Kalomencho Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 За подаването на газ-бях задържал на едно положение педала,не беше плавно За това дали съм 4х4-на колата отпред и отзаде е с табелки куатро,по документи е куатро и при сканиране мисля пак изписваше куатро Евентуално някоя система да не е заработила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 28 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 (Редактирано) Щом си с 3.0 дизел със сигурност си с 4х4. Не мисля че имаш проблем, понякога и моята е буксувала със само 1 гума докато не върна газта и не пробвам отново. Какво кара системата да се замисли как да разпредели въртящия момент, нали всичко е механично, освен ел. дифове? Редактирано 28 Август 2016 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalomencho Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Горе долу и при мен бе така-спирачката,спряха вс.колела и след това с леко газ издрапах,а на таблото трябва ли да свети или мига нещо в такава ситуация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Ако буксува - мига на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Аз да споделя малко опит от вчера От доста време отлагам да си сменя лостчето на мигачите (биеше ляв мигач, като даваш десен, от време на време) и от мързел не сядах да го правя. Наскоро ми отказаха и бутоните на волана, та реших да го комбинирам и със смяна на лентовия кабел. С лостчето на мигачите, никви грижи. Бързо, лесно, вкусно. Лентовия кабел обаче беше друга бира. Не само че не оправи бутоните, но и прецака ръчната . Нещото което се случи е, че след като вързах всичко, сложих акумулатора и запалих, ръчната се активира, наби грешка за електрически проблем във веригата и това е, нема мърдане . Върнах стария кабел и почна да работи но грешката остана и не се махаше. За да се махне, трябваше ръчната да се пусне и спре веднъж. Същото важи и за грешката в ABS модула (която съответно се записваше и в 10 други модула), къедто докато колата не мръдне 3-4 метра, няма триене. И за бонус... карането по магистралата със 160+ в Towing mode, хич не е приятно, който за съжаление установих, че брат ми е бил пуснал, чак след като се !борих! с планински завои, където с 80-90 ми се струваше, че ще излетя от пътя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielGr Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Тръгнах да пяла колата, но двигателя работи много зле. Тресе целия, пуши от всякъде, като отвартя капачката излиза пушек и от там. Не дава никакви грешки свързани с двигателя, дюзите изглеждат добре като се върже на vagcom. Умря Ще я качвам на рапатрак да я карам на майстор Стана изведнъж. 3tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Звучи като поредното стопено бутало. Дано не е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielGr Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 (Редактирано) Преди 6 часа, pe6koo написа: Цитиране на предходно мнение! Бутало от веднъж ли се стопява... Редактирано 30 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Става за няколко минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Ще сменям спирачните апарати отпред с 321мм такива. Купуват ли се ремонтни комплекти при смяната? Нещо друго, Стефане ти го прави това? http://drive.bg/product_info.php?cPath=10106_10127&products_id=1188288&ModelId=18420&osCsid=l5jsta5envj9mfpb2s5dlf91l7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 (Редактирано) Кайни май минава от 321 на 347, аз незнам 3.0 тди да има с по-малки от 321мм. И аз го мислих по-едно време, но ме разубедиха, ефекта не си струвал инвестицията уж. Редактирано 30 Август 2016 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Аз съм с 2.0 tdi и моите са 302. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Смених супорт, спирачни апарати и дискове. Иначе съм рециклирал такъв апарат от 347мм. Артисаха ми два диска 347мм почти чисто нови, някой ако му трябва да свирка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Сам ли си го рециклира или го дава някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Не съм сменял бутало или гумички около него. Само водачите и гумените втулки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Аз планирам същото, само чакам да ми извадят и водачите. Едно почистване и са готови. Не мисля да си играя с полиране на буталото и т.н. Просто така или иначе не са на колата още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Ако не е имало вода в спирачната течност или не е имало скъсан маншон, буталото сигурно е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Въпроса е дали правилно се ориентирам, че имам всичко необходимо за закрепянето: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Позиция 2 къде е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Ами ако правилно се ориентирам на самия апарат. То са двете челюсти и "носача" (caliper carrier) по средата, който се закача за шенкела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Да, прав си, 347 ли ще слагаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Май и планка 18 трябва да преместиш, ама спирачния маркуч е еднакъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Ми ще видим дали ще стане само с напасване или ще се доработи, ама това е бял кахър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 321->347 плъг анд плей. 347->S6 яко влизаш в кючека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts