Jump to content

Новото Audi A5 (B9) 2016


fifipaldi

Recommended Posts

След скандалите с Carbon buildup-те в щатите подобни двойни системи има в FSI мотори и доста собственици си ги карат дори без да подозират за тях :)

Иначе поне на хартия този мотор с 252кс изглежда доста обещатащо било то и с "quattro" ultra :)

5.6 до 100

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега единствената смущаваща особеност на 3-тото поколение е вградения в главата изпускателен колектор.

Още не съм го видял това на картинка и не мога да си го представя.

Чета обаче за един мноооого екзотичен тунинг на този мотор - "TURBO DELETE" :razz:

 

Edit: 

PLEASE NOTE: This is not a real product. It was an April Fools Day Joke. Please click here for more information about April Fools Day.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре беше прилична тази сивата, но беше с пълен S line.

Не ми харесва таблета и на мен, а и това ново MMI ли е MIB2 ли е ми се стори доста дървено като интерфейс, а и като качество (разцъках го 10-тина минути добре).

Останалата част от интериора ми хареса като цяло, таблото също не е лошо.

Врътката за управление на MMI-то ми беше малко странна и неуодбна (предполагам е до навици), а и трябва да си държиш ръката върху скоростния лост постоянно като цъкаш нещо.

При стария модел не е така и ми е по-удобно поне на мен.

Климатроника и копчетата за drive select-a, esp и т.н. както и самия скоростен лост ми харесаха също как са направени.

Като цяло хубав и модерен интериор, но ще видим базовиците какво ще представляват :).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко ново до момента само  Порше Панамера дизел ме хвана като дизайн, динамика,двигател и разход.

 

Новото S5 си е много добре, само 8 цилиндров двигател му липсва според мен. Едно RS5 с тоз дизайн и килограми и 600 к.с ще избие рибата , ако и за такава версия измислят таз конзола да не стърчи като лаптоп от Илиенци по средата а да е вградено ще е връхта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коя Панамера дизел говориш и динамика, 300кс е 3 сек по-бавна от твоята до 200, а 250кс е 10 сек по-бавна...при все че твоя 3тфси стоково е удушен до безобразие... 

Единствения по-приличен като динамика дизел е новия 4.0 v8 в 4S, ама там не виждам, с какво те е грабнал пък разхода...при каталожен 7.4 AMS постигат тестови 10.0 :) 

Само за протокола същата Панамера 4S 2-ра генерация с 3л бензин е 1сек по-бърза до 200км/ч при тестови разход 10.7л тестван в същата медия...с малката подробност, че бензина е 18кс по-мощен и 4к евро по-евтин за придобиване...а това, че е 180кг по-лек, по-тих, по-евтин за обслужване в комбинация с 2м по-добро спиране 130-0 само идва като бонус. Инчаче приза за най-безсмислено надуване на дизели обределено отива за БМВ с техния B57 агрегат и 4 турбота в G11 :hilezh: това 400кс и безмилостно изреждане на 6 предавки, само за да постигне  18сек до 200км/ч:flehan:

 

Edit: За новия RS5 се споменава, че ще използва същия v6 агрегат от S5, но ще генерира около 500кс...това с 600кс, освен мечти ще направи неконкурентни RS/S включително и Plus моделите в по-високите класове ;)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали и аз за новия дизел ти говоря де, на панамерата, същия 4.0 V8

Как с кво ме е грабнал?? Ха ми покажи по-бърз и по-икономичен 8-ак дизел.

А ти със сигурност не си разгледал интериора по-внимателно на новата панамера, определено бие сички по дизайн и красота.

 

А ако направат таз простотия RS5 да е пак 3.0 ТФСИ със 500 коня, начи нищо не правят.

Щото сега ако се отпуши мотора на S5-цата, който както правилно отбеляза е зверски скопен и ако просто си туриш по-нормален компресор отиваш на близо 500 коня. А ако смениш генерация и други дреболии ги надскачаш.

Мен м/у другото само гаранцията ме спира да си отпуша мотора, сериозно съм се замислил.

 

Ама да, прав си, сигурно няма да я направят по-корава щото наистина ще канибализира продажбите на RS6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва  по-голям компресор от Eaton TVS1320 (стоковия) за ~500кс. то ако трябва да сме честни има само един прототип на Magnuson TVS1740 за тоя двигател... Моята 2ра година я карам с него и по-високо налягане с 492кс. Просто при по-малките модели 5/4 трябва и коолер да се сменя, че кошчето ви е малко и оттам произтичат немалко ограничения. Генерацията не е толкова важна, колкото колекторите и интейка. Щом си се замислил действай, колата става съвсем друга.

Иначе Панамерата 2 ти дадох пример, че разхода и не е впечатляващ нито динамиката...а и не виждам защо на някой му трябва дизелов V8 в лек автомобил...за да има динамика на камион може би :hilezh: 

 

Да това се спряга за RS5 същия мотор с по-висок боост и 500 до 520кс иначе канибализирането не е само на RS6 това са RS6/RS7/S8 и Plus вариантите им включително...а R8 и R8 plus при близо 2.5 пъти по-висока цена, как ще се продават, ако има 600кс 4тфси рс5 мислиш :)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...