vencibotev Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Заредих климатроника с фреон и момчето което го направи ми прдложи да прьсне един флакон през клапата на филтьра, които щял да прочисти вьздуховодите.Изпрьска флкона при работещт климатроник и два дни ме боля главата от силна ароматизираща миризма.След няколко дни започнах да чувам как работата на вентилатора става все по шумна и накрая спря.Сега един пьт работи ,десет пьти не работи.Когато работи е твьрде шумен, как мога да стига до него.Предполагам че понеже през него е минавала тази смес от флакона която е почти течна сега ми дава ядове.Ако разглобя жабката мога ли да стигна до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 26 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2016 Да, жабката се сваля и е зад нея. Има клипове в ютюб - аз развих болтовете на вентилатора,но не успях да го сваля преди време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Разглобява се малко ( а бе направо си се сваля ) захващането на пасажерския Аирбег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 При мен проблема беше втулките на ротора,бяха запекли и след малко смазване с масло си заработи.Незнам защо не използват лагери,даже и вентилатора за охлаждане на радиатора и там е с втулки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 Защото вместо на десет +, ще сменяш/ремонтираш на година - две въпросните възли, за такива места по-добро от втулката няма. Малък хитър трик е, когато се ремонтира втулката, отзад в чашката да се сложи парче кече, напоено с минерално масло, става вечно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 аз като монтирах задния капак на мотора на климатика капнах 2капки масло на месинговата втулка, но това с кичето напоено в масло е много хитро ще го приложа следващия път. А защо с минерално масло, такова за скорости 75w90 синтетика няма ли да е по добре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 грешка, имах предвид силиконово масло, просто издържа по-дълго, не е хигроскопично и не се пресича/гранясва с времето. С тия втулки има един тънък момент, по принцип оригиналните са металокерамични (печени бронзови пресовки) и са доста порьозни за да се напоят добре с масло, но често разни "стругари" или не знаят за какво става дума, или гледат през пръсти и слагат каквото имат жълто под ръка, резултата понякога е плачевен. Затова е хубаво човек сам да си намери първо втулката, после да ходи на майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване