andrei_S40 Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 On 20.01.2017 г. at 11:28 PM, aleksandrov84 said: От пред от дясно (пасажер) имаш клеми за даване на ток Александров, моята 4F е от първите години на производството отпред, отдясо нямам клеми. Нещо отзад в ,,казана" А резервата гума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sokolchev1984 Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 (Редактирано) Преди 1 час, andrei_S40 написа: Цитиране на предходно мнение! Е мойта е 06г Редактирано 22 Януари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Преди 6 часа, DanielGr написа: Пада. Има моменти когато е на 100% . Седя малко в купето на загасен автомобил и в следващия момент гледам 20%.... в момента ми е откачен усилвателя.Все се надявам като намеря нов да се оправят нещата... Колега, писах ти и по-горе според мен имаш нужда от нов акумулатор, и на предишното Ауди и на сегашното имах същите грешки и падащ акумулатор след престой. И при двете развръзката е една и съща-нов акумулатор и няма вече грешки и падане на акумулатора. Даже на първата кола бях оптимист, та го свалях да го зареждам. И след една седмица същото положение, докато един ден въобще не запали, и като падна ми прецака и една подгревна свещ от слабото въртене. Колата е с много модули и може да се прецака нещо от слабо напрежение, така че ходи за твое успокоение да ти измерят дали няма утечка и после нов акумулатор. На първата кола като го свалих беше оригиналният, на 10 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 На 20/01/2017 at 23:02, andrei_S40 написа: Досега, когато са ми подавили ток, винаги закачам щипките на клемите на акумулатора, както си е вързан на колата, а това е вредно.. За подаване на ток или зареждане в книжката е указано да се ползва плюсовата клема на акумулатора, а за минус да се ползва шестограмния винт на батери менажера. Така няма да изгори нищо и батери менажера ще „знае“, че се извършва заряд или даване на ток. Моята също е 2005г и няма терминали за подаване на ток отпред, затова си направих ползвайки оригиналния кабел, който минава покрай десния калник. Така е много по-удобно и за даване на ток и за зареждане на място, а и всичко минава през батери менажера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 22 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 На мен ми тропа и вибрира волана когато въртя на място върху пресен сняг, но мислих че това е нормално и всяка кола така прави. Не съм предполагам, че може да е повреда по рейката. Другата седмица ще слагам Quad Exhaust на 3ка дизел. Това което ми притеснява е какъв дифузьор да търся? S-line или такъв от 3.2 или S6 ми върши работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 (Редактирано) Този проблем го имам и аз и не е проблема в цялата рейка,а в част от нея или елемент преди рейката,ще ти кажа какво точно е идните дни,защото влиза в бокса за масло,накладки и това тракане,което преди време ми казаха,че ще е около 200лв с труд. Бтв на празен ход ляво-дясно въртене 10-15° би трябвало пак да го усещаш леко? Редактирано 22 Януари 2017 от Ballantiness Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielGr Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Колеги усилвателя ми BOSE малко даде фира от корозия. Някой може ли да ми каже 4F5 035 223 E ще стане ли на моята кола. Моя е с номер 4F0 035 223 D Тъй като и външно се различават, но са със еднакви букси и и 2та са от 4F Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Рейката ми е сменяна с нова оригинална и на пресен сняг на място хрупа, което си е нормално. Вибрации пукания и т.н нямам. Quad exhaust са 2х2 нали? Тогава само от S6 ще ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Ами конкретно в моя случай при въртене на празен ход на сняг е все едно имам ABS на волана,стабилно си рита волана(ако мога така да се изразя)някоя щангичка ще е според мен ама ще разбера скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 (Редактирано) Преди 1 час, Ballantiness написа: Този проблем го имам и аз и не е проблема в цялата рейка,а в част от нея или елемент преди рейката,ще ти кажа какво точно е идните дни,защото влиза в бокса за масло,накладки и това тракане,което преди време ми казаха,че ще е около 200лв с труд. Бтв на празен ход ляво-дясно въртене 10-15° би трябвало пак да го усещаш леко? Само на дясно и то понякога се усеща,прави го когато си иска и мисля,че е когато настилката е грапава и триенето с гумите е по-голямо.Все едно джойстика за плейстейшън държа... (ебати мистерията) Редактирано 22 Януари 2017 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Хрупа в пръта, а не в рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Колега корозиралия усилвател ако ще го хвърляш пиши едно лично с няква цена и да го взема трябват ми разни неща отвътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 (Редактирано) kpematop-имаш ли виждане за решението на проблема,да сравня твоето мнение и с това на майстора(ако си имал същия проблем де)? Редактирано 22 Януари 2017 от Ballantiness Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 (Редактирано) Преди 10 часа, Ballantiness написа: Този проблем го имам и аз и не е проблема в цялата рейка,а в част от нея или елемент преди рейката,ще ти кажа какво точно е идните дни,защото влиза в бокса за масло,накладки и това тракане,което преди време ми казаха,че ще е около 200лв с труд. Бтв на празен ход ляво-дясно въртене 10-15° би трябвало пак да го усещаш леко? Само на дясно и то понякога се усеща,прави го когато си иска и мисля,че е когато настилката е грапава и триенето с гумите е по-голямо. (ебати мистерията) Krematop,каре на кормилниян прът ли имаш в предвид,че хрупа и от там придава вибрация на волана? Редактирано 23 Януари 2017 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 И на мене ми хрупа при въртене на волана на място на сняг. Аз мисля, че не е проблем, защото на суха настилка не го прави, един път ми беше записало някаква грешка в АВS-а нещо за steering angle, та не знам дали има някаква връзка с това или е просто случайност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Колеги някой може ли да ми каже Каде се намира бушона на предната запалка ? Изпуснах стотинка излязоха искри и сега неработи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sokolchev1984 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 (Редактирано) Би трябвало да от от ляво от пред,като отвориш вратата и махнеш капака при въздуховода,ама преди дя сменяш бушон си махни стотинката Редактирано 23 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Аз я махнах ! Мерси колега ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Отпред,от дяно е бушоня за запалката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Бушоните за подгрева на седалките отпред илизадния десен калник се намират? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 (Редактирано) https://drive.google.com/folderview?id=0B9H8MjXpWhHScFBKVmxOVHFsTGc&usp=sharing От 264 страница нататък май беше описанието за бушоните,четете... Редактирано 23 Януари 2017 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DanielGr Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Колеги, Колата ми издава равномерен басов звук. Мислех че идва от колоните, но се наведох сега под задницата и звука най-силно се чува отдолу. Предполагам някакъв резонанс изкарва при гърнетата... Някаква идея??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Най-елементарното за мен е затлачен катализатор(ако не си го махнал) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 EGR-a може да бучи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Дръпни му вакуума на кръглия клапан под капака и виж дали ще намали бученето. На евро5цата от време на време го чувам и много бучи мотора през това време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts