Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

On 20.01.2017 г. at 11:28 PM, aleksandrov84 said:

От пред от дясно (пасажер) имаш клеми за даване на ток

Александров, моята 4F е от първите години на производството отпред, отдясо нямам клеми. Нещо отзад в ,,казана" А резервата гума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 6 часа, DanielGr написа:

Пада. Има моменти когато е на 100% . Седя малко в купето на загасен автомобил и в следващия момент гледам 20%.... в момента ми е откачен усилвателя.Все се надявам като намеря нов да се оправят нещата...

Колега, писах ти и по-горе според мен имаш нужда от нов акумулатор, и на предишното Ауди и на сегашното имах същите грешки и падащ акумулатор след престой. И при двете развръзката е една и съща-нов акумулатор и няма вече грешки и падане на акумулатора. Даже на първата кола бях оптимист, та го свалях да го зареждам. И след една седмица същото положение, докато един ден въобще не запали, и като падна ми прецака и една подгревна свещ от слабото въртене. Колата е с много модули и може да се прецака нещо от слабо напрежение, така че ходи за твое успокоение да ти измерят дали няма утечка и после нов акумулатор. На първата кола като го свалих беше оригиналният, на 10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20/01/2017 at 23:02, andrei_S40 написа:

Досега, когато са ми подавили ток, винаги закачам щипките на клемите на акумулатора, както си е вързан на колата, а това е вредно..

За подаване на ток или зареждане в книжката е указано да се ползва плюсовата клема на акумулатора, а за минус да се ползва шестограмния винт на батери менажера. Така няма да изгори нищо и батери менажера ще „знае“, че се извършва заряд или даване на ток.

Моята също е 2005г и няма терминали за подаване на ток отпред, затова си направих ползвайки оригиналния кабел, който минава покрай десния калник. Така е много по-удобно и за даване на ток и за зареждане на място, а и всичко минава през батери менажера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми тропа и вибрира волана когато въртя на място върху пресен сняг, но мислих че това е нормално и всяка кола така прави. Не съм предполагам, че може да е повреда по рейката.

 

 

Другата седмица ще слагам Quad Exhaust на 3ка дизел. Това което ми притеснява е какъв дифузьор да търся? S-line  или такъв от 3.2 или S6 ми върши работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем го имам и аз и не е проблема в цялата рейка,а в част от нея или елемент преди рейката,ще ти кажа какво точно е идните дни,защото влиза в бокса за масло,накладки и това тракане,което преди време ми казаха,че ще е около 200лв с труд.

Бтв на празен ход ляво-дясно въртене 10-15° би трябвало пак да го усещаш леко?

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги усилвателя ми BOSE малко даде фира от корозия.

Някой може ли да ми каже 

4F5 035 223 E ще стане ли на моята кола.

Моя е с номер 4F0 035 223 D

Тъй като и външно се различават, но са със еднакви букси и и 2та са от 4F

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката ми е сменяна с нова оригинална и на пресен сняг на място хрупа, което си е нормално. Вибрации пукания и т.н нямам.

Quad exhaust са 2х2 нали? Тогава само от S6 ще ти свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами конкретно в моя случай при въртене на празен ход на сняг е все едно имам ABS на волана,стабилно си рита волана(ако мога така да се изразя)някоя щангичка ще е според мен ама ще разбера скоро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ballantiness написа:

Този проблем го имам и аз и не е проблема в цялата рейка,а в част от нея или елемент преди рейката,ще ти кажа какво точно е идните дни,защото влиза в бокса за масло,накладки и това тракане,което преди време ми казаха,че ще е около 200лв с труд.

Бтв на празен ход ляво-дясно въртене 10-15° би трябвало пак да го усещаш леко?

Само на дясно и то понякога се усеща,прави го когато си иска и мисля,че е когато настилката е грапава и триенето с гумите е по-голямо.Все едно джойстика за плейстейшън държа...

(ебати мистерията)

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега корозиралия усилвател ако ще го хвърляш пиши едно лично с няква цена и да го взема трябват ми разни неща отвътре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kpematop-имаш ли виждане за решението на проблема,да сравня твоето мнение и с това на майстора(ако си имал същия проблем де)?

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Ballantiness написа:

Този проблем го имам и аз и не е проблема в цялата рейка,а в част от нея или елемент преди рейката,ще ти кажа какво точно е идните дни,защото влиза в бокса за масло,накладки и това тракане,което преди време ми казаха,че ще е около 200лв с труд.

Бтв на празен ход ляво-дясно въртене 10-15° би трябвало пак да го усещаш леко?

Само на дясно и то понякога се усеща,прави го когато си иска и мисля,че е когато настилката е грапава и триенето с гумите е по-голямо.

(ебати мистерията)

 

Krematop,каре на кормилниян прът ли имаш в предвид,че хрупа и от там придава вибрация на волана?

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мене ми хрупа при въртене на волана на място на сняг. Аз мисля, че не е проблем, защото на суха настилка не го прави, един път ми беше записало някаква грешка в АВS-а нещо за steering angle, та не знам дали има някаква връзка с това или е просто случайност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да от от ляво от пред,като отвориш вратата и махнеш капака при въздуховода,ама преди дя сменяш бушон си махни стотинката

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://drive.google.com/folderview?id=0B9H8MjXpWhHScFBKVmxOVHFsTGc&usp=sharing

От 264 страница нататък май беше описанието за бушоните,четете...

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Колата ми издава равномерен басов звук.

Мислех че идва от колоните, но се наведох сега под задницата и звука най-силно се чува отдолу. Предполагам някакъв резонанс изкарва при гърнетата...

Някаква идея???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръпни му вакуума на кръглия клапан под капака и виж дали ще намали бученето. На евро5цата от време на време го чувам и много бучи мотора през това време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...