Jump to content

Губя акумулатор за една вечер!


Monceravelkos

Recommended Posts

0,50 показваше , по думите му 500милиампера падаше до 0,46 макс... ако оставим колата отключена пада до 0,26 и тогава каза - пак е 5 пъти над нормалното тоест 250милиампера а нормално е око 50милиампера.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Тоест, при заключена кола, консумацията ти стои на 0.5А, а като я оставите отключена, 0.26А. 

Накакви грешки записва ли колата?

Link to comment
Share on other sites

да , а за грешките незнам , сега ми звънна ел техника и каза че модула който е моя :

8P0959 801 F би паснало още с 801 E/G/H

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Модулът ти в момента е Generation1, high. Това ми говори, че имаш Mirror folding. Ако го смениш с Е (Gen1 low) или с H (Gen2 low), ще загубиш прибирането на огледалата!

Но, все още мисля, че модулът ти си работи коректно.

Link to comment
Share on other sites

какво ме съветваш да направя? колата е полуразглобена при ел техника който е сигурен че модула има проблем ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Ако искаш, разбери се с него да ти смени модулът (но с F или G), и ако проблемът остане, да ти върне парите които си му дал за модул и смяна. Така е най-чисто (за теб). 

Също така, аз бих си проверил кабелите в гофрето. Напуква им се изолацията и започват да правят магарии. 

Също така, бих си маркирал на скишно място сегашния модул, защото още помня колега, на който някакъв майстор му искаше пари за втора ръка модул, а се оказа проблемът точно в гофрето. Познай къде щеше да си прибере кинтите и да оправи само кабелите. Все още си работи на колегата набедения модул.

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

Ако искаш, разбери се с него да ти смени модулът (но с F или G), и ако проблемът остане, да ти върне парите които си му дал за модул и смяна. Така е най-чисто (за теб). 

Също така, аз бих си проверил кабелите в гофрето. Напуква им се изолацията и започват да правят магарии. 

лошото е че аз сам си търся модула и откривам само Е, че дори и от 5 вратка а моята е 2/3врата.. говоря за Варна, в нета тук там има други но с доставките и ако не стане става голям филм ..

дали мога да рискувам с 5 врата Е, дори и да трябва да прежаля ел огледалата

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Дали е от 3 или 5 врати, няма абсолютно никакво значение. Поставят се и на двете. Сложиш ли с Е, на 100% ще загубиш прибирането на огледалата....

Link to comment
Share on other sites

Отворете модула ако е възможно и го вижте как изглежда отвътре. Ако е пълен с вода може и да прави магарии.

Link to comment
Share on other sites

пробвахме 2 модула но са 2008година , единия само хвана и то отваряше неправилното стъкло... този от моргата вика имам точно такова... отивам и то се оказва различно тцтцтцтц , че затова за всеки случай пробвахме с 2008..., еладжията ми предлага да направи шмекерия и да бамали консумацията на този модул , да му се доверя ли? или да продължавам да търся модул?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Я го попитай, какво има предвид под "шмекерия"! Модулете на А3 ги познавам като петте си пръста и се чудя, каква "шмекерия" може да му хрумне!

Link to comment
Share on other sites

Я го попитай, какво има предвид под "шмекерия"! Модулете на А3 ги познавам като петте си пръста и се чудя, каква "шмекерия" може да му хрумне!

питам го ... обаче казва, това е моя грижа не се притеснявай, и като пак го питам пак ми казва - ами ще направя така че да намаля консумацията за този модул, и така ... иначе в продавалницотр има само Е-та и без възможност за връщане, имам ли избор някакъв... човек луд да стане

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

преди 12 минути, Monceravelkos написа:

питам го ... обаче казва, това е моя грижа не се притеснявай, и като пак го питам пак ми казва - ами ще направя така че да намаля консумацията за този модул, и така ...

Аз лично (по никакъв начин не те ангажирам с това), бих му отговорил тогава да ми събира колата и да си е** м******. Как така ще прави "шмекерий" по колата ми, без да ми обясни какви. :stupid: Колата си е твоя и имаш право да знаеш какви промени се правят по нея. Ако възнамерява да прехвърли захранването от постоянен плюс (Терминал 30) на Терминал 30g или на Терминал 15, то това ще доведе до проблеми със заключването и отключването на вратата. Да не говорим, CAN gateway колко грешки ще регистрира. В този модул няма много опции за намаляване на консумацията (да не кажа никакви) след заключване на колата. Ако остане без постоянното си захранване, как ще управлява бравата. И не дай си боже ако посегне на датчикът за отворена врата .... в каква беля може да те вкара.

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

говорих сега с него ,

каза че е намалил консумацията до 0,10ампера което било идеално, каза че пак може да си намеря модул и да го сложим няма да има никакъв проблем, каза че няма нужда да се притеснявам. Човека изглежда свестен и доста хора го ползват и препоръчват. Може би не съм прав но нямам друг избор освен да му се доверя, като взимам колата пак ще го питам какво точно е направил.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...