Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

За подаването на газ-бях задържал на едно положение педала,не беше плавно

За това дали съм 4х4-на колата отпред и отзаде е с табелки куатро,по документи е куатро и при сканиране мисля пак изписваше куатро

Евентуално някоя система да не е заработила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щом си с 3.0 дизел със сигурност си с 4х4. Не мисля че имаш проблем, понякога и моята е буксувала със само 1 гума докато не върна газта и не пробвам отново.

 

Какво кара системата да се замисли как да разпредели въртящия момент, нали всичко е механично, освен ел. дифове?

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу и при мен бе така-спирачката,спряха вс.колела и след това с леко газ издрапах,а  на таблото трябва ли да свети или мига нещо в такава ситуация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да споделя малко опит от вчера :)

 

От доста време отлагам да си сменя лостчето на мигачите (биеше ляв мигач, като даваш десен, от време на време) и от мързел не сядах да го правя. Наскоро ми отказаха и бутоните на волана, та реших да го комбинирам и със смяна на лентовия кабел. С лостчето на мигачите, никви грижи. Бързо, лесно, вкусно. Лентовия кабел обаче беше друга бира. Не само че не оправи бутоните, но и прецака ръчната :). Нещото което се случи е, че след като вързах всичко, сложих акумулатора и запалих, ръчната се активира, наби грешка за електрически проблем във веригата и това е, нема мърдане :). Върнах стария кабел и почна да работи но грешката остана и не се махаше. За да се махне, трябваше ръчната да се пусне и спре веднъж. Същото важи и за грешката в ABS модула (която съответно се записваше и в 10 други модула), къедто докато колата не мръдне 3-4 метра, няма триене.

 

И за бонус... карането по магистралата със 160+ в Towing mode, хич не е приятно, който за съжаление установих, че брат ми е бил пуснал, чак след като се !борих! с планински завои, където с 80-90 ми се струваше, че ще излетя от пътя :D

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгнах да пяла колата, но двигателя работи много зле. Тресе целия, пуши от всякъде, като отвартя капачката излиза пушек и от там. Не дава никакви грешки свързани с двигателя, дюзите изглеждат добре като се върже на vagcom. Умря :( Ще я качвам на рапатрак да я карам на майстор :( Стана изведнъж. 3tdi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменям спирачните апарати отпред с 321мм такива. Купуват ли се ремонтни комплекти при смяната? Нещо друго, Стефане ти го прави това?

 

http://drive.bg/product_info.php?cPath=10106_10127&products_id=1188288&ModelId=18420&osCsid=l5jsta5envj9mfpb2s5dlf91l7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кайни май минава от 321 на 347, аз незнам 3.0 тди да има с по-малки от 321мм. И аз го мислих по-едно време, но ме разубедиха, ефекта не си струвал инвестицията уж.

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених супорт, спирачни апарати и дискове. Иначе съм рециклирал такъв апарат от 347мм.

Артисаха ми два диска 347мм почти чисто нови, някой ако му трябва да свирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз планирам същото, само чакам да ми извадят и водачите. Едно почистване и са готови. Не мисля да си играя с полиране на буталото и т.н. Просто така или иначе не са на колата още :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е имало вода в спирачната течност или не е имало скъсан маншон, буталото сигурно е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако правилно се ориентирам на самия апарат. То са двете челюсти и "носача" (caliper carrier) по средата, който се закача за шенкела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...