Jump to content

Autocheck гориво сигнализация


slona

Recommended Posts

Здравейте,

Autocheck  жълтият символ за липса на гориво ( бензиновата колонка) би трябвало да е на база получена информация от поплавъка в резервоара, както от същия източник получава информацията и нивомера - стрелката на таблото?

Вероятно жълтият символ за липса на гориво се появява след някакво логическо изчисление и е по-верен от стрелката според мен.

Не знам къде е истината, ако някои има по-точни наблюдения, моля да сподели.

Чувал съм, че за новите коли се правели някакви софтуерни галимации, на база на които светва индикация за липса на гориво, но не знам дали е било така през 1991 г, когато започва производството на б4?

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята резерва светва на около 8/10литра останали в резервоара. Резервата (лампата) ми е по вярна от стрелката, получава деректно сигнал от поплавък, както и борда. А стрелката ми показва каквото си иска. На по новите коли, светна при оставащи километри, примерон на 80км (зависи от разхода). 

ПП-Може алтчек+ борд да светва лампата спрямо разхода, прекалено малко карах без борд за да разбера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е светвала един път тази лампа... случи се когато угаснах за бензин :hilezh:  Едната Б4 е '91 (АБК, седан, на предно) от първите 300 бр. - според един италиански каталог като нея са произведени 800 бр. след това нещо променят. Другата от подписа също има ауточек, но там си свети постоянно колонката, понеже имам някакъв проблем. Като се изчерпи темата на колегата ще попитам в нея за моя проблем :) 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих ауточек наскоро и при мен лампата светва като останат няколко литра бензин (към 8 мисля). Като ти светне другия път лампата спри колата и провери със скритата функция на трип компа колко литра гориво има останало.

Та като ми светне лампата и съответно се чува бип. Тогава стрелкката е по горе - долу преди средата на червения сектор.

При кабриолета резервоара е друг и не знам дали показанията са еднакви със седан но бензина свършва чак когато стрелката отиде на "Е" ...веднъж карах да видя дали ще свърши и дори падна под червения сектор. Все още имаше бензин.

Мисля си че когато дадеш на контакт - ако се мръдне стрелката дори малко нагоре значи има гориво. Спре ли да мърда значи вече е свършило тотално.

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам бордове и на двете - като намалее горивото на борда започва да мига оставащ пробег 50, 40, 30, L. Дори на L пак не светва колонката. Проблема ми е следния - колонката на ауточека свети постоянно още като подам контакт, стрелката на уреда за гориво за гориво е във вечен покой, но на борда се появяват показанията 50, 40 и т.н което ме навежда на мисълта, че сондата в резервоара е наред. Като взех колата (и двете са с фабричен ауточек) на таблото му работеше само оборотомера и аз го смених с работещо с борд, но пак колонката си свети, останалите неща работят :nixweiss:

 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да си сигурен в сондата, виш със скритата функция на борда. Ако отчита вярно, може да има нещо на аутчека. При току що светнала лампа, при проверка на скритата функция ще има отклонение от около 5 литра (ако борда е наскроен както препоръчват от ауди). Аз при мигаща резерва когато зареждам, зареждам между 60 и 62л (при резервоар от 70л).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На купе и кабрио е 70л, 66л е на седан и комби. 

 

ПП-Един път реших да видя колко ще мога да издържа на резерва, от страх не издържах докато изгасне и заредих 67л (сега дали са ме излъгали на колонката и гърловината дали е в сметките на производителя е друго)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сметките е разбира се. Като изклячи колонката птиваш и въртиш малкото синьо търкалце зад стрелката на горивомера до съответния литраж.

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май имам някакъв проблем в горивомера. Врътнал съм на макс потенциометъра и на болда показва 66,7 литра, също съм и врътнал на макс регулировката на стрелката за да стигне правилното си място. 

Смятам да отворя кошницата за да я почистя и ще видя поплавъка, също и ще пресуша резервоара за да го видя точно колко е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/29/2016 at 5:50 PM, krisaleks said:

"Резервата (лампата) ми е по вярна от стрелката, получава деректно сигнал от поплавък..."

Мисля, че и лампата и стрелката получават сигнал от поплавъка.Поплавъкът е един и е в резервоара, нали?

Освен ако колата има 2 поплавъка....Нека някой по запознат да каже.

Стрелката си показва каквото си иска, защото зависи от лошия контакт на стабилизатора на напрежение, а при лампата не е така.Така мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под дирекно имам предвид, че не минава през стабилизатор и бобина като е за стрелката стрелката. А според съпротивлението от поплавъка, не минама през т.н. проблемни места на тия табла. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.07.2016 г. at 11:13, slona написа:

 

Имаше специална процедура по калибрацията на борда и стрелката.Аз също се сблъсках със този проблем като слагах ауточек и борд.Имаше пдф файл как се прави всичко.Накратко по спомен.Колата трябва да е със напълно разен резервоар,на идеално равна настилка.Наливаха се 6-7  литра гориво.После чрез потенциометъра на борда се оказваше светкането на колонката,при тези 6-7 литра.След това се позиционираше стрелката на първата от 3-те червени чертички.Имаше разлика при различните мотори,дали е 4,5 или 6 цилиндъра.Ако намеря файла ще го кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...