 часа, tufata написа: Проблема ти е в комутационния електронен блок отпред в коша. Да разбирам, че компресора са го пуснали принудително, а не от бутона на контролния панел? Да, принудително, за да го тестват. Редактирано 2 Юни 2016 от Blackhawk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tufata Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Често се прецаква, този блок който ти казвам. Причината е влизане на вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Преди 10 часа, Blackhawk написа: Релето и бушона ги провериха момчетата при които ходих да видят за фреона-работят.Как точно се влиза точно в това меню ? колега ето тема за това как се влиза в скритото меню само трябва да видиш с колко канала си и потърси в търсачката на кой канал какво съответства.Но щом релето работи и осъществява връзка тогава пресостата е добре значи потърси проблем по зелено/жълтия кабел който захранва компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 2 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) 46. Външна обкръжаваща температура, филтрирана за регулиране (вътрешен софтуер) 47. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (вътрешен софтуер в градуси) 48. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (цифрова стойност) за тези ли става въпрос ? 46. Външна обкръжаваща температура, филтрирана за регулиране (вътрешен софтуер) 47. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (вътрешен софтуер в градуси) 48. Външна обкръжаваща температура, нефилтрирана (цифрова стойност) за тези ли става въпрос ? Редактирано 2 Юни 2016 от Blackhawk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 2 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) преди 57 минути, tufata написа: Често се прецаква, този блок който ти казвам. Причината е влизане на вода. Къде точно се намира този блок ? Редактирано 2 Юни 2016 от Blackhawk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Дали пък не е управлението на климатроника?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 3 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Малко развитие по темата Ходих при едни "специалисти" и ми казаха, че нямало връзка с компютъра.Някой може ли да ми даде някаква идея от какво може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 3 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Това показа Vag com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Проблема е в датчика за налягане. Или този на климатичния радиатор или този на тръбите който са до филтъра на купето. Отиваш в морга сменяш първо този до филтъра, че е по-лесен, ако не тръгне сменяш другия Sent from my iPhone 6S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 3 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) Помагайте колеги! Редактирано 3 Юни 2016 от Blackhawk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 3 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 преди 32 минути, becinko написа: Проблема е в датчика за налягане. Или този на климатичния радиатор или този на тръбите който са до филтъра на купето. Отиваш в морга сменяш първо този до филтъра, че е по-лесен, ако не тръгне сменяш другия Sent from my iPhone 6S using Tapatalk На тръбите, които са до филтъра не се виждам датчик.Къде по точно се намира ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 точно до чистачките е като застанеш срещу колата отляво един черен датчик с 2 пина трябва да махнеш кората там–махаш уплътнението и я сваляш,после палиш колата и пускаш климатика и даваш мост на буксата и ако тръгне го сменяй даже и няма да трябва да го източваш защото има игла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 4 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 (Редактирано) Преди 22 часа, arsenal88 написа: Цитиране на предходно мнение! Направих го, но нямаше резултат.Къде е другия на радиатора ли някъде ? Редактирано 4 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 12 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Малко развитие по темата: Едната грешка 01271 - positioning motor for temperature flap (v68) я отстваних, бяха се изронили зъбчатките на съответното моторче(V68) и не отваряне клапата.Климатроника пак не тръгва и другата грешка пак си седи.Някой има ли идеи какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tufata Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Гледайте гледайте Ваг кома... помага много, ама много рядко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 12 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 (Редактирано) Преди 21 часа, tufata написа: Цитиране на предходно мнение! Помага разбира се, моторчето беше на парчета като го отворих...не виждам кое е смешното... Редактирано 13 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tufata Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Аз при ремонт на коли, почти нищо не ползвам от информацията на ваг-а, освен ако не е за някоя центровка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 (Редактирано) Е, ти вероятно си някъв маг. Ние обикновените хора си помагаме с ваг-ком Редактирано 12 Юни 2016 от Satori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blackhawk Публикувано 12 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Преди 2 часа, tufata написа: Аз при ремонт на коли, почти нищо не ползвам от информацията на ваг-а, освен ако не е за някоя центровка. Добре,като разбираш толкова, кажи от какъв е проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване