Rotkod Публикувано 10 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 (Редактирано) Колега mradulov, Не желая да влизаме в излишни спорове, кой прав, кой крив... Аз заставам зад думите си, както и зад показанията си, с уточнението , че те са по колонка, а не по борд компютър, в който имам съмнения относно точността и който може да греши (затова мисля има възможност за корекции през Vag.Com-a). Също така времето ми е по хронометър (този на часовника, не е професионален хронометър, ама надали греши със 7 минути). Така че няма нужда от парични облози, защото това ще се превърне от ентусиазъм в хазарт, а това не е идеята тук. Все пак, ако си истински ентусиаст (и те човърка дали е така или не, и имаш време и желание) ти предлагам да направим заедно един тест с моята количка-бричка. Дай си телефона на ЛС и утре аз лично ще ти се обадя да се разберем как и кога ще тестваме. Както писах в началото и на мен ми е странно че разхода е една идея по-висок, та ще се радвам на второ мнение, дори присъствие. И разбери/приеми, че има такъв времеви прозорец, в който е възможно да се кара на магистралата на автопилот с едно-две или дори без никакви намалявания на скоростта, освен ограничението от 80км/ч на Траянови врата. ПП. Това със сапунисването не го разбрах, но ми идва саркастично (без нужда). Надявам се всички тук да сме сериозни хора, а не пъпчиви младежи на по 16-19 годинки, с пресна-пресна книжка или дори без. Редактирано 10 Август 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Разход се мери в двете посоки. От София до Бургас имаш 600м денивелация, която работи за теб даже баирите са такива, че да те улесняват в спускането( късо стръмно изкачване). И при попътен вятър става...чудо. Сега я засечи на връщане и осредни разхода. И още нещо: София-Бургас е най-икономичният маршрут. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Потвърждавам, че разликата в надморското равнище от точка А до точка Б има значение. Преди няколко дена се върнах от почивка. Маршрутът не е София - Бургас, а е София -Варна. Но за n-ти път констатирах, че в посока Варна, колата ми изгаря по-малко гориво отколкото наобратно (Варна - София). Винаги то София тръгвам с пълен до горе резервоар (пълнен лично от мен) и на обратно винаги допълвам до горе (отново от мен, просто ми е навик от времето, когато на бензиностанциите си сипвахме сами). Наблюденията ми са, че във Варна пристигам със резервоар на средата между 1/2 и 3/4, докато в София се прибирам на 1/2 резервоар. Разликата е доста видима и я забелязвам всеки път (до Варна и обратно пътувам поне по 4-5 пъти в годината). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 10 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 (Редактирано) Вторият постнат (по-нагоре) пример от мен е с изминато разстояние от 640км и изчислен разход 5.8л/100км. Тук магистралното каране е в двете посоки. Като е карано 367км (Бургас-София!!!) + 167км (София-Бургас), останалото е градско + извънградско... Така че не мисля, че разликата е фактор (който ще промени дрстично резултата). ПП. И аз както колегата bsdnikolov си пълня резеряоара само и по един и същ начин. Редактирано 10 Август 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Rotkod, Книжката ми ще стане на 20 години този декември, казвам за ги за да няма съмнения, че съм младеж с пресна книжка и смея да твърдя, че през дупето ми е седяло на шофьорското място на много и различни автомобили. Стила ми на каране не е тично да спазвам ограниченията, но съм разумен. Разхода на гориво не ме бърка особенно и винаги обективно съм споделял моя. Не харесвам приказки от сорта "по магистралата карам със 100 и нам колко си и разхода ми е 4,5" Ако си успявал да пътуваш от Софето до Бургас на круизконтрол, без да го спираш, евала, хванал си празна магистрала, на мен не ми се е случвало, въпреки, че доата често съм по магистралите. Това дето съм написал в предишния пост е за размисъл на младежите и некои дърти самохвалковци и съм готов да изпълня облога при посочените условия, без шикалкавене. Това предложение съм го правил и в други форуми, но ти единствен се съгласи да експериментираме, никой друг не е обелвал дума за проба без облог, камо ли да се хване на въдицата със средната скорост. Това е показателно мисля, не че хвалбите секват ма то това е като с рибарите и кой каква риба хванал, безкрайното надлъгване. Благодаря ти за предложението, но ти явно не си в целевата група на облога, демек твоя нос няма нужда от натривки, явно не си от рибарите. Относно облога, надявам се никой да не си прави подобни експерименти, защото всички условия, освен разхода, са постижими, но не е много разумно. Пробвал съм и съм постигал подобна средна скорост, бях на зор, но съм го правил един път и ако няма основателна причина не бих си го причинил отново, не и по нашите магистрали. П. С. Утре се прибирам към България, София и с удояолатвие бих изпил една бира с теб и с други колеги. На "новото" ми Ауди още нямам вчеатления от разхода, щото то един резервоар е опознавателен период, а и аз не съм свикнал с автомобила още, но мога да ти кажа за предишния ми автомобил, Ц-класа 220ЦДИ какъв е разхода, ако те интересува. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 10 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 (Редактирано) Колега, няма натривания на носове и др подобни. Просто ще се радвам да се запознаем и да направим (повторим) експеримента/маршрута заедно. Хем весело, хем раздумка, хем обмен на полезно инфо (вярвам че всеки има какво да каже на другия), хем положителни емоции. Изобщо не съм приел нещата в негативния смисъл , защото далеч не съм такъв човек. Относно средната скорост, не ми е била самоцел, а следствие на последващи изчисления (радвам се, че колегата по-горе ме поправи за грешката с времето). Като шофьор смятам, че сме от едно "семейство", обичам да карам бързо, често на места изпреварвах, може да се каже рисково дори,в очите на другите (знаеш как е, когато те удари адреналина, просто искаш още и още...), но отдавна се наиграх с играчките за големи момчета (бързите коли). След 25 години стаж зад волана и 30 на мотор, мисля че вече се определям като "спящ тигър" на магистралата. Карам си на автопилот, рядко някой може да ме впечатли или изкара от кожата с простотии и изпълнения като "качване на задната ти броня + къси-дълги-къси-дълги-къси-дълги", а ако успее (което е рядко) обикновено "яде бой" най-вече чрез правилна тактика на пътя отколкото чрез наказване (заради силна кола). Накратко, идеята ми беше да ти покажа/докажа, че може да се кара цялата магистрала на автопилот, да се постигне посочената от мен Vср без да вдигаш "за момент" 180км/ч, както и да не е критично (или както ти го определи "правене на опасни експерименти"). С още един участник в един такъв нарочен тест, темата ще придобие съвсем друг облик. Относно Мерца, най-добрият Мерцедес е продаденият Мерцедес. ...но за това когато се видим. За C-ката, 150hp е известен с пестеливостта си. Страхотен мотор, разбира се след 320cdi (мотора) монтиран на C, E, S, R, ML ... "и последният да затвори вратата" модели. Стига, че сме много в спам вече. Редактирано 10 Август 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Точно 646 мотора 150 коня е, вече друг я кара, ама още не съм го преживял. Моите впечатления не са като за пестелив, по-скоро като за вървежен със съответния за въряежа разход. Ако някой е успял да устои на вървежа, вероятно се е радвал и на нисък разход , ама както казах, разхода не ми е фактор, стига да не е на счупено. Точно за това го следя, за мен рязкото повишаване на разход(без причина) е признак за проблем. П. С. 320 тогава беше акцизен и немаше въздух за глезотии, че точно се беше родило първото дете от 2 Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
versay13 Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 (Редактирано) На 7/30/2016 at 14:12, Rotkod написа: Здравейте колеги, Откакто си реших двата проблема с френското табло и грешно отчитащ поплавък в резервоара, реших че е време да засека разхода на гориво на принципа "Пълно-пълно". Какви пари е таблото vbo Редактирано 12 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 (Редактирано) Преди 17 часа, versay13 написа: Цитиране на предходно мнение! 150лв. Редактирано 12 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 11 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 (Редактирано) Колега versay13, можеше да ме попиташ на ЛС. Нямаше нужда да "цапаш" в темата, чак пък и целия пост си ми цитирал... Колегата veselin velchev вече ти е отговорил , затова няма да го повтарям.Моля някой модератор да зачисти, ако прецени... Редактирано 11 Август 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 7 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Днес успях да я докарам до момента в който да се движи на бензинови изпарения. На таблото взе да изписва, че има останало гориво само за 10 км градски пробег.Та ... равносметката е:842km пробег с един резервоар гориво (832km изминати + 10km по борд компютър). Основните километри са по магистралата 85% (Vср=134км/ч) + планинско 10% (Vср=70) + 5% градско (Vср=15км/ч). Сипаното гориво беше 49,5 литра (на Ромпетрол), което по мои сметки ако не бъркам е разход от 5,9 л/100км. Е, това не е ли повечко като разход или това си е нормалното и харчене??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване