pegere Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 При този тайминг 55 на графиката исписа DEAD ON но процентите останаха високи,и паленето стана по тегаво ,за това върнах помпата докато ги сваля на 2,8%,тайминга стана 65 И при мен го има това тресене когато загрее,не е постоянно но го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Сега съм така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Да ти кажа честно според мен тия 2.8% не зная защо всички гледат това да им изписва?Погледни си на вага точно под скаличката на корекцията че си го пише 3-70%.Следователно щом си в тези стойности значи всичко е наред.Аз днес си проверих дали софтуерно не са ми барали мг .Не са 32 768 ми е стойността това била заводската.Погледни си и ти,но съм убеден на 99% че това тресене е от неправилна настройка на помпата.Поне за мен защото съм сменил и съединител и маховик.Днес пак не можах да бутна тая помпа много работа и почти не ми остава време.Гледах клип в америка правен как нагласят една бора.Човека отвори една голяма книга и видя вътре е показано на dead on че се оставя помпата.Това е коректното и място.Затова и аз ще я сложа там ще покарам и ще споделя наблюдения.Вече като имаш проблем с паленето,има други причини поради които не пали добре.Така на 4мг не ти ли е малко мудна колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 На 4мг не е чуствам мудна,динамиката и е добра За стойностите 32768 съм ги проверил дори и променял,чрез тяхната промяна съм вдигал оборотите,например при стойност 32810 оборотите са 903 Да не забравяме че колата е произведена 96г и има износване Следя темата и ще видя твоите наблюдения или аз ако намеря някакво решение ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Добре,надявам се да се получат нещата пробваш местиш няма как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Здрасти,днес бутнах помпата.Показвам снимки какво се получи според компа.Наблюдения във вървежа има,тръскането изчезна,но стана мудна при мен колата.Интересува ме при теб на заводска стойност 32 768 колко мг ти показва на тая стойност.Ето и графиките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Здрасти,мг са толкоз колкото съм ги направил механично,сега можеш да опиташ да вдигаш милиграмите чрез промяна на тази стойност 32768 до като ти хареса Когато и аз бях на DEAD ON графиката беше като твоята,но забелязах нещо,като влезна да видя графиката двигателя променяше работата си,или на 000–канал паказвше 55 тайминг и като влезна да видя графиката там показваше 45 За това се съобразих с колега който в по горен пост каза да не гледаме графиката,и започнах да връщам помпата до като процентите на 4–ти канал не станаха 2,8,тайминга стана малко над 60 и промяната на работата на двигателя спря Според мен мудноста не е от мг–те,пробвай да ги вдигнеш софтуерно и пиши как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Да кажа и според мен не е,защото преди да бутна помпата дърпаше яко.Но дилемата ми е адска,сега няма тресене - колата мудна,има тресене- колата дърпа яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 (Редактирано) Колега свиквай с тресенето и си карай колата като мен,все отнякъде ще излезне отговорът на този въпрос Като гледам в тази тема сме активни само АЗ и ТИ,но и това е нещо Продължавам да я следя Редактирано 1 Септември 2016 от pegere Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Ще те държа в течение доста съм упорит и докато не намеря това което търся не се отказвам! https://www.youtube.com/watch?v=gZWWjPhtl-c Погледни този клип! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 А ето и доказателство на тезата ми,че трябва да е тайминга на синята линия : http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1/power_unit/tdi_diesel_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl.)_08.99_/fuel_preparation_system_diesel_injection/servicing_diesel_direct_injection_system/dynamically_checking_and_adjusting_commencement_of_injection_engine_code_aff_ahu_afn_avg/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Днес направих графиката на dead on,с много леко въртене процентите останаха под 70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 2 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 (Редактирано) Цитат Колега дай един телефон за връзка.(На лични)! Редактирано 2 Септември 2016 от gigabate Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 2 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Аз днес сътворих това.Доволен съм от към палене и вървеж на колата,пушиляци няма!Дърпа яко в ниските във високите също.Много ми бяга тоя тайминг,леко да затегна болта и се променя веднага стойността!:)Може би една идея мога да бутна мг.,но ръчно ,пробвах с ваг и не ми ги сваля по-надолу от 2.6.За сега мисля да не я барам повече ще покарам малко да свикна с вървежа. Само забелязах,че ми изчезна разхода на място беше 0.39мл/час а сега показва 0.00? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 2 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 И с дотук стореното стигам до извода,че наистина на синята линия е правилната центровка на тоз матор,но поради както казаха колеги износване на помпата явно според компа софтуерно всичко е наред,а механично както е в действителност не се получава желания режим на работа.Разбрах също и ,че като коригирам тези проценти на корекция аванс всъщност чрез тях се коригира времето за което стават нещата.В смисъл по малък процент - по добра и бърза реакция на автомобила ,по-голям процент - голям лак- спъната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Много добре казано,аз я оставих на синята линия и проценти в граница по малки от 70 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 2 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Как е като поведение при теб колата със сегашните настройки които си направил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 3 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 Нито е самолет нито е мудна,затова избрах средното положение На dead on,с много леко въртене процентите останаха под 70 в рганица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 3 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 Ясно,щом ти харесва оставяй я така,и според мен щом си в граници значи всичко е наред.Все пак не можем да ги направим да работят като комън рейл 2015година.:)Здраве да е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 7 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Днес направих експеримент-нагласих мг на 2.2-2.4.Резултат:колата адски спъната,пушиляци огромни кълбета отзад ужас.Върнах мг на 3.2 няма пушилки пробвах като форсирах до 4000 оборота и задържам така.Само леко пропушва в началото после нищо само вятър.Колата лети на тези мг.За мен това са правилните мг! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 (Редактирано) Здравейте, бях писал преди, че и аз имам проблем с моето ауди а4 1.9 тди 110 афн и че ми местиха ъгъла на помпата, понеже проблема преди това бе в това, че към 3000-3500 обората започваше да се дави( да не и достига гориво- както съм подал газта и като направи проблема и отпусна малко и после пак натисна се оправяше, но като подада отново повече пак се давеше. Казах на майстора и я закачи на компа, обаче не погледнах кое точно гледа и ми каза, че ъгъла на помпата не е както трябва. Моята по спомен бе 3.2 и той каза, че трябва да е между 4-6 и я направи 4.6.) Премести съответно ъгъла и я пробвах и отново направи проблема, казах му и той каза, че не е възможно... така реших да си сменя горивния филтър и се оказа, че проблема бе от него, но сега имам друг проблем. Колата преди да и се промени ъгъла вървеше доста добре, смисъл дърпаше доста прилично, разхода на гориво бе по - нисък, нямаше да пуши, и при рязко потегляне нямаше да седя на едно място и да тресе сякаш ще изпадне предницата. Уви сега колата е доста мудна, не се усеща толкова турбината... 1900 оборота започва да дърпа, но не толкова и вече след 3000 се усеща, как отново започва да ускорява, но не толкова колкото преди. Сега като я запаля се усеща, как леко пуши докато загрее(преди го нямаше това, като бе студена), след като е загряла и я изгася и после я запаля, пали една идея по - трудно, когато реша да тръгна рязко стои на едно място и тресе сякаш предницата ще изпадне. Понякога когато тръгвам и задържа малко повече съединителя също има едно тресене. От известно време забелязах и друго, когато и дам повече газ тръгва да набира но мудно и чувам някакво стържене(чувам го като метал в метал), като отпусна малко газта и после подам отново и спира това стържене и колата набира по - бързо. Другото нещо, което забелязах е, че когато подавам съвсем леко газ(едва ли не галя педала) колата набира доста по-добре. Не ми се ще да ходя на майстори, щото вече 4 такива ми казват, че колата си ми е екстра и от 110к.с. какво искам да хвърчи ли и че тресенето е от съединителя, но уви съдединителя го смених веднага след покупката на колата, а и не ми се иска да ми разбъзикат помпата още повече, че тогава ще стане страшно. Та бих искал сам да си мръдна ъгъла на помпата, както си бе и да видя, как ще се държи колата, за това на кой канал се гледа ъгъла на помпата и може ли да ми обясните, как става местенето на ъгъла. Ако има и някоя снимка на болтовете, които се разхлабват ще е идеално. Искам да го оправя този проблем, защото за една година два пъти сменявам каретата и сега отново едното е заминало и ми писна вече през няколко месеца да ги сменявам при положение, че за една година 4 пъти ми се наложи да тръгна по рязко... Редактирано 10 Септември 2016 от MoH7aH4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 11 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Здравей,аз днес направих последна корекция на помпата(уж финална) ще ти покажа стойностите,до които съм я настроил и наблюденията във вървежа и паленето.Ето снимки: Мг - 3.2-3.4.При по ниски стойности примерно 2.4мг колата ми кади яко,мудна и има тресенето за което говориш при потегляне.Аз също смених демферен маховик и комплект съединител на ЛЮК именно заради това тръскане,но след време разбрах ,че тресенето не е от него.Според мен е от центровката на помпата!При твоята стойност на мг 4.6 колата е мудна.Аз съм пробвал с тази стойност и на баир няма мощ.Моя съвет е настрой си първо мг на 3.2-3.4,после врътни помпата като гледаш последната графа на 4-ти канал да не се вдига над 10% и да не пада под 3%!Гарантирам ти,че колата ти ще дърпа яко и няма да има пушиляци.Аз днес направих и друго сложих 3 скоби на меката връзка видях от форума,че и други са направили така и при мен учудващо вибрациите почти изчезнаха вътре в колата.Явно моята връзка е заминала,но за сега няма да я барам.С тези настройки ми се върна и разхода на място-0.39мл час!Преди се беше изгубил.Ако имаш ваг направи един скрийн шот на 1-ви,4-ти и 15-ти канал и си пусни графиката да видим центровката колко е,постни ги тук да видим как е.Успех ти пожелавам с настройката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Здрасти, тайминг 57 и процент 8,4 изключително добре според мен Ще чакам наблюденията ти При мен са само плюсови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 11 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Да набарах информация в един руски форум,доста чета в последно време и тези стойности и за мен са повече от отлични!Сега ще наблюдавам единствено за това тресене,дано да го няма вече ,че аман от майстори, заради тях хвърлих 1100 лв ей така на вятъра! За колегата MoH7aH4o ако имаш път през Казанлък с радост ще ти помогна с настройката само ще се обадиш предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 (Редактирано) Точно заради това, не ми се ходи на майстори защото хвърлих камара пари за неща, които се оказаха, че не е трябвало да се сменяват и са били напълно здрави... Ще дам скрийн шот, само да ми пристигне кабела, че досега ходиш все при един познат и вече ми стана неудобно... В момента забелязах и друго, че това тресене, което казах, че го имам когато потегля и леко задържа съединителя го има само когато колата не е загряла. И да колега колата е леко тромава.. вчера си правих малко експерименти и уставоних отново, че колата върви доста, когато натискам подавам много леко газ, но в този случай е мудна, бавно набира, при 140км/h и подам газ си набира до 170(усещам, че може и още, но не съм такъв човек да карам, като луд и с висока скорост) няма проблем с вдигането на висока скорост, проблемът е просто в това, че е мудна.. бавно набира, няма го това усещане на турбината, както бе преди и ако искам да изпреваря или просто да набера все трябва да я цедя и в баир наистина е доста тромава до 120 и повече неможе, а преди не бе така. Да не говоря, че трябва да сменявам карета ако тръгна няколко пъти по - рязко. Не знам много малко хора разбират от дизелови помни и никак не ми се иска някой да се учи на моята, защото имаме 4 служебни коли карани при доста майстори за настройка на помпите и резултатите са ужасни, да не говоря, че на моята само и мръднаха ъгъла и резултата не е много приятен пък не искам да си помисля ако ръчнат още нещо. Такаче мисля да почета доста да видя, кои болтове се разхлабват, кое за какво е и както теб gigabate да си я настроя, както на мен ми харесва. Като имам някакви резултати ще пиша да ги споделя. Редактирано 12 Септември 2016 от MoH7aH4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване