DStealth Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) След скандалите с Carbon buildup-те в щатите подобни двойни системи има в FSI мотори и доста собственици си ги карат дори без да подозират за тях Иначе поне на хартия този мотор с 252кс изглежда доста обещатащо било то и с "quattro" ultra 5.6 до 100 Редактирано 30 Декември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) За сега единствената смущаваща особеност на 3-тото поколение е вградения в главата изпускателен колектор. Още не съм го видял това на картинка и не мога да си го представя. Чета обаче за един мноооого екзотичен тунинг на този мотор - "TURBO DELETE" Edit: PLEASE NOTE: This is not a real product. It was an April Fools Day Joke. Please click here for more information about April Fools Day. Редактирано 30 Декември 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 30 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) Вътре беше прилична тази сивата, но беше с пълен S line. Не ми харесва таблета и на мен, а и това ново MMI ли е MIB2 ли е ми се стори доста дървено като интерфейс, а и като качество (разцъках го 10-тина минути добре). Останалата част от интериора ми хареса като цяло, таблото също не е лошо. Врътката за управление на MMI-то ми беше малко странна и неуодбна (предполагам е до навици), а и трябва да си държиш ръката върху скоростния лост постоянно като цъкаш нещо. При стария модел не е така и ми е по-удобно поне на мен. Климатроника и копчетата за drive select-a, esp и т.н. както и самия скоростен лост ми харесаха също как са направени. Като цяло хубав и модерен интериор, но ще видим базовиците какво ще представляват :). Редактирано 30 Декември 2016 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 От всичко ново до момента само Порше Панамера дизел ме хвана като дизайн, динамика,двигател и разход. Новото S5 си е много добре, само 8 цилиндров двигател му липсва според мен. Едно RS5 с тоз дизайн и килограми и 600 к.с ще избие рибата , ако и за такава версия измислят таз конзола да не стърчи като лаптоп от Илиенци по средата а да е вградено ще е връхта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 (Редактирано) За коя Панамера дизел говориш и динамика, 300кс е 3 сек по-бавна от твоята до 200, а 250кс е 10 сек по-бавна...при все че твоя 3тфси стоково е удушен до безобразие... Единствения по-приличен като динамика дизел е новия 4.0 v8 в 4S, ама там не виждам, с какво те е грабнал пък разхода...при каталожен 7.4 AMS постигат тестови 10.0 Само за протокола същата Панамера 4S 2-ра генерация с 3л бензин е 1сек по-бърза до 200км/ч при тестови разход 10.7л тестван в същата медия...с малката подробност, че бензина е 18кс по-мощен и 4к евро по-евтин за придобиване...а това, че е 180кг по-лек, по-тих, по-евтин за обслужване в комбинация с 2м по-добро спиране 130-0 само идва като бонус. Инчаче приза за най-безсмислено надуване на дизели обределено отива за БМВ с техния B57 агрегат и 4 турбота в G11 това 400кс и безмилостно изреждане на 6 предавки, само за да постигне 18сек до 200км/ч Edit: За новия RS5 се споменава, че ще използва същия v6 агрегат от S5, но ще генерира около 500кс...това с 600кс, освен мечти ще направи неконкурентни RS/S включително и Plus моделите в по-високите класове Редактирано 31 Декември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo Teo Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Е нали и аз за новия дизел ти говоря де, на панамерата, същия 4.0 V8 Как с кво ме е грабнал?? Ха ми покажи по-бърз и по-икономичен 8-ак дизел. А ти със сигурност не си разгледал интериора по-внимателно на новата панамера, определено бие сички по дизайн и красота. А ако направат таз простотия RS5 да е пак 3.0 ТФСИ със 500 коня, начи нищо не правят. Щото сега ако се отпуши мотора на S5-цата, който както правилно отбеляза е зверски скопен и ако просто си туриш по-нормален компресор отиваш на близо 500 коня. А ако смениш генерация и други дреболии ги надскачаш. Мен м/у другото само гаранцията ме спира да си отпуша мотора, сериозно съм се замислил. Ама да, прав си, сигурно няма да я направят по-корава щото наистина ще канибализира продажбите на RS6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 (Редактирано) Не ти трябва по-голям компресор от Eaton TVS1320 (стоковия) за ~500кс. то ако трябва да сме честни има само един прототип на Magnuson TVS1740 за тоя двигател... Моята 2ра година я карам с него и по-високо налягане с 492кс. Просто при по-малките модели 5/4 трябва и коолер да се сменя, че кошчето ви е малко и оттам произтичат немалко ограничения. Генерацията не е толкова важна, колкото колекторите и интейка. Щом си се замислил действай, колата става съвсем друга. Иначе Панамерата 2 ти дадох пример, че разхода и не е впечатляващ нито динамиката...а и не виждам защо на някой му трябва дизелов V8 в лек автомобил...за да има динамика на камион може би Да това се спряга за RS5 същия мотор с по-висок боост и 500 до 520кс иначе канибализирането не е само на RS6 това са RS6/RS7/S8 и Plus вариантите им включително...а R8 и R8 plus при близо 2.5 пъти по-висока цена, как ще се продават, ако има 600кс 4тфси рс5 мислиш Редактирано 31 Декември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване