vermeer Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 За праймването с масло - недейте да откачате нито инжектори, нито бубини и т. н. Сваля се предпазителят на инжекторите - работа за 5 сек., въртите 7-8 пъти по 5-6 сек (гледайте да имате зареден акумулатор) връщате предпазителя и палите... Толкоз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 (Редактирано) 16 minutes ago, vermeer said: За праймването с масло - недейте да откачате нито инжектори, нито бубини и т. н. Сваля се предпазителят на инжекторите - работа за 5 сек., въртите 7-8 пъти по 5-6 сек (гледайте да имате зареден акумулатор) връщате предпазителя и палите... Толкоз. Да това е доста по-цивилизованият вариант! Редактирано 5 Юли 2016 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 а,на практика най-сигорния вариянт за турбото ,че ще е пълно с масло е като се хване перката за една минута примерно да не се върти,когато колата се пали севте след монтаж на рециклирано турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 3 hours ago, veskol said: а,на практика най-сигорния вариянт за турбото ,че ще е пълно с масло е като се хване перката за една минута примерно да не се върти,когато колата се пали севте след монтаж на рециклирано турбо Не ми звучи сериозно това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Според мен трябва да се свали даунпайпа и да се огледа много внимателно турбинната перка с фенерче и огладало. Преди разглобяването колата да е карана така, че да изпуши. Ако е турбото ще е мазно около перката Тогава се носи пак в сервиза, но дали може да се направи нещо не съм сигурен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULIT Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Митко Турбото разбира от турбини колкото аз от космически кораби!!!! Аз се казвам Атанас Димитров Поповски и ако въпросният майстор има забележки към поста ми може да ми се обади на телефон +359888394727 Там в номенклатурата му ме има и може да види какви турбини ми е правил!!!! Изрично помолих за по-голямо внимание при събирането на турбините и точно на най скъпите се осра зверски и се изложи доста!!!Не ставаше въпрос и за средства,за мен беше важно да станат както трябва!Беше ми препоръчан от Венци-Маднес ,смятам че всички го познават! 5-пъти съм говорил с Меллетт по телефона и от там хората гарантират за качеството на частите им!ДА обясниха ми че са всичко се прави в Китай -което е обяснимо и не ме изненадва! Турботата изпратих в Турбо Динамик -Обединеното кралство!И сега си карам и си свиркам!Транспорта не беше скъп през Еконт! Така моя съвет е господа - в България няма сервиз в който да ви ремонтират качествено турбината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Ако иде реч за тези: и аз ги тача. Пазарувал съм тОрбо от тях. Точни са. За Митко Турбото - няма да какво да се каже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Turbo Dynamics x3 Има и други в UK, зависи какво му трябва на човек... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULIT Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Опаааааааааааа, отново издънка на Батко Ви Митко! Тоя път за около 3800лева!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Е раздай се още малко, де. Така само с едни кинти поста е за никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Има ли щастлив край на историята с К04-015-ката? Или все още си пуши? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 3 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Преди 17 часа, HellFire написа: Има ли щастлив край на историята с К04-015-ката? Или все още си пуши? Отидох за рекламация. Свалиха турбината и я разглобиха пред мен. Уж нямало броблем в нея и не е пускала масло - аз не разбирам какво трябва да се погледне и не мога да твърдя така ли е или не. Сглобиха я наново и монтаж обратно... Колата продължава да си пуши както преди :)) Когато сменя гумички на клапани ще пиша какво е станало и дали е пушила от тях или от турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Митко Турбото разбира от турбини колкото аз от космически кораби!!!! Аз се казвам Атанас Димитров Поповски и ако въпросният майстор има забележки към поста ми може да ми се обади на телефон +359888394727 Там в номенклатурата му ме има и може да види какви турбини ми е правил!!!! Изрично помолих за по-голямо внимание при събирането на турбините и точно на най скъпите се осра зверски и се изложи доста!!!Не ставаше въпрос и за средства,за мен беше важно да станат както трябва!Беше ми препоръчан от Венци-Маднес ,смятам че всички го познават! 5-пъти съм говорил с Меллетт по телефона и от там хората гарантират за качеството на частите им!ДА обясниха ми че са всичко се прави в Китай -което е обяснимо и не ме изненадва! Турботата изпратих в Турбо Динамик -Обединеното кралство!И сега си карам и си свиркам!Транспорта не беше скъп през Еконт! Така моя съвет е господа - в България няма сервиз в който да ви ремонтират качествено турбината! Това за Бг. Рециклажа НЕ е новина. Наскоро бях в ситуация и си купих втора уп. от Германия на 117к за 330евро с доставката. Монтирах я и колата лети! Старата е с наранена студена част и ако някога я правя съм в дилема сам ли да я сглобя с нова средна част от англичаните или да им я пращам с куриер... НО НИКОГА няма да я рециклирам при тия измамници наще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване